Hva slags kriterier har dere stammeledere

DeletedUser

Guest
Hva slags kriterier har dere stammeledere da dere slipper inn folk i stammen?
 

DeletedUser

Guest
At de klarer å skrive en ordentlig søknad og at de ligger i K44. Ærlighet, høflighet, lojalitet, respekt og hvor seriøs en spiller er er noen andre viktige kriterier. Erfarenhet er også viktig, men jeg fokuserer ikke så mye på det framfor det andre jeg har nevnt. Det er også viktig at de følger reglene.
 

DeletedUser

Guest
Lokalisering, at de ikke er en dass og at de ikke er sånne teite pingler som bare vil alliere seg med alle.
 

DeletedUser

Guest
Hva slags kriterier har dere stammeledere da dere slipper inn folk i stammen?

jeg brukar ha:

lokalisering
dom får skriva ett brev, er brevet dåligt så kommer han ikke in.
spelsätt (skrivs i brevet)
poäng- poäng er ikke det viktigaste men det er ju bra om dom kan klara sig själva og en med mer poäng har ofta lättare att göra detta.
aktivitet - en ny spelare som er gul blir kickad om denna ikke sagt till innan.

og en hel del kriterier
 

DeletedUser

Guest
Kontosjekk

er det bare min stamme som er så strenge at vi krever kontosjekk?
 

DeletedUser

Guest
Nei, men jeg gidder aldri å kreve det helt i begynnelsen, er så mye som påvirker det uansett.
 

DeletedUser

Guest
At de klarer å skrive en ordentlig søknad og at de ligger i K44. Ærlighet, høflighet, lojalitet, respekt og hvor seriøs en spiller er er noen andre viktige kriterier. Erfarenhet er også viktig, men jeg fokuserer ikke så mye på det framfor det andre jeg har nevnt. Det er også viktig at de følger reglene.

K44? Har dere tenkt å bli der lenge eller :confused:
 

DeletedUser

Guest
Rekrutterer ikke. Er strålende fornøyd med mannskapet som har kommet på plass nå:p
 

DeletedUser

Guest
Kanskje ikke så tidlig i spillet men, etterhvert kan man tape grovt på å ikke gjøre det :)
 
Topp