Hvem er..

DeletedUser

Guest
Ganondorf som leder? Hvem spiller på den kontoen? >.<

Og hvorfor der den sååååå mye større en alt annet... :eek::eek:
Har ikke lest alle tråder på V2, men håper på et kort og greit svar så jeg vet dette :)

-magic dude fra V1 >.>
 

DeletedUser

Guest
TW nerd(mann) søker TW nerd(kvinne)

Hei…

Jeg er en kjekk og leken mann på 19år. Har brunblondt hår . Er ca. 178høy og slank.

Søker kvinnelige TW spillere i alderen 18-25år. Min drømmekvinne er flink til å adle byer, bygge byer, lage gode nukes, snipe tog, readle, time, sende tog osv. Rett og slett en kvinne som har lyst til å gi av seg selv på Tribalwars sammen med meg. Utsende er ikke noe viktig, er de indre TW ferdighetene/kunnskapene som teller!

Ønsker å ta deg med på drømme daten der våre Paladiner møtes i en av mine byer for en himmelsk middag i hovedkvartere mitt og hvis kjemien er riktig, kanskje vi kan ta en tur til gården min og leke i høyet sammen ;)

Jeg anser meg selv som en oppegående person, med masse humor og glede. En person som kan snu din dårlige dag med masse inc, til noe godt ved snipe alle adelstog og stacke opp frontene. Ser på meg selv som en ærlig person og vil derfor alltid gi deg status rapport på bruker min, med antall inc, nukes og alt du måtte ha lyst til å vite.

Ellers er jeg glad i å gå tur mot fienden, både alene og sammen med andre, kanskje du har lyst til å være med engang?

Høres dette spennende ut? Ta kontakt in game eller legg igjen en melding i dette topicet. Ser frem til å møte akkurat deg! Ta sjansen i dag og ta over .no med meg i morgen!


Vel, jeg kunne ikke dy meg. Er vel snart 9timer siden jeg sluttet å drikke, men følte et vist behov for å gjøre noe litt morsomt ut av dette. Vel, greit nok. Kanskje ikke alle syntes det er morrsomt og ser frem til å bli rapporter for spam og blablabla. Er ikke så mye på det offentlige forumet, så tenkte å gjøre litt ut av det når jeg først er innom en kort tur. Håper folk ser humoren i det jeg skrev, ikke noe personlig eller nedsettende mot kvinner elns. Eller hva dere kan greie å snu og vende på og få min tekst til å bli.





Men vel, jeg skal svare seriøst nå på dine spørsmål. Tar en kjempe kort historie time:

Jeg startet opp på w2.net engang i tiden under nicket Tobben. Der lillebroren min som vanelig finner nettspill og starter opp, deretter utfordrer meg i spillet. Han gikk under nicket Haaviz. Fikk også med meg beste kompisen min irl, som gikk under nicket Tyrkermostepadde. Var med i Athen konseptet og kriget mot XIG konseptet. Fikk lite erfaringer på den serveren og gjorde mange nybegynner feil. Som ehm, 60-70% full farm TK/HC byer :D Så ble jeg kjent med folk litt oppi Athen konseptet å lærte mer der.

Sluttet etter jeg hadde noen hundre tusen poeng. Ville prøve lykken på andre servere, gikk litt opp og ned på forkjellige servere, under forkjellige nick. Noen ganger brukte jeg også lillebroren min og beste kompisen min sitt nick, da de hadde sluttet. Sist .net server jeg spilte på var w9.net under nicket Haaviz(lillebroren min sitt tidligere nick fra w2). Var med i RoT, svensk leder å greier. Gikk lei av serveren fordi jeg lå midt i kontinentet vi eide. Så ble inaktiv. Ellers startet .no ikke alt for lenge etter. Så bestemte meg for å starte der, så sluttet helt på .net.

