Hvem er den beste tw-spilleren

DeletedUser

Guest
Lo godt når jeg leste igjennom denne tråden, sannelig finnes humor her på forumet enda :)
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Lo godt når jeg leste igjennom denne tråden, sannelig finnes humor her på forumet enda :)

Å ja, denne tråden var ikke seriøs nei, men kun humor. Dumt jeg var seriøs da, og sa min virkelige mening. :eek: Der snøyt jeg deg for den latteren med min seriøse tråd. Nesten litt skyldfølelse.
 

DeletedUser

Guest
Å ja, denne tråden var ikke seriøs nei, men kun humor. Dumt jeg var seriøs da, og sa min virkelige mening. :eek: Der snøyt jeg deg for den latteren med min seriøse tråd. Nesten litt skyldfølelse.

Du får meg til å le på Skype så det går bra :)
 

DeletedUser

Guest
beskjeden? da hadde du ikke nevnt deg selv på 1. plass vel?

Problem.png
 

DeletedUser

Guest
Det var jammen godt... jeg er hvertfall ikke blandt de siste :eek:

hehe :) 5plass på meg jo hehehe. er grei og tar 2 stykk på hver plass her jeg hehe

1plass: vipper littt mellom mumle og ciao begge er utrolige gode . mumle gjør det folk bare drømmer om hehe men ciao overasker gang på gang , da man virkelig ikke tror en kan bli overasket hehe .

2plass: are eller villa. tror kansje are er best her da han er en satan på alt innen tw og tilomed en twchamp.men villa er en djevel på backtiming .. vanskelig valg
3plass:hansemann , utrolig god spiller som kan gi deg lite søvn om han vil :)
4plass:zippy :) stor i kjeften og nesten like stor ingame hehe flink liten sopp som kan spillet godt :)
5plass : pappa betaler :D bare fordi pappa betaler
 

DeletedUser

Guest
Deilig å bli nevnt så mange ganga :cool:

Takk til alle trofaste farms :rolleyes:
 
Topp