Besvart HK22, kanke rive kirke (casual)

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Hvordan byen det er snakk om ser ut:

Hovedkvarter
Nivå 22

Brakker
Nivå 19

Stall
Nivå 7

Verksted
Nivå 1

Kirke
Nivå 2
Smie
Nivå 13

Statue

Marked
Nivå 16

Hogstfelt
Nivå 24

Leirgrav
Nivå 23

Jerngruve
Nivå 21

Gård
Nivå 26

Varehus
Nivå 22

Mur
Nivå 16



Kanke rive noe i denne byen, er det noen som kan forklare? Er en missplassert kirke jeg sku rive. Takk på forhånd
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Som jeeeeeeright gjentok, så kan man altså ikke rive bygninger dersom lojaliteten er under 100 i byen.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg tenker jeg må presisere at du altså ikke har mulighet til å degradere bygninger eller rive dem dersom det skulle forekomme at lojaliteten er under 100.

(Fra spøk til alvor, så kan du heller ikke rive kirka hvis det er den eneste kirka du har.)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jeg tenker jeg må presisere at du altså ikke har mulighet til å degradere bygninger eller rive dem dersom det skulle forekomme at lojaliteten er under 100.

(Fra spøk til alvor, så kan du heller ikke rive kirka hvis det er den eneste kirka du har.)

Når kirka er i lvl 2 er det vel ikke den eneste du har.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det var bare til info.
Og jo, det kunne enkelt vært det, dersom noen hadde adlet byen som første kirka stod i.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Det var bare til info.
Og jo, det kunne enkelt vært det, dersom noen hadde adlet byen som første kirka stod i.
Er ganske sikker på at han snakker om casual, og der er den tåpelige regelen som gjør at man må river hver eneste kirke for å flytte første kirken...
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Så det er altså slik at en bestemt by ikke kan bli adla? Eller er det slik at den siste landsbyen du har ikke kan bli adla?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Så det er altså slik at en bestemt by ikke kan bli adla? Eller er det slik at den siste landsbyen du har ikke kan bli adla?

Den byen du starter med kan ikke bli adlet. Og om du ikke river den før du bygger den andre kirken, vil du måtte rive alle kirker du måtte ha laget til da.
 
Topp