Hva skjedde nå?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Rankingliste, navn-koord-kontinent osv. dette er bare rart. hvor mange vil ha det tilbake som det var før, det vil iallfall jeg.
 

brennstrøm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
:O???

Så det selv, og dette er jo bare irriterenes .
Det ødela det perfekte systemet mitt:mad:, jeg har ikke fått gått gjennom byene mine pg.a de nye navnene på byene . Alt er jo helt surr .
Jeg får bare vente til de endre det tilbake:rolleyes:, og gå gjennom byene nå er altfor mye slit(eller egentlig er det bare latskap, men det iaf mye mer slitsomt nå som systemet er herpetsert:eek:) .
Nå betyr ikke systemet som jeg brukte lang tid på plutselig ingenting .

Og ikke nok med det, de nye bygningendringene fikk det til og høre ut som damoria eller hva det heter, et spill, identisk med TW fra bigpoint.com
 
Sist redigert:

Henrik0594

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bynavn

Håper iallefall de ordner det med bynavnene snart... Håper virkelig det er en feil i systemet :D Hade vært tåpelig om det var meningen av det skulle bli slik iallefall:p

Det andre er jo bra da. Mesteparten iallefall. Noe kan vel forandres ;)
 
Reaksjonspoeng
1
"Rundskrivelse" var jo et mye bedre ord, da. Handelsfolk og Hovedbygning hørtes bare helt nerfa ut.
Der det før sto "Bygningen er fullt konstruert" står det nå "Bygningen er ferdig". Det betyr jo to forskjellige ting.
 

DeletedUser

Guest
"Rundskrivelse" var jo et mye bedre ord, da. Handelsfolk og Hovedbygning hørtes bare helt nerfa ut.
Der det før sto "Bygningen er fullt konstruert" står det nå "Bygningen er ferdig". Det betyr jo to forskjellige ting.

LEgg til
Offentlige rapporter

Ikke publiserte rapporter lenger..
 

DeletedUser

Guest
Hertug -> Stammegrunder
Baron -> Stammeleder
Rekruttør -> Inviter
Forum-moderator -> Moderator i stammens forum

Dårlig oversettelse;
Rekruttør=Inviter

Hva skal det bety? Jeg er en Inviter jeg...

Og Stammegrunder? xD Trodde dette skulle være en forsnorskning :p

Det er ikke en tittel da... det er en rettighet.
Jeg er en rekruttør fordi jeg har "inviter"-rettigheten.
 

DeletedUser

Guest
Shush avgårde! Innkommende går helt fint å tagge... Planlegge angrep er ikke så verst det heller...

Trodde sånne "pr0`s" som deg drev å pugget koordinater... :p

For du har så mange inkommende angrep mene du?.. Poenget mitt e at når det itj står en dritt info på byan dine, e d ett reint hellvette å bynn å tagg å faktisk få litt orden på situasjonen.
Så om man e pro eller itj har ikke så sykt my å si, når systemet e fucked.

PS. Har åsså en konto på .net, å der har dæm faktisk klart å unngå denj hær amatørmessige feilen! Pffft.. Rævva hele opplegget.
 

DeletedUser

Guest
Jeg gidder ikke lese igjennom alle sidene på denne tråden :p
Hvor mange her har lagt merke til "Stammens forum". Noe av det første jeg la merke til var "Marker alle forum som lest" :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg gidder ikke lese igjennom alle sidene på denne tråden :p
Hvor mange her har lagt merke til "Stammens forum". Noe av det første jeg la merke til var "Marker alle forum som lest" :)

Jeg og :D
Så så jeg masse rare nye navn og etter det kom det der by skiten..
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg gidder ikke lese igjennom alle sidene på denne tråden :p
Hvor mange her har lagt merke til "Stammens forum". Noe av det første jeg la merke til var "Marker alle forum som lest" :)

har lag merke til "Marker alle forum som lest", men den funker jo ikke, så da har det ikke så mye å si :p
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
For du har så mange inkommende angrep mene du?.. Poenget mitt e at når det itj står en dritt info på byan dine, e d ett reint hellvette å bynn å tagg å faktisk få litt orden på situasjonen.
Så om man e pro eller itj har ikke så sykt my å si, når systemet e fucked.

PS. Har åsså en konto på .net, å der har dæm faktisk klart å unngå denj hær amatørmessige feilen! Pffft.. Rævva hele opplegget.

Merkelig da det er de samme folkene som gjør dette.

Tror dere det er bunnymon som har en server på jenterommet?

Satser på at de fikser det i en fei da.
 

kokelv

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dette er sikkert et beta programm, så de fikser sikkert dette senere :)
Får vi håpe:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vil oppfordre folk til å ikke utnytte situasjonen og sende hundrevis av inc når systemet er fucked slik som nå. Sant maleficare?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Merkelig da det er de samme folkene som gjør dette.

Tror dere det er bunnymon som har en server på jenterommet?

Satser på at de fikser det i en fei da.

Har aldri sagt at Bunny har en server på jenterommet.. Æ har dermed påpekt at nokka e gæli, når det tydeligvis bare oppstår problemer på .no når sånne oppdateringa skjer.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp