Hvem ``eier`` K55??

DeletedUser

Guest
Ville bare lage den her for moro skyld:)
Rang. Stamme Poeng Antall landsbyer
1 Psycho 2.511 19
2 Wolves 1.977 15
3 FNTC 1.916 15
4 -=FA=- 1.812 15
5 Nubz 1.604 14
6 Viking 1.338 12
7 RAGE 1.198 9
8 T~H~K 905 10
9 -X- 904 8
10 2F4U 779 6


For min del tror jeg Wolves tar ledelsen og styringen over dette kontinentet, med hjelp fra sine allierte da seff! :)


Mvh -X
 

DeletedUser

Guest
hehe, lov å drømme ^^ Psychotic Maniacs tar dette lett ;)
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
joa, men jeg er ikke veldig stor fan av copy-pasted bilde ting laget av punktum og komma.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jeg tror Wolves kommer til å ta dette lett. Psycho ser ut som en gjeng med noobs. Har ikke om noen av dem, kanskje noen få. De ser rett og slett elendige ut.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg tror Wolves kommer til å ta dette lett. Psycho ser ut som en gjeng med noobs. Har ikke om noen av dem, kanskje noen få. De ser rett og slett elendige ut.

Må nok si meg enig der. Makan til selvgodhet fra ukjente spillere har jeg ikke sett på lenge. Wolves har i det minste høyere gjennomsnitt enn det Psycho har...
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Hva, også velger de så teite nick som..:
Blood.Sacrifice (med punktum!!)
psycho killer og groose (uten stor bokstav!!)
Eskis18 (med tall!!)
 

DeletedUser

Guest
Wolves vinner nok her, Psycho er jo dårlige spillere som bare poenghorer :(
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hva, også velger de så teite nick som..:
Blood.Sacrifice (med punktum!!)
psycho killer og groose (uten stor bokstav!!)
Eskis18 (med tall!!)

Nå velger jo ikke jeg hva slags nick de vil spille under. Bare vet hvem som spiller der jeg ;)
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
nåja, jeg velger å holde en liten knapp på psycho. Jeg aksepterer gladlig veddemål:D
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Må nok si meg enig der. Makan til selvgodhet fra ukjente spillere har jeg ikke sett på lenge. Wolves har i det minste høyere gjennomsnitt enn det Psycho har...

Selvgodhet? At jeg sier stygge ting om andre for stå for min regning.:eek:
 

DeletedUser

Guest
For min del tror jeg Wolves tar ledelsen og styringen over dette kontinentet, med hjelp fra sine allierte da seff! :)

Lyst å fortelle hvem som er deres allierte? For en svær allianse etter 2 dager høres ikke lovende ut.

Holder en knapp på Psycho, Kalou pleier å ta feil anyways (gutten heier på Chelsea, noob)

Nubz er gode outsidere, usikker på de andre topp 6 stammene, men hvis Wolves har en stor allianse i bakhånd som faktisk støtter dem kan de bli farlige.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Er det mulig kremit? Du har sunket lavere enn jeg hadde trodd.. Jeg sitter her å greiner over hvor trangsynt du er til tider. At det går ann, dere er sikkert noen lumpne spillere som du pleier å være i stamme med.
 
Topp