Hva er formålet til politikk og propaganda?

DeletedUser

Guest
Hva er egentlig grunnen til at vi har dette forumet?

Og hvorfor brukes over 50% av tiden på å skjelle ut og henge ut andre? :/
Hvorfor har V1 forumet sunket til et så lavt nivå at ingen bruker det?

Hvem er dette sin feil? Er det moderatorene som ikke engasjerer nok? Er vi blitt for late selv? Kan det skyldes at det er blitt kjedelig?

Hvorfor har propagandaen dødd ut? Er det slik at det ikke trengs mer? Og hver gang noen prøver å legge ut noe, hvorfor går man på personen og ikke helheten når man snakker om emnet?

Lite spørsmål til slutt... Hva må overskriften si for å vekke oppmerksomheten din?
:cool::confused::cool:
 

DeletedUser

Guest
En offesiel uttalelse fra IB familien om hvor hardt de egentlig blir eid av BOL og RNG slik at medlemmene i IB slipper og kaste bort tiden på en tapt kamp. ;)


Redigert:
Muligens.....

Neida ferdig med tøvet. Likte veldig de greiern Glitter kjørte for en stund siden Debatthjørnet! greiern
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du kan spare deg for bs Jerle.
Prøver bare få litt liv igjen.

Og hvorfor trekker du inn IB familien? En offisiell uttalelse? Ikke rart folk fra IB ikke gidder å poste her.
Lurer på hvorfor jeg også i det hele tatt gidder.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan alltids ta opp igjen debatthjørnet, men følte det ble liten repsons der så gadd ikke følge opp i lengden. :/
 

DeletedUser

Guest
debatthjørnet var i allefall en veldig god greie, som jeg hadde ønska tilbake. :)
 

DeletedUser

Guest
Hvem er dette sin feil? Er det moderatorene som ikke engasjerer nok? Er vi blitt for late selv? Kan det skyldes at det er blitt kjedelig?

Det ligger nok på spillernes manglende interesse på å skrive skikkelig propeganda kanskje? Eventuellt så har det blitt slik at det samme går om og om og om igjen at mange kanskje føler at det blir kjedelig i lengden.

Eller som du sier, det har en tendens til å bli en del uthengelser og shit slenging her inne at enkelte kanskje føler at det å poste en propeganda tråd er bs, fordi det ikke blir saklig respons på det. For det går faktisk ann å drive saklig propeganda uten at man henger ut enkelte spillere/stammer osv.

Men moderatorene kan hvertfall ikke klages på når det kommer til engasjemang. De er her for å moderere forum og ikke piske spillerne igang hver eneste gang forumet faller dødt. De fleste spiller ikke en gang på samme verden som de modererer på forum og vil derfor ikke klare å holde seg oppdatert nok til å piske dere i gang :)

Men det er flott magic at du tar opp stillheten på forum og prøver å få det opp til gamle høyder igjen :)
 

DeletedUser

Guest
slik jeg ser det så er forumet dødt siden folk rett og slett ikke bryr seg
om hva som blir skrevet her.
 

DeletedUser

Guest
Synes det har vert veldig stille her. Kanskje me ikkje er oppfinnsomme nok til å klare å skrive nokke skikkelig god propaganda. Eg blir og lei av at det alltid blir shit kasting når det skrives nokke her.
Men det er alltid gøy å skrive med fienden om forskjellige temaer, men føler nesten alt er oppbrukt. Men så er ikkje eg den mest oppfinnsomme akkurat :p
 

DeletedUser

Guest
Hva får deg til å si det?
Hva skulle stått her for at du kanskje bryr deg?

Jeg snakker ikke om meg personelig, jeg bryr meg mere en det du
tror om hva som fåregår her :rolleyes:

Det jeg mener er at flere spillere har ikke interese for hva som står
på dette forumet.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Må si jeg noenganger ler godt av postene til Espen!

Tipper aktiviteten flyr opp her nu jeg^^

Slik det alltid gjør når noen spytter på andre..
 

DeletedUser

Guest
Med den knappen her?
report.gif
emoticon-0138-thinking.gif
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ja - den var sånn ganske liten i forhold til alt annet kan du si :p.

However - tilbake til on topic. Hadde vert fint om du kunne tatt opp igjen debatt-hjørnet, Bene :). Så kan vi i hvertfall ikke klage på at vi ikke har nok og diskutere her på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Debatthjørne <3

Det ville vert fint vis noen kunne ha fått den tråden i gang igjen.
 
Topp