hordan sleter man en konto?

DeletedUser

Guest
jeg har prævd og slete en aend seiv jeg har men dan sder den bare bue jeg har ?
 

DeletedUser

Guest
Instillinger - Slette konto - Skriv inn passordet ditt og trykk OK ;)
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Greit nok å slette kontoen sin, men går det an å slette en landsby (som du eier) som du ikke har lyst på? For eksempel: Du tar en landsby fra noen som "kanskje" har plaget deg, og du nobler han, og så sletter byen! Går det an?
 

frish

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
nei, det går nok ikke an, men hvorfor skulle du ville kvitte deg med landsbyer?????
 

DeletedUser

Guest
f. eks. hvis den har dårlige bygninger, men fullt med ressurser og et mega varehus ;) fin å farme da vet du.
 

DeletedUser

Guest
vel, f. eks. har du en plagsom nabo som sender trusler hele tiden, greit å bli kvitt han.
 

DeletedUser

Guest
hmm. du har et poeng der, men man blir jo uansett ikke kvitt han. må jo slette kontoen sin først.
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
nei, det går nok ikke an, men hvorfor skulle du ville kvitte deg med landsbyer?????

Det skulle ha gått an! :rolleyes:

Er faktisk flere som har irritert meg en stund nå, men prøver å holde tett om akkurat denne saken! Men jeg kan vel kanskje vente til disse personene blir bedre, og så ta de! ;)
Er ikke så bra å ta over en med bare 400- 1000 poeng, fordi det vil ta lang tid å gjøre akkurat denne byen god... + Skal du knuse denne byen, vil det også ta sin tid... Så hvorfor ikke sende et adletog, ta over byen, og deretter slette den? Mye enklere... :D:D:D Så kan du faktisk la denne byen vokse av seg selv, og adle den tilbake når den har blitt mye bedre...

Noe som også skulle ha gått an, er å angripe seg selv! :p
 

DeletedUser

Guest
Det skulle ha gått an! :rolleyes:

Er faktisk flere som har irritert meg en stund nå, men prøver å holde tett om akkurat denne saken! Men jeg kan vel kanskje vente til disse personene blir bedre, og så ta de! ;)
Er ikke så bra å ta over en med bare 400- 1000 poeng, fordi det vil ta lang tid å gjøre akkurat denne byen god... + Skal du knuse denne byen, vil det også ta sin tid... Så hvorfor ikke sende et adletog, ta over byen, og deretter slette den? Mye enklere... :D:D:D Så kan du faktisk la denne byen vokse av seg selv, og adle den tilbake når den har blitt mye bedre...

Noe som også skulle ha gått an, er å angripe seg selv! :p

Det går an å angripe seg selv.
 

DeletedUser

Guest
hvorfor

jeg hat prøvt optil flere ganger og slte en konto og hvorfor går det ikke?
 
Topp