Hvem ``eier`` K55??

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Altså, du kan godt prøve å skjule at det er en IAP mellom Divine og Psycho uten at det går særlig inn på meg. ;)
 

DeletedUser

Guest
There you go again, du gir ikke opp med dette tullet ditt :p
Tror du må dobbelsjekke litt med dine kontaker, gutten min.
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Selvfølgelig vet du mer en vi som faktisk er i stammen. Uff, du ar så påstelig og sta at det blir helt latterlig...
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
zippy, tenk deg om, redswan og kermit er i Psycho... Burde ikke de vite dette bedre en deg?

Altså, hvis ikke du har fått med deg at de har en ally så er ikke det mitt problem.

At de bekrefter det overalt enn på offentlig forum og vil skjule det her kan heller ikke jeg noe for.
 

DeletedUser

Guest
Altså, hvis ikke du har fått med deg at de har en ally så er ikke det mitt problem.

At de bekrefter det overalt enn på offentlig forum og vil skjule det her kan heller ikke jeg noe for.

haha, fikk heller ikke svar på spørsmålet mitt:

burde ikke de som er i Psycho og Divine vite dette bedre en deg? Jeg har fått med meg at du sier det ja og jeg tror ikke på det ryktet ditt, når omtrent samtlige divine og Psycho spillere avbekrefter ryktet ditt.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
[8/3/2011 6:54:18 PM] Drawde: med alliansen til psycho

[8/3/2011 6:54:36 PM | Edited 6:54:43 PM] PB/Zippy: Dere har skifta til ally da altså?
[8/3/2011 6:55:59 PM] Drawde: Japp

[8/4/2011 11:23:22 AM] Drawde: først var det enighet om å få til noe med dere, så har kenn og gorlacon gått over til å få en allianse med psycho uten at jeg har vært med i den prosessen
 

DeletedUser

Guest
[8/3/2011 6:54:18 PM] Drawde: med alliansen til psycho

[8/3/2011 6:54:36 PM | Edited 6:54:43 PM] PB/Zippy: Dere har skifta til ally da altså?
[8/3/2011 6:55:59 PM] Drawde: Japp

[8/4/2011 11:23:22 AM] Drawde: først var det enighet om å få til noe med dere, så har kenn og gorlacon gått over til å få en allianse med psycho uten at jeg har vært med i den prosessen

Lett å fake en skype samtale:)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Fortsatt lett å fake :p

Skriv det på word - Kopier det inn på skype ;)
 

DeletedUser

Guest
ser hvordan det har utvikla seg fra kampen mellom IP mot divine og pshco til kampen i hovedsak mellom IP og FU som DN kommer mer og mer inn i
 
Topp