Hva mener du skal skje med V2?

Hva mener du skal skje med V2?


  • Totalt antall stemmer
    74
Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Her er en liten undersøkelse. Er ganske slitsomt å høre folk si det samme om og om igjen..

Stem for hva dere mener her!
 

DeletedUser

Guest
Hehe, lurt magic dude! Jeg har flere ganger hatt lyst til å gjenta meg selv, og har allerede gjort det en del ganger.

Jeg valgte alternativ 1, lett! :D
 

DeletedUser

Guest
Mangler det alternativet som PABben faktisk har kunngjort da:

Stenges for nye spillere, redusere prisen på adelsmenn og avsluttes 15. desember.

Edit: eventuelt ikke godt nok presisert dersom det allerede er inkludert i "Avsluttes 15. des"
 

DeletedUser

Guest
Mangler det alternativet som PABben faktisk har kunngjort da:

Stenges for nye spillere, redusere prisen på adelsmenn og avsluttes 15. desember.

Tror du ikke følgende alternativ dekker akkurat den biten; "At verdenen fortsetter som den er nå!"?

Edit: Eller som du nevner at "At verdenen avsluttes 15. desember!" dekker dette.
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg stemte feil x) Når jeg stemte tenkte jeg at "fortsette som nå" var at ingenting forandres og verden ikke avsluttes...
 

DeletedUser

Guest
Stemmer nøyaktig det samme som jeg gjorde i ingame voten:

At verdenen stenges for nye spillere og adel prisene senkes!
 

DeletedUser

Guest
Tror du ikke følgende alternativ dekker akkurat den biten; "At verdenen fortsetter som den er nå!"?

Edit: Eller som du nevner at "At verdenen avsluttes 15. desember!" dekker dette.

Som du ser, ikke helt klart... :p

At verdenen avsluttes 15 desember kan bety bare akkurat dét, eller det kan inkludere billige adels og stengt for nye spillere.

At verdenen fortsetter som den er nå kan bety slik den er nå, eller slik det er bestemt nå at den skal bli.
 

DeletedUser

Guest
Stemmer det jeg valgte i sommer,jeg;)
At verdenen stenges for nye spillere og adel prisene senkes!
 

hanssiii

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis dere ikke er fornøyde med denne avstemningen kjære hardt arbeidene maur av Innogames, så foreslår jeg at dere lager en egen.

Husk denne gangen å ta med alternativet "Stenge verdenen for nye spillere, halvere prisen på adels og avslutte v2 15.desember."
Sånn at vi vet hva vi stemmer på bare, er litt greit å kunne det :)

Forresten, ta lærdom av dette til senere tid, lytt til spillerne. Det er faktisk vi som er Tribal Wars. Lykke til med dette spillet uten oss.

Ingen spillere = inget spill = inget penger
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
til nå bare knappe 60 stk som har svart på denne undersøkelsen på forumet , hmmmm, ikke mye å basere noe som helst på ,dårlig oppslutning ,,,igjen :( he he ikke mye for gjengen å ta lærdom av her hanssiii :)
 
Sist redigert:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Her reagerer jeg litt. Shanks82 og Edmond Dantes har stemt. Det er jo samme person som står bak de brukerne (v2&v6). Dette er vel ikke tillatt?
 

DeletedUser

Guest
Her reagerer jeg litt. Shanks82 og Edmond Dantes har stemt. Det er jo samme person som står bak de brukerne (v2&v6). Dette er vel ikke tillatt?

For det første er dette en uoffisiell avstemning. Så føler ikke dette gjør spesielt mye. Dessuten har jeg dual i v6. Søstra mi på 6 år får lov å være litt innom kontoen fra tid til annen. Jeg sa til henne at storebrorens gamle server skulle stenges, og lurte på hva hun syntes om det. Det likte hun ikke, så jeg veiledet henne slik at hun fikk stemme.

til nå bare knappe 60 stk som har svart på denne undersøkelsen på forumet , hmmmm, ikke mye å basere noe som helst på ,dårlig oppslutning ,,,igjen :( he he ikke mye for gjengen å ta lærdom av her hanssiii :)

Sjekk andre undersøkelser i dette forumet. Det er alltid dårlig oppslutning. Grunnen er jo selvfølgelig at det egentlig er svært få aktive spillere som faktisk leser forumet.

Det er vel 4-5 stammer som ligger på toppen av v2. AriCa og AriCa2 har gjort sine medlemmer oppmerksomme på det som skjer på serveren. Skulle tro andre stammer i toppen gjorde det samme. De som mener noe om dette har enten svart nå, eller vil gjøre det i løpet av rimelig kort tid.
 
Sist redigert av en moderator:

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
For det første er dette en uoffisiell avstemning. Så føler ikke dette gjør spesielt mye. Dessuten har jeg dual i v6. Søstra mi på 6 år får lov å være litt innom kontoen fra tid til annen. Jeg sa til henne at storebrorens gamle server skulle stenges, og lurte på hva hun syntes om det. Det likte hun ikke, så jeg veiledet henne slik at hun fikk stemme.



