Honour har gitt seg!

DeletedUser

Guest
Kemp sendte ikek tropepr på meg da jeg kalla han pyse engang..
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Hmmmmmmmmmmm. Offtopic.

Ellers skulle jeg gitt dere inn!!!! :)

Info om honor nå. Multiforumacc`ing eller ikke.
 

DeletedUser

Guest
Så utrolig typisk Fuzzy å ødelegge for andre! :p
Du gjorde det samme med Veta

Bah, Nimbel had it coming, jeg bare sa ifra til Glitter som det englebarnet jeg egentlig er:)

Ontopic, honour har tatt over jobbene, han får et sliiiit.
 

DeletedUser

Guest
Mye smarte folk her som ypper på seg SFF, det kan jo vise seg å ikke være det smarteste dere har gjort ^^

Grattis Honour, du er en flott fyr, hakke peiling på hvem du er, men er livredd for infractions :D
 

DeletedUser

Guest
Mye smarte folk her som ypper på seg SFF, det kan jo vise seg å ikke være det smarteste dere har gjort ^^

Grattis Honour, du er en flott fyr, hakke peiling på hvem du er, men er livredd for infractions :D

Jeg har da altid plaga de :p
Er da bare koselig det :)
 

DeletedUser

Guest
Du trenger ikke bruke 2 forumaccounter, honour.

Hmm...jeg er ikke Honour... honour lagde denne brukern fordi han trodde han skulle skifte navn til tribal revolution,men gjorde det ikke,fikk brukern av han,jeg er rollover (nye honour nå)

Edit: Vansklig og skjønne, men jeg og den gamle Honour er ikke samme person.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hmm...jeg er ikke Honour... honour lagde denne brukern fordi han trodde han skulle skifte navn til tribal revolution,men gjorde det ikke,fikk brukern av han,jeg er rollover (nye honour nå)

Du trenger ikke forklare deg for meg, jeg vil bare si at det ikke er noe vits i å bruke 2 forumaccounter.

Så bestem deg, er det denne du har gått for?
 

DeletedUser

Guest
Du trenger ikke forklare deg for meg, jeg vil bare si at det ikke er noe vits i å bruke 2 forumaccounter.

Så bestem deg, er det denne du har gått for?

Jeg er ikke Honour, og jeg har planer om å bruke denne, og Honour har planer om sin.
 
Topp