Hvem er egentlig VA?

DeletedUser

Guest
Dette kjenner jeg meg ikke igjen i. Hvis du tenker på medlemmet dere hadde som lekket informasjon til oss i starten når dere started offensiven mot dere blir det litt merkelig. Dette var en spiller vi ikke kjente som sendte oss informasjon om den ene operasjonen, og vi hadde ingen avtale med han om at han skulle joine VA. Pluss vi har ikke en "rekrutør" o_O

Nei, jeg bare sikter til det han selv sa. Han hadde visst fått forsikringer om at han kom inn i stammen, fra hvem vet jeg ikke.
 

DeletedUser

Guest
Takker for alle innspill og spørsmål, og kan komme med følgende løfte:

Vi i VA er ferdig med å kommentere denne tråden, da den ikke fører noensteder. Men dere står selvsagt fritt i å spekulere, fantasere, drømme, ønske og bakvaske alt dere orker. Det spiller i grunnen liten rolle. Vi gjør som Elvis, og sier TCB. (Taking Care of Business).

Så lykke til videre, og ser dere IG.

Mvh,
Buddha
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Takker for alle innspill og spørsmål, og kan komme med følgende løfte:

Vi i VA er ferdig med å kommentere denne tråden, da den ikke fører noensteder. Men dere står selvsagt fritt i å spekulere, fantasere, drømme, ønske og bakvaske alt dere orker. Det spiller i grunnen liten rolle. Vi gjør som Elvis, og sier TCB. (Taking Care of Business).

Så lykke til videre, og ser dere IG.

Mvh,
Buddha

Jøss, endelig tok VA til fornuften. Forstod dere at dere bare graver deres egen grav?
 

DeletedUser

Guest
Takker for alle innspill og spørsmål, og kan komme med følgende løfte:

Vi i VA er ferdig med å kommentere denne tråden, da den ikke fører noensteder. Men dere står selvsagt fritt i å spekulere, fantasere, drømme, ønske og bakvaske alt dere orker. Det spiller i grunnen liten rolle. Vi gjør som Elvis, og sier TCB. (Taking Care of Business).

Så lykke til videre, og ser dere IG.

Mvh,
Buddha

Fin "care"-holdning når det kommer noe negativt om VA. Dere kan bedre enn det?

Og VA som lurer på hvorfor vi i Snipe ikke liker holdningene til stammen deres, vel her har dere et eksempel på nettopp det. Adler sin egen spion.. pfff. Snakk om fantastisk stamme :jkul:
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Tenkte egentlig ikke jeg skulle kommentere dette noe særlig, men jeg setter særdeles liten pris på at andre (Chicharito) driver og slår fast fakta for oss.

Morten, også kjent som Lucky-Blu, spiller nå på en konto i Veritas Aequitas.

'Nuff said
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, rare greier.....jeg som fikk KV over Lucky-B for å sende raskt tog på Cresta her om dagen(natta).....
MrG&W, du får fikse det slik at denne Heralf klarer d i fremtiden, tips bare:p
 

DeletedUser

Guest
HahahHAHhaHAHAHAH! Trodde virkelig at det var United seieren som "made my day", men dette tok kaka. :D

Blitt venner igjen nå? :D

Som jeg skulle sagt det selv. Chicharito - magikeren kom inn og ordna det meste :cool:

Heralf, ikke drit deg ut a.
 
Topp