Hvem blir førstemann å adle en by?

DeletedUser

Guest
Skriv din mening om hvem som blir første man til å få en ny by.

Ærlig kan jeg si at Repentance Requiem kommer nok til å få den vist han forsetter i samme farme måten. over 1k farmeangrep og har tatt til seg oppi mot 200k ressurser. Så vil jeg si han er den sterkeste kandidaten til å få adlet en by først!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
one hit ko!!! tror jeg kommer til å få adla en by først... først med stall så han har sikkert smia høyt oppe nå allerede sikkert det samme med HQ og;)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Skriv din mening om hvem som blir første man til å få en ny by.

Ærlig kan jeg si at Repentance Requiem kommer nok til å få den vist han forsetter i samme farme måten. over 1k farmeangrep og har tatt til seg oppi mot 200k ressurser. Så vil jeg si han er den sterkeste kandidaten til å få adlet en by først!

Elsker at flere dager gammel info fortsatt kan imponere dere :) Jeg tror ikke vi kommer til å være først til å adle. Vi er sjelden først til å adle - men det er ikke dermed sagt at vi ikke kommer til å holde oss høyt på rankinglista :cool: Dette føles litt som et "shot in the dark", men jeg tror Mr. Smith blir først.
 

DeletedUser

Guest
desus. kanskje ?

Deus. iallefall :)
_________________

Nei, legger pengene på Pandion jeg. Skudd i mørket.
Mer spennende blir hvem blir den første som adler en by på over 1k, og hvem blir den første til å adle en spiller.
 

DeletedUser

Guest
allerede!?!? for noe feigt å gjøre

Alle hans farmer som ikke var 3 timer unna ble spiket da, så han hadde ikke mye te sjanse til å vokse i takt med alle andre. Men uansett så blir han ikke første til ny by.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm

Ja da var vinner kåret i denne tråden.

GRATULERER TIL Repentance Requiem:jkul:
 

DeletedUser

Guest
Skriv din mening om hvem som blir første man til å få en ny by.

Ærlig kan jeg si at Repentance Requiem kommer nok til å få den vist han forsetter i samme farme måten. over 1k farmeangrep og har tatt til seg oppi mot 200k ressurser. Så vil jeg si han er den sterkeste kandidaten til å få adlet en by først!

Ja, du fikk vist rett, gratulerer til deg også.:jkul:
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ikke OHKO iaf.
Er ikke helt hans stil å adle først

Hehehe, er det i det hele tatt hans stil å fortsette etter 300-500 poeng? :p

Utrolig latterlig at faller for at han ble spiket, noe som aldri har skjedd meg på .no. Skulle gjerne sett rapporten :)
 

DeletedUser

Guest
Hehehe, er det i det hele tatt hans stil å fortsette etter 300-500 poeng? :p

Utrolig latterlig at faller for at han ble spiket, noe som aldri har skjedd meg på .no. Skulle gjerne sett rapporten :)

Nå er det ikke vits å fortsette når man er så hatet, og alle byene rundt er spiket.
 
Topp