Startet opp med nicket Haaviz på v1. Naboen til vår gode venn Hamsun, som lagde IB konseptet på v1. Vi kriget 1vs1 på starten. Men ble tilslutt venner. Jeg ble med i ENA konseptet med Stonee92. Der jeg ble baron i stammen. Pga. min kontakt med Hamsun og etter hvert Bleach en annen i nabolaget. Merget ENA og IB. Var så baron og gruppeleder en periode i IB. Men ble inaktiv pga. irl problemer. Sommerferien startet og v2 startet. Bestemte meg for første gang å ta en server seriøst, virkelig satse. Ble lite søvn på starten og vel, sommerferien gikk mye til TW ;P Var type at jeg sov 1time og våknet igjen med ringeklokke og oppgraderte. Slik fortsatte jeg, avhengig av når jeg kunne sette på noe nytt Yeye, så spilte jeg kortene mine riktig på starten, fant riktig venner. Fikk raskt god start, da jeg var den andre på serveren etter One hit Ko til å adle første by. Så whinet hele verdenen fordi jeg hadde adlet en stor gråby, som var fra betaen, kranglet litt frem og tilbake og mistet masse poeng i den byen jeg adlet, selv om jeg hadde cleara den sykt. Samt fikk hjelp av naboen min som spilte off. Men lå fortsatt på andre plass. Ble kjent med Glitter og ble hjelpediplomat i Elite 2-3dager etter jeg kom inn og har vært det siden. Fikk også relativt tidlig baron rettigheter men sto hovedsakelig for det diplomatiske.

Ellers har min raske vekst blitt forårsaket av at jeg fikk god start posisjon i midten der jeg trives best på servere, mest som skjer og flest valg med tanke på å ekspandere. Jeg ekspanderte temmelig langt relativt tidlig, også flere steder. For å komme i litt mindre sterke områder å være den første til å fotfeste seg der og holde alle borte. Dette resulterte til at selv om jeg startet med et fint cluster fikk jeg plutselig mange små clustre rundt omkring. Noe risikabel spilling. Må sende støtte lange veier hvis et av clusterene ble angrepet.

Ellers er jeg den personen som ikke sløser med tropper og spiller defensivt, som skylles min lave OD-A. Bruker som regel kun off tropper hvis jeg vet jeg får adlet eller hjelper noen til å få adlet en by. Sende random nukes i stackes der de mister lite, kun for å plukke litt ekstra OD-A her og der, ser jeg ikke poenget i. Gir lite effekt og liker å bruke tropper effektivt i utvikling. Mange delte meninger der, mange uenige osv. Men på den måten kan jeg også ofte lage gullmynter i off byer, som gjør at jeg alltid har helt greit med adels, nok til noen tog, som nå… Så vel, er slik jeg tenker og arbeider. Mange kaller meg poenghore pga. det. Men det får heller være ;) Det fungerer virker det som, så vil fortsette å bruke den taktikken i fremtidlige servere. Med hovedfokus på at hver soldat teller, hvordan du bruker den er helt avgjørende, som i å snipe adelstog. Har gjort det med kun noen få tk og merkelige ting som 10spyd og resten katapulter uten noe paladin våpren etc. For de som er vandt til at katapultbyer med fakkel er god i forsvar…


Ellers tok jeg over brukeren Liverbird i okt på v1. Etter godkjennelse fra IB, så de innadlet byene mine under Haaviz. Har kommet for å bli i BOL, møtt mye motstand der, men begynner å komme meg på beina igjen ;) Dumt jeg ikke har hatt så alt for mye tid der opp igjennom tiden jeg har spilt der.

Så vel, til trådstarter, vi har snakket samme tidligere ;P

V3. Kalte jeg meg mr. Wedum. Spilte vel bare til 3k poeng før jeg slutta lenge etter serverstart. Kirke systemet virket ikke gøy og er heller ikke det. I hvert fall ikke med speed 1. Neitakk… Men startet opp v3.dk, som har kirke men speed 2. Så kjenner til konseptet fra den serveren. Sluttet helt med .dk for noen dager siden.

Har også startet opp v4 under nicket Dr. Phil. Er med på å lede outlaw der og er på 3 .no server diplomat der også. Mye å holde oversikt over. Har dessverre vært veldig inaktiv i begynnelsen, som at jeg var på TW fest de første dagene etter nybegynner beskyttelsen falt. Men begynner å sparke ting i gang igjen nå, etter masse troppelaging og poengene har stått temmelig stille. Så skal bli gøy å se hvordan det går der.

Vel, så helt tilslutt, mange som sier at grunnen til at jeg ligger høyt på v2, er pga. tid. At jeg er så aktiv. Vel, er da temmelig aktiv. Men ikke alltid… Som i dag var jeg for eksempel ikke pålogget på TW før 22 tiden. Og vel, jeg spiller flere servere samtidig, kun 3nå. Speed av og til. Så er ikke akkurat slikt at alt av tid og energi i livet mitt går kun til v2. Men er fordelt på flere servere og livet utenfor TW.

