Hva mener du skal skje med V2?

Hva mener du skal skje med V2?


  • Totalt antall stemmer
    74
Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
For det første er dette en uoffisiell avstemning. Så føler ikke dette gjør spesielt mye. Dessuten har jeg dual i v6. Søstra mi på 6 år får lov å være litt innom kontoen fra tid til annen. Jeg sa til henne at storebrorens gamle server skulle stenges, og lurte på hva hun syntes om det. Det likte hun ikke, så jeg veiledet henne slik at hun fikk stemme.

Leon Trotsky, er ikke det også deg? Greit nok at det ikke er straffbart å stemme med flere kontoer i en uoffisiell undersøkelse, men du gjør jo ditt beste for å fucke opp resultatet her. Hva om alle skulle stemme med alle sine forumkontoer på slike undersøkelser? Det blir ikke et spørsmål om hva folk ønsker lengre da, men hvem som har flest forumkontoer...
 

DeletedUser

Guest
Derfor er det best med en ingame vote, hvor alle kun har en bruker hver, oppslutningen der var vel også rundt 5 ganger større enn her på forumet (til nå i allefall).

Om man virkelig ønsker å vite hva V2 tenker rundt stenging av verdenen kjører teamet en ny vote, hvor bare det diskuteres. V2 er allerede enig om at vi vil ha billigere mynter og stenge verdenen for nye spillere. Ser ingen grunn til å stemme over det igjen med mindre avslutning av V2 om 3 mnd er en uungåelig konsekvens av at myntprisene senkes og verdenen stenges for nye spillere...

Altså:

Ny vote ingame med to svaralternativer, for eller imot stenging av V2 om 3 mnd.
Send ut en MM med instrukser på hvor man finner voten så alle som ikke engang har funnet innstillinger på menybaren sin har en sjangs til å avgi sin stemme. Hvor tungvint er dette å gjennomføre, egentlig? Bedre med for mange avstemninger enn for få når det gjelder såpass viktige ting for spillet sin del!
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Derfor er det best med en ingame vote, hvor alle kun har en bruker hver, oppslutningen der var vel også rundt 5 ganger større enn her på forumet (til nå i allefall).

Om man virkelig ønsker å vite hva V2 tenker rundt stenging av verdenen kjører teamet en ny vote, hvor bare det diskuteres. V2 er allerede enig om at vi vil ha billigere mynter og stenge verdenen for nye spillere. Ser ingen grunn til å stemme over det igjen med mindre avslutning av V2 om 3 mnd er en uungåelig konsekvens av at myntprisene senkes og verdenen stenges for nye spillere...

Altså:

Ny vote ingame med to svaralternativer, for eller imot stenging av V2 om 3 mnd.
Send ut en MM med instrukser på hvor man finner voten så alle som ikke engang har funnet innstillinger på menybaren sin har en sjangs til å avgi sin stemme. Hvor tungvint er dette å gjennomføre, egentlig? Bedre med for mange avstemninger enn for få når det gjelder såpass viktige ting for spillet sin del!

Hey ,jeg er faktisk enig med Pointer'n her , blir mest røddig det ja :)

og til Sir pio ,, er sikkert flere måter å tolke et regelverk på , men jeg skal ta til meg den , uansett så synes jeg at måten Shanks gjorde dette på er over kanten av hva som burde være tillat , stygg sak , stygg sak,,,dessuten prøver han å påvirke det som foregår IG med dette , så ????
 
Sist redigert:

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Leon Trotsky, er ikke det også deg? Greit nok at det ikke er straffbart å stemme med flere kontoer i en uoffisiell undersøkelse, men du gjør jo ditt beste for å fucke opp resultatet her. Hva om alle skulle stemme med alle sine forumkontoer på slike undersøkelser? Det blir ikke et spørsmål om hva folk ønsker lengre da, men hvem som har flest forumkontoer...

Han har sikkert en lillebror eller ei katte han spiller dual med under det nicket :)
 

DeletedUser

Guest
Kan vi da sette strek for diskusjonen om hvordan familien til Shanks ser ut og heller forsøke å være litt saklige i det som kanskje er den viktigste diskusjonen i V2's historie; hvorvidt verdenen skal stenges for tidlig eller ikke?!
 

DeletedUser

Guest
Leon Trotsky, er ikke det også deg? Greit nok at det ikke er straffbart å stemme med flere kontoer i en uoffisiell undersøkelse, men du gjør jo ditt beste for å fucke opp resultatet her. Hva om alle skulle stemme med alle sine forumkontoer på slike undersøkelser? Det blir ikke et spørsmål om hva folk ønsker lengre da, men hvem som har flest forumkontoer...

glitter spiller ikke v2. Så hvorfor skal ikke Dantes og Trotsky få sine stemmer?

Dette er en høyst uoffisiell avstemning. Den offisielle må gjøres ingame om skal den telle. Dere har frem til 15. sept å fikse dere en konto.

Edit: Ser at Point ønsker å spore denne diskusjonen inn på temaet igjen. Så er det noen som har noe å klage på når det gjelder meg, så kan dere ta kontakt med meg priv (eller lage en tråd).
 

hanssiii

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
til nå bare knappe 60 stk som har svart på denne undersøkelsen på forumet , hmmmm, ikke mye å basere noe som helst på ,dårlig oppslutning ,,,igjen :( he he ikke mye for gjengen å ta lærdom av her hanssiii :)

Ja, for den har jo trossalt ligget ute i hele 1 dag, så, regner med at alle har fått med seg denne spørreundersøkelsen og, for den har vel blitt sendt ut til alle på v2???

