Hva er tid? Finnes det noe mellom himmel og jord? Hva er egentlig en god tw-spiller?

DeletedUser

Guest
Man avgjør halvveis sin egen plassering, det at MD startet sent får nå da følger i form av lite aktive naboer, han straffes ekstra hardt da det kommer 100.000 gråbyer på denne verdenen....

Som jeg sa før, så hadde jeg ingen planer om å starte på V18. Så derfor jeg kom litt senere :) Utviklet seg der jeg satt meg små mål. Bygg stall, utforsk LK (husker det var svindyrt i sin tid), få smie lvl 20, bygg akademi, ta en by... Og så har det bare bygget på seg :D
 

DeletedUser

Guest
Hva er tid? Finnes det noe mellom himmel og jord? Hva er egentlig en god tw-spiller?

Tid er menneskenes definisjon av universets ekspansjon.
Det finnes meget mellom himmel og jord, blant annet deg.
En god Tw-spiller er effektiv og kunnskapsrik person <LINK>
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Tid er noe som alltid er i bevegelse, men fantes tid før den spede begynnelse? Tid er mye det samme som energi, for at en klokke, som vi måler tiden med, kan måle tiden, kreves det energi som driver klokken. Som sånn kull tilleggstoff: Hadde vi krympet ned vårt univers' levetid ned til ett år hadde klokken vært 23:59 på nyttårsaften nå. Det er ganske sykt. Mellom himmel og jord finnes det 68,3% svart energi, 26,8% svart materie og hele 4,9% vanlig materie (div. det vi og det rundt oss består av.)

Hva en god TW-spiller er? v18 rank 27 og oppover.
 
Sist redigert:
Topp