Html

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Dere burde gjøre HTML på forum og profil (det er viktigst) tilgjengelig. Helst også på meldings systemet.
 

DeletedUser

Guest
Så fint at du tar med flotte begrunnelser slik at admins vet hvorfor denne fantastiske idéen (selv om det sier seg selv) burde bli tatt med! Også helt KONGE at du poster i det rette forumet! Thumbs up!
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Så fint at du tar med flotte begrunnelser slik at admins vet hvorfor denne fantastiske idéen (selv om det sier seg selv) burde bli tatt med! Også helt KONGE at du poster i det rette forumet! Thumbs up!

What she said.
 

DeletedUser

Guest
fordi HTML er for avansert for noen, derfor har de bb-codes.
 

DeletedUser

Guest
har en følelse av at du har nettby
Ja
Holder det ikke med BB-koder?
Nei
Så fint at du tar med flotte begrunnelser slik at admins vet hvorfor denne fantastiske idéen (selv om det sier seg selv) burde bli tatt med! Også helt KONGE at du poster i det rette forumet! Thumbs up!
Takk
fordi HTML er for avansert for noen, derfor har de bb-codes.
HTML er ikke avansert i det hele tatt. Jeg lærte meg det på ca. 3 dager.

Egentlig vil jeg vite om det noensinne blir å komme HTML koder i de nevnte systemer.
 

DeletedUser

Guest
Psycho goes bold...

Takk

Det var nok sarkasme kjære deg.

HTML er ikke avansert i det hele tatt. Jeg lærte meg det på ca. 3 dager.

Nei, HTML er ikke avansert når du har surret med det i 3 dager.

Egentlig vil jeg vite om det noensinne blir å komme HTML koder i de nevnte systemer.

Egentlig vil JEG vite hva du tenker med, fordi jeg sliter med å se noen grunner til at det skal innføres HTML på TW når det allerede eksisterer BB-koder, som forøvrig er en forenkling av HTML. Du kan ikke gjøre så mye annet med HTML en det du kan med BB-koder.

Tror du virkelig at i det tilfellet at HTML skulle blitt innført i stedet for/i tillegg til BB-koder, at det ikke ville bli innført begrensninger i henhold til HVA du kan bruke kodene til?

Det eneste det hadde ført til hadde vært MER AVANSERTE BB-koder, noe jeg regner med INGEN ønsker.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
HTML er ikke avansert i det hele tatt. BB-koder er en dårligere version av HTML. Jeg sliter blant annet med å legge in linker med BB-koder
 

DeletedUser

Guest
Kan du ikke bare skjønne at for noen er HTML for avansert, alle er ikke som deg. Og hvis du tror at innogames vil ha HTML fordi du sliter med BB-koder så tar du feil.
 

DeletedUser

Guest
Jaha...

Jeg har da aldri sagt at de burde slutte med BB-koder, jeg bare spurte om de kom til å legge inn HTML i tilleg
 

DeletedUser

Guest
HTML er ikke avansert i det hele tatt. BB-koder er en dårligere version av HTML. Jeg sliter blant annet med å legge in linker med BB-koder

Det at du sliter med å legge inn lenker med BB-koder forteller vel litt mer om deg en om kodene.
 

DeletedUser

Guest
HTML er ikke avansert i det hele tatt. BB-koder er en dårligere version av HTML. Jeg sliter blant annet med å legge in linker med BB-koder

Er jo ikke vanskelig det:
BB-koder:
Kode:
[url=link]beskrivelse[ /url]
HTML:
Kode:
<a href="link">beskrivelse</a>
Så det er egentlig nyaktig det samme, bare forskjellige ord og [ istedenfor <.
 

DeletedUser

Guest
Er jo ikke vanskelig det:
BB-koder:
Kode:
[url=link]beskrivelse[ /url]
HTML:
Kode:
<a href="link">beskrivelse</a>
Så det er egentlig nyaktig det samme, bare forskjellige ord og [ istedenfor <.
Forenklet. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ikke særlig mye enklere å poste URLer, men å poste byer, stammer, spillere og lignende er helt klart mye enklere enn med HTML.
For å si det sånn så er det mye enklere å skrive
Kode:
[player]Meneth[/player]
enn
Kode:
<a href="game.php?village=5&amp;screen=info_player&amp;id=109925" target="_self">Meneth</a><br>
 

DeletedUser

Guest
Ikke særlig mye enklere å poste URLer, men å poste byer, stammer, spillere og lignende er helt klart mye enklere enn med HTML.
For å si det sånn så er det mye enklere å skrive
Kode:
[player]Meneth[/player]
enn
Kode:
<a href="game.php?village=5&amp;screen=info_player&amp;id=109925" target="_self">Meneth</a><br>
Godt poeng. Men så sa jeg "i tilleg" og ikke "i stedenfor".
Er jo ikke vanskelig det:
BB-koder:
Kode:
[url=link]beskrivelse[ /url]
HTML:
Kode:
<a href="link">beskrivelse</a>
Så det er egentlig nyaktig det samme, bare forskjellige ord og [ istedenfor <.
Jeg har problemer med å huske de forskjellige tingene mellom dem så jeg ofte blander BB og HTML.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp