Hvem ønsker du intervju med?

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hei alle sammen :)

Chaos Is Alex og Red Swan sa jeg bare skulle begynne, så jeg prøver meg jeg :)

Viss du ikke ønsker jeg skal ta intervjuet, gi meg en lyd... Gjør ikke dette for at noen skal bli sure/leie seg...

Under intervjuet holder jeg meg saklig til hvordan verden har vært for enkeltpersoner og spillere med dualer...

Jeg kommer hovedsaklig til å gå etter enkeltpersoner på brukerene, hovedsaklig hovedeier.

Så det store spørsmålet er... Hvem skal jeg prøve å intervjue først? :)

-A
 

DeletedUser

Guest
Still gjerne litt krasse spørsmål også. Men da både til Aristo-siden og 1814-siden. Ikke bli ensformig og la det skinne gjennom hvilken side du spiller for.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Som jeg sa på skype, å være nøytral som intervjuer er viktig. Ellers blir det ikke bra.
 

DeletedUser

Guest
Ang intervju av hankVH.
Sylphida er vel tilgjengelig for et kort intervju om oppstarten og tullet som kom da vi forsøkte å få kontoen inn i Ctrl.
Nå har ikke Roger vært veldig lenge på hankVH da, ei heller blanda seg veldig i affærer rundt politisk virksomhet på v21.
Og jo, jeg har blitt invtervjua tidligere, så om det skal skje igjen, stiller det krav til gode spørsmål og fokus på v21 og dens hendelser. Alt utenom er på en måte skrevet før.

Edit: Kanskje en mix av flere personer som limes sammen til en reportasje?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Foreslår kontoer som bør intervjues:

Reisverket
Don slask
HankVH
Unholy Confessions

4 viktige kontoer som har preget v21 stort.
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jeg stemmer for å intervjue Reisverket, siden han har spilt på kontoen siden dag 1 noe som er litt gunstig.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ser meg enig i innlegget ditt håkon, og enda mer enig med akali :)

Men på spillerne tar jeg:

Intervju med RV, og Lillenes (kortversjon av lillenes)

Intervju med DON (Bare DON)

Intervju med Hank (Bare Robert)

Intervju med UC aka Jostein og Håkon (kortversjon av Håkon)

Enige?

-A
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Trym har vært lengre på uc enn Håkon, så vil heller ha ifra Trym enn Håkon da.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Du kan f.eks ta Trym og meg under samme paraply, da Trym er den som har vært lengst på kontoen og tatt valg og diskusjoner sammen med meg.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ok, da stryker jeg deg Håkon :O

Så blir det hovedsaklig Jostein og Trym :)

-A
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Bra initiativ å få igang intervjuer, spesielt med tanke på hvor mye drama det har vært i denne verden. Det er mange det hadde vært gøy å høre fra, og her er min ønskeliste:

Jeg synes du bør ta med noen ord fra Sylphida, Tore. HankVH med henne og spekter har i stor grad påvirket v21, langt mer enn de fleste andre kontoer i denne verden. Dermed tror jeg mange har interesse av å høre hennes oppsummering av v21. Selv har jeg hørt hennes versjon, og nettopp derfor tror jeg andre også vil ha glede av å høre den. Og selvsagt også Robert om tiden før og etter han tok over kontoen.

Så hadde jeg ønsket meg et lite intervju med Ruab og/eller Stålhanske. Mange av oss spådde utfallet for J.F.F, som gjorde som de har gjort i så mange verdener tidligere. Nemlig å raskt rekruttere de som utmerket seg de første dagene/ukene i verden, tilsynelatende uavhengig av beliggenhet. Raskt preget de rankingen, og like raskt ble de tatt av dage som så mange ganger tidligere.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Har fått snakket med Sylphida også nå, ikke se langt ifra ett intervju med hankvh fra både Sylphida og Robert :)

-A
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Enig med Reisverket om at RUAB hadde vært en utrolig fin spiller å få et lite intervju med ^-^
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Kan informere om at der satt i gang intervju med både Jostein (UC) og Stephan (RV). Lillenes, RV's dual skal også bli intervjuet, venter også på godkjenning fra Trym på skype.

RUAB har jeg ikke skype til, har sendt han mld IG v21 for 2 dager siden, ikke lest mld engang...

DON skal jeg også få klare å lure meg til å ta av, da jeg har daglige samtaler med min dual :)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg vil fortsette med intervjuer etter helgen, har begynt på noen, men ser tiden ikke strekker nok til, men etter helgen løser det seg opp igjen :)

-A
 
Topp