Sjekk andre undersøkelser i dette forumet. Det er alltid dårlig oppslutning. Grunnen er jo selvfølgelig at det egentlig er svært få aktive spillere som faktisk leser forumet.

Det er vel 4-5 stammer som ligger på toppen av v2. AriCa og AriCa2 har gjort sine medlemmer oppmerksomme på det som skjer på serveren. Skulle tro andre stammer i toppen gjorde det samme. De som mener noe om dette har enten svart nå, eller vil gjøre det i løpet av rimelig kort tid.

hei og hopp , greit at dette er en uoffisiell undersøkelse men det er faktisk slik at dere prøver å påvirke PABben og co til å foreta en omgjøring på et avgjørelse som er tatt ved å vise til denne undersøkelsen bla,, at du benytter deg av søstra di på 6 år til å spille dual og av den grunn prøver å bagatellisere det du har gjort skuffer meg og forhåpentligvis flere enn det , hun har helt klart ingen innvirkning på dine meninger og synspunkter , det er du som styrer begge kontoene ,, det at AriCa's spillere tar i bruk alle slags virkemidler til å få presset gjennom viljen sin var skikkelig overraskende , du har jo alltid vært imot juks og har tatt til ordet for det ,det at du selv nå velger å jukse for å prøve å påvirke en etter hva jeg har forstått en viktig avgjørelse bør få konsekvenser for deg , av den store typen ,,, jeg mener passende straff for slikt juks må være alt fra halvering av konto på V2 til sletting av samme konto ,det bør være noe som virkelig svir på pungen , . Sikkert mange som er uenige med meg nå også , men jaggu bør det slåes hardt ned på juks , det har vel til og med Shanks vært talsmann for tidligere ja også andre profilerte spillere i stammen AriCa...
EDIT :utdrag fra §2 Deling av Internettforbindelse), og alle samhandlinger er forbudt permanent for disse kontoene.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Denne undersøkelsen skrev jeg egentlig i farta, for å "Inspirere" de som faktisk må ta denne beslutningen til å tenke litt. Og det med at alle svaralternativer ikke er med, så får man heller bare svare det nærmeste man vil. Hvor mange byer tror dere at det er mulig å ta på 3 måneder, og hvor moro blir det når alt blir slettet rett etterpå? Hva er da vitsen????
 

DeletedUser

Guest
@soppyknight

Juks? Det er da vel uansett hvor dumt du mener dette er, ikke juks. Jeg har aldri lagt skjul på at jeg også spiller på Edmond Dantes-kontoen i v6.

Ingen vet om jeg spiller dual eller ikke. Eller hvem jeg gjør dette med, så her skal du være forsiktig med å anklage meg for noe som du rett og slett ikke har peiling på. Om jeg faktisk spiller sammen med søstra mi på 6 år eller noen andre, så får det være opp til meg. Ser ikke noen aldersgrense på denne undersøkelsen heller.

Haha, at jeg skal få straff for dette og miste 50% av mine byer er jo helt latterlig. Folk har jo hacket seg inn på andre kontoer ingame og bare mistet 10 stk byer. Dessuten kan jeg vel neppe straffes ingame for noe jeg har sagt her i forumet.
 
Sist redigert av en moderator:

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
hallo ,,,, du kan ha så mange kontoer du vil på de forskjellige verdener , men her inne på TW forumet finnes det plass til bare en stemme fra deg,,,tenk deg langsomt om nå da ,, dette hadde også du garantert brukt mot andre i en ev. tilsvarende situasjon , så pls kom t dæ sjøl ,,, klart du kan straffes IG , du prøver jo her på TW forumet å påvirke IG avgjørelser ved å opptre som to forskjellige personer ,,har du allerede glemt det?? , eller var det søstra di på 6 som skrev den siste posten ?? Nei Shanks, all respekt for deg er borte fra nå av....
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker egentlig ikke å blande moderator jobben min så mye inn her på verdenen hvor jeg spiller, da jeg helst ønsker å bare være spilleren Sir PIO her.
Men jeg syntes jeg kanskje burde komentere litt det som fremkommer i denne tråden.
Om du heter Per på V1, Pål på V2 eller Lise på V3, så spiller du ikke multi så lenge du ikke har tilgang til mere en en konto på en og samme verdenen.
Om du har 30 brukere her på forumet, så bryter du heller ikke noen regler da §2 som soppyknight viser til, kunn gjelder ingame.

Når det gjelder framtiden til V2, så følger selvfølgelig alle i Teamet med på hva som skjer her.
I saker der det er mange spillere som har noe de brenner for, blir selvfølgelig dette noe som havner på agendaen på våre møter.
Da pabben gikk ut tidligere i uka og oppfordret alle til å komme med sin mening her inne, så åpnet han jo samtidig for at vi vil vurdere saken på nytt. Om vi derimot gjør noen endringer på tidligere vedtak vil jo bare tiden vise, men det hadde vært greit å få litt gode argumenter både for og i mot i steden for en tåpelig krangel.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp