Hva synes dere om folk som spiller tw i jula?

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Desvere Zarazel, er folk som jobber i jula også det da? er da ikke alle som kan sitte med fammilien av forskejlige grunner. Tror at du er en lobotomikandidat.
 

DeletedUser

Guest
folk som spiller tw i jula er NOLIFERE... jula er en dag vi skal tilbringe tiden med familien sin på.. og ikke ett spill som ikke er ekte engang..:mad:
 

DeletedUser

Guest
jeg syns det å spille TW i jula feil.
mange folk gjøre, men det er jo forskjellige grunner til det også :p

så jeg syns at det blir litt feil å si Fek.s 'de som spiller i jula er lobotomikere etc
 

DeletedUser

Guest
Går jo ann å logge på litt innimellom slagene for å se hva som skjer med TW. Gidder ikke sitte oppå familien min hele jula heller. :p
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke problemet med TW i jula, men det bør begrenses. Jeg har ingen planer om å sitte lenge på TW i jula i alle fall.
 

DeletedUser

Guest
Synes det blir rart å "dømme" folk nord og ned fordi om de spiller i julen. Dette er et nettspill og er det noe jeg har lært i møtet med menneskene som spiller er, så er det at TW gjerne er en virkelighetsflukt for mange av dem som spiller her.

Folk har forskjellige forutsetninger for julefeiring. Alle som spiller tw bor ikke hjemme, er ikke alle som har stor familie og mange tradisjoner heller. Og jeg tenker det er good for them at de har noe annet å ta seg til enn å sitte å deppe over at andre har en mer stressende/givende julefeiring. :)
 

DeletedUser

Guest
Selv logger jeg kanskje inn litt for å holde kontakten på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Desvere Zarazel, er folk som jobber i jula også det da? er da ikke alle som kan sitte med fammilien av forskejlige grunner. Tror at du er en lobotomikandidat.

Ja, det er de. For noen idioter som utdannet seg som leger, sykepleiere og andre unødvendige yrker når de heller kan ha fri i julen. Kan ikke fatte at folk faktisk vil redde liv og andre kjipe yrker når de heller kan ha fri og spille tw:confused:
 

DeletedUser

Guest
Haha... :)

Selv planlegger jeg et massivt propagandastunt på forumet i julen :D
 

DeletedUser

Guest
Ja, det er de. For noen idioter som utdannet seg som leger, sykepleiere og andre unødvendige yrker når de heller kan ha fri i julen. Kan ikke fatte at folk faktisk vil redde liv og andre kjipe yrker når de heller kan ha fri og spille tw:confused:

Haha :D

Anyways. Jeg synes at de som vil spille tw i julen, skal få gjøre det. Men, jeg kommer ikke til å spille mye selv, skal nok skaffe meg en kontovakt og bare kose seg meg med familie og venner. :)
 
Reaksjonspoeng
3
Folk får spille tw når fadderullan de vil...

Jeg synes ingenting om noen som helst bare fordi de spiller tw til den og den tiden. Det er opp til dem selv å velge. Ingen harrett til å dømme noen for noe når man bare vurderer utfra hva man sier på et nettforum :)
 

DeletedUser

Guest
Folk får spille tw når fadderullan de vil...

Jeg synes ingenting om noen som helst bare fordi de spiller tw til den og den tiden. Det er opp til dem selv å velge. Ingen harrett til å dømme noen for noe når man bare vurderer utfra hva man sier på et nettforum :)
Hahahahahaha, du sa ikkje det sa du det?
Nei, det får dei ikkje, fordi nokon (med støtte av det hellige fleirtalet, inkludert deg) har bestemt at det ikkje er lov å spele til gitte tider i jula... Takk for at alle her er så konsekvente ;)
 

DeletedUser

Guest
folk som gamer tw absolutt hele julen er folk som må in på sykehuset for og vere tilbakestående -.-
 

DeletedUser

Guest
Er man først en overaktiv TWspiller, så spiller det ingen rolle når man faktisk spiller. Det være seg jula eller midt på natta, eller om man setter på vekkerklokka til diverse lugubre klokkeslett gjennom døgnets 24 timer.
 
Reaksjonspoeng
3
Hahahahahaha, du sa ikkje det sa du det?
Nei, det får dei ikkje, fordi nokon (med støtte av det hellige fleirtalet, inkludert deg) har bestemt at det ikkje er lov å spele til gitte tider i jula... Takk for at alle her er så konsekvente ;)

Du kan spille YW i de to dagene rundt jul også, men du kan ikke angripe. Man kan spille så myeTW man vil bare detikke går ut over meg ;)

folk som gamer tw absolutt hele julen er folk som må in på sykehuset for og vere tilbakestående -.-

Feil. Folk som gamerTW hele julen er enten folk som liker seg alene, folk som jobber hele julen eller folk som ikke har noen familie. Det kan hende at folk har et annet utgangspunkt enn deg for ting og tang.
 

DeletedUser

Guest
folk som gamer tw absolutt hele julen er folk som må in på sykehuset for og vere tilbakestående -.-

Og om nokon ikkje har ein stor familie eller ikkje har mulegheita til å besøke dei i jula, og ikkje har noko anna å gjere ein å spele tw, er dei også sinnsyke? Eg synas dei fleste her er veldig rask på å dømme.
 
Topp