Hvem er den største OD horen???

DeletedUser

Guest
Ikke din skyld i allefall :p

Er du komplett idiot? ( i spillet, ikke person angrep ) Hvordan i svarte er det mulig og får OD til å minske?
 

DeletedUser

Guest
Jeg snakker ikke minske OD, men noe annet. kanskje det bare er du som ikke forsto hva jeg mente. Jaja, du får tenke på det litt så forstår du.
 

DeletedUser

Guest
Kanskje du skal skrive ordentlig norsk da eller?

Hmm, jeg ligger fortsatt 1 by i + etter 24 timer ?! Så kanskje du ikke skal være så stor i kjeften bare fordi du kom inn i SUN for 12 timer siden? Etter at jeg forlot, så du har egentlig ingen peil på detta. Så bare hold kjeften din eller bruk den til å snakke om noe du faktisk har peil på.
 

DeletedUser

Guest
Kanskje du skal skrive ordentlig norsk da eller?

Hmm, jeg ligger fortsatt 1 by i + etter 24 timer ?! Så kanskje du ikke skal være så stor i kjeften bare fordi du kom inn i SUN for 12 timer siden? Etter at jeg forlot, så du har egentlig ingen peil på detta. Så bare hold kjeften din eller bruk den til å snakke om noe du faktisk har peil på.

Jeg er dansker men forstod udmærket hvad han mente :eek:

Og det var da en små agressiv tone..noget der plager dig? :p
Hvor længe han har været medlem af SUN ser jeg ikke hvad har med noget at gøre..han ved vel ikke mere eller mindre af den grund :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg er dansker men forstod udmærket hvad han mente :eek:

Og det var da en små agressiv tone..noget der plager dig? :p
Hvor længe han har været medlem af SUN ser jeg ikke hvad har med noget at gøre..han ved vel ikke mere eller mindre af den grund :D


Men så er ikke du så dum som meg heller da ;)

Det har mye og si hvis han kom inn i stammen 12 timer etter at jeg dro derifra..!

Og ja, det er noget der plager mig ;)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Må si at jeg synes du kunne leavet lenge før Nikko... Og når du har hatt 2-3 måneder på deg til å planlegge dette her så bør du ihvertfall ikke miste byer til dem!
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke hvert sikker på hvor jeg skulle... Jeg ville gjerne til NB, men dere er så langt unna...
Og jeg har ikke mista noen av mine egne byer :)
Baal har klart å re-adle 2 da :(
 

DeletedUser

Guest
Ikke din skyld i allefall :p

Er du komplett idiot? ( i spillet, ikke person angrep ) Hvordan i svarte er det mulig og får OD til å minske?

Jeg forstod denne:)
denne tråden handler Od delt på ratio
Øker poeng uten økt OD så minsker ratio

Hvis J4F hinter til at du kommer til å miste byer derimot, så vil jo ratio øke, og påstanden hans blir litt merkelig. Uansett forstår jeg ikke, akkurat som deg, hvorfor han kommer med denne kommentaren i denne tråden?
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
4,3 mill./606´=7.01
bare OD-a: 4 mill./606´= 6.6

så nå har dere noe å strekke dere mot.
 
Topp