Så 60 stk på en dag, når det ikke er sendt ut en fellesmelding til ALLE på v2, synes jeg er ganske bra. Så de knappe 60 stk, er vel mere hele 60 stk... Eller hva?

Merkelig at du gidder å diskutere at man bør høre på spillerne, men du mener kanskje ikke det :)
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
glitter spiller ikke v2. Så hvorfor skal ikke Dantes og Trotsky få sine stemmer?

Dette er en høyst uoffisiell avstemning. Den offisielle må gjøres ingame om skal den telle. Dere har frem til 15. sept å fikse dere en konto.

Edit: Ser at Point ønsker å spore denne diskusjonen inn på temaet igjen. Så er det noen som har noe å klage på når det gjelder meg, så kan dere ta kontakt med meg priv (eller lage en tråd).

Men for all del da shanks , du prøver jo faktisk med din trippelstemme å påvirke modsa til å foreta en ny avstemming IG , er ikke det på kant av hva som burde være lov så vet ikke jeg ,, ser heller ingen grunn til å ta det i en nye tråd eller priv ettersom det gjelder denne tråden bla , for det er ikke Dante eller Trotsky som stemmer ,,, DET ER DU ,,,og etter min mening burde du ha blitt fjærna fra TW , men det var min mening :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Vær så snill da! Det har absolutt ingenting i denne tråden å gjøre, har du en klage skal du sende inn ticket, fatter ikke at jeg faktisk må stave ting ut for deg fremdeles for at du kanskje skal begynne å ta hintet... :(

Syns du begynner å bli drøy nå, om du vil ha folk kastet ut på så tynt grunnlag hadde det ikke vært mange spillere igjen på tribalwars.no.com. Er det det som er målet ditt, eller er du rett og slett ute etter å ødelegge alle tråder Shanks setter sin fot i? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vær så snill da! Det har absolutt ingenting i denne tråden å gjøre, har du en klage skal du sende inn ticket, fatter ikke at jeg faktisk må stave ting ut for deg fremdeles for at du kanskje skal begynne å ta hintet... :(

Syns du begynner å bli drøy nå, om du vil ha folk kastet ut på så tynt grunnlag hadde det ikke vært mange spillere igjen på tribalwars.no.com. Er det det som er målet ditt, eller er du rett og slett ute etter å ødelegge alle tråder Shanks setter sin fot i? :eek:

Må si meg enig her.. Veldig uprofesjonelt soppy.. Upassende også.
Plag heller de andre moderatorene, enn oss som faktisk bryr seg.
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Vær så snill da! Det har absolutt ingenting i denne tråden å gjøre, har du en klage skal du sende inn ticket, fatter ikke at jeg faktisk må stave ting ut for deg fremdeles for at du kanskje skal begynne å ta hintet... :(

Syns du begynner å bli drøy nå, om du vil ha folk kastet ut på så tynt grunnlag hadde det ikke vært mange spillere igjen på tribalwars.no.com. Er det det som er målet ditt, eller er du rett og slett ute etter å ødelegge alle tråder Shanks setter sin fot i? :eek:

det der er tullprat av deg, klart det har med tråden å gjøre ,han prøver jo å påvirke avstemmingen i denne tråden ,,hvor tykt eller tynt grunnlaget er kan vel diskuteres , jeg hater folk som jukser eller de som prøver på det, og det han gjorde der er etter min mening juks og han er tatt med buksa nede ,,, jeg kommer aldri til å gi meg på det :)
du trenger ikke stave noe som helst for meg , og jeg er ikke ute etter å ødelegge tråder Shanks deltar i det er en påstand uten dekning , Når AriCa's spillere tar i bruk alle slags midler for å få igjennom sine synspunkter må dere regne med å få motgang,
Hvor profesjonelt dette er magic dude det er vanskelig å si ,men det er langt fra upassende , prøv å se det fra en annen side hadde Shanks og jeg byttet roller i denne avstemmingen så hadde jeg garantert blitt forsøkt sabla ned av hele AriCa med Shanks i spissen og jeg er redd for at min TW tid har vært over :) men det får vi aldri noe svar på , for jeg bedriver ikke juks
 

mrmalle

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Soppy, bare gi deg her nå, og la tråden være litt ryddig så moderatorene kan lettere lese igjennom tråden. Så får du heller lage deg en bruker på v2 å klage så mye du vil til shanks, forutsatt at han ikke blokker deg :p

Ellers så høres en ny vote IG veldig lovende ut, og da blir det også ett mer nøyaktig resultat, siden det ikke er alle som sjekker offentlig forum :)
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Soppy, bare gi deg her nå, og la tråden være litt ryddig så moderatorene kan lettere lese igjennom tråden. Så får du heller lage deg en bruker på v2 å klage så mye du vil til shanks, forutsatt at han ikke blokker deg :p

Ellers så høres en ny vote IG veldig lovende ut, og da blir det også ett mer nøyaktig resultat, siden det ikke er alle som sjekker offentlig forum :)

hvorfor skal jeg gi meg??????? ,,jeg har da like stor rett til å presentere mine synspunkt som deg og alle andre spillere ,, så lenge det foregår på riktig måte ,og det er foretatt en stemmerunde IG før men skal man fortsette med det til noen får det slik de vil ha det eller er det nok med den ene??? alle spillere på V2 fikk en oppfordring med forklaring hvordan og hvor det skulle gjøres for en tid tilbake ,,,dessuten tror jeg tror modsa greier å lese det de ønsker :)
 

DeletedUser

Guest
Nå dreier ikke denne topicen om dine synspunkter om hva du mener Shanks gjør.. -_-
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Da det ikke ser ut til at dere klarer å få tråden tilbake til emnet, stenges denne.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp