hoy

DeletedUser

Guest
Hvor gammel er du? Hva slags kvalifikasjoner har du? Hvorfor vil du joine? I hvilket kontinent ligger du i?

Husk at ~TRL~ inviterer kun spillere som sender søknad. Er du en seriøs spiller som liker moro så er The Rising Legion stedet for deg.
 

DeletedUser

Guest
Stammen som heter TDK er fin... ;)

Skal få rekruttøren til å invitere deg.
 

DeletedUser

Guest
TDK inviterer alle som ikke har stamme!

ALLE, og jeg gjentar ALLE... er velkommen til TDK!
 

DeletedUser

Guest
Hmm... jeg og noen andre av mine homies forlot dem nå nettop etter å ha spamma forumet deres fullt av tull da.
Men kjekk stamme allikevel... :D

Jeg synes stammen var litt teit da... Men dem får ha lykke til... Lurer på om dem orker å slette ørten hundre poster.
 

DeletedUser

Guest
jeg spamade sönder deras forum i går kväll ^^

sedan frågade jeg om jeg kunde bli forum admin :p
han sa ja :eek:

så jeg "råkade" ta sönder deras forum lite :O
 

DeletedUser

Guest
s

søker også en seriøs stamme som ikke skryter på forumet av hvor mange poeng de har. er aktiv
 

DeletedUser

Guest
Du kan sikkert også bli med i TDK ;)

vill du ha en stam så er det bara att fråga dom så kommer du in, men det er bara en nackdel :p

haha TDKs diplomati =)

Allierte
GC
KOC
T.K.T
BBN
D.H.
L.I.T
Tf!
NATO
CoN
~TDK~
ER
BoB
K-O-F
T.D.K.
HIRIO
TDH
OIM~Ø
kinder
~PL~

Ingen-Aggresjon-Pakt (IAP)

Fiender
MB

vi er fiender :cool:
 

DeletedUser

Guest
h

vil ikke inn i masse rekrutterende stammer, ikke akdm, ikke bos, hva er igjen?
 

DeletedUser

Guest
Du kan jo prøve Mario Bros, de sendte i det minste ikke rundt en copypastet mail:cool:
 

DeletedUser

Guest
søker også en seriøs stamme som ikke skryter på forumet av hvor mange poeng de har. er aktiv

~TRL~ er en aktiv, seriøs og sterk stamme. Ikke i poeng, men annet. Vi er veldig aktive på forumet. Du kan bli medlem hvis du holder til i K44 og hvis du kan skrive en ordentlig søknad.Vi driver ikke med masse rekruttering.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, noen må da få drømme :)

direkt kopierat från när jag var med i stammen =)
skrev en 400 medelanden på forumet den natten :p
nästa morgon frågar jag om jag kan vara moderator i forumet och det fick jag, så jag skapade 50 delar i forumet med rubriken Zelda eide er :p
sedan stack jeg
 
Topp