Ellers har jeg møtt mange TW spillere irl. Både store og små, i alle aldersgrupper. Har også fått en del gode irl venner via TW, som jeg henger med på fritiden. Kjempe koselig ;) Helt klart det fineste jeg har fått ut av TW ^^ <3

Er flink til å skrive langt, eller “bøker”, som mange ville ha sagt. Når jeg først starter å skrive flyter det bare ut, ikke alltid positivt gitt, som man ser her. Kunne svart fint på en halv side maks. I stedet for å la det flyte som slikt. Sikkert en del gjentagelser osv ;o

Ellers er det bare å spørre i vei, kan ærlig innrømme at jeg ikke orker å lese igjennom dette akkurat nå. Så jay, sikkert mega rot. Så si ifra hvis du vil vite mer om noe eller noe som er uklart ;)

- Tobben
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hehehe! Dette var morsomt! :-D Du hadde nesten ikke trengt å skrive den seriøse delen:p Men den var jo kjempe utfyllende.
Men måtte du virkelig satse på i verden 2..? Hoff:-/


Når du skriver slike innlegg hvor du ikke skal forsvare deg eller noe, så er du både hyggelig og morsom;-) Stå på!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
TW nerd(mann) søker TW nerd(kvinne)

Søker kvinnelige TW spillere i alderen 18-25år. Min drømmekvinne er flink til å adle byer, bygge byer, lage gode nukes, snipe tog, readle, time, sende tog osv.

- Tobben

OMGZ, hvor har du vært hele mitt liv? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Omfg! ossen klarer du å skrive så sinnsygt mye? o_O

Hehe, mange tror jeg spiller dual med flere folk ;p Så antar da denne teksten ble skrevet, tok jeg opp en av dual spillerne mine fra kjelleren og satt han til skrivejobbing ;p

bra svar har fått vite mye mere om deg nå:D

Hehe ;o Du har kjent stalker genene dine skrive i kroppen din over lengre tid? ;o Hmm, minner meg om en sick drøm jeg hadde engang ang. TW. Ye, vi TW nerder drømmer av og til om TW. Handlet om at jeg og noen andre TW spillere kjøpte en stor villa sammen, der vi hadde TW fester. Antar den kom fra når vi har snakket om dette tidligere. Så hadde vi festet web kameraer rundt omkring i vært hjørne, så betalte TW spillere for å se oss på cam o_0 Det skjedde nemlig masse mystisk i den villaen, folk døde en etter en, ble plutselig borte fra TW osv. Drømmen utviklet seg til noe skrik film lignende, så bråvåknet jeg :D

Hehehe! Dette var morsomt! :-D Du hadde nesten ikke trengt å skrive den seriøse delen:p Men den var jo kjempe utfyllende.
Men måtte du virkelig satse på i verden 2..? Hoff:-/


Når du skriver slike innlegg hvor du ikke skal forsvare deg eller noe, så er du både hyggelig og morsom;-) Stå på!

Haha, ja ser man det. Komplimenter fra Shanks, det er ikke noe man ser hver dag. Jeg som trodde at grønne griser ikke kunne fly og nå skjer dette ;P

Ye, jeg vurderte faktisk å kun poste kontaktannonsen min, men fant ut at det ble litt teit å kun skrive alt mulig annet og ikke ta med så mye relevant ;o Så slang på litt ekstra lesestoff for de spesielt interessert eller de med ekstra god tid.

Vel, hva kan man si, det har alltid skjedd mye rart på TW helt generelt og ofte når jeg ser flere folk skrive, lurer jeg på hva som er galt med menneskeheten, hvem vet… kanskje engang sitter vi to sammen og pilser under solskinnet, skjedd mer uforutsigbare ting tidligere i TW forbindelse, så why not :D

Hehe, man kan vel si at jeg er litt vel engasjert i TW verdenen! Men er egentlig snill som et lam…


Pinky ;* <3

Tobben, skal du være utro mot brygga? :O

Jeg er ALDRI utro mot brygge! Brygga er ALT. Var jo tross alt den som brøyt jomfrudommen min engang i tiden :D Haha

---

Jeg har forøveri enda ikke fått svar på kontaktannonsen min. Vel, burde kanskje ha rettet den mot mannfolk i stedet for når spillet er dominert av dem ;P Vi lever ehm, tross alt i 2009, helt normalt det ;D

- Tobben
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Kan trygt si at jeg ikke har ledd så mye siden jeg gikk gjennom rapportene mine etter et organisert angrep mot -Rome-!

Godt skrevet Tobben!

Ser forresten at du hentet noe stoff fra vår brainstorming ang. sjekketriks på TW? ;)

- Tom
 

DeletedUser

Guest
Ser forresten at du hentet noe stoff fra vår brainstorming ang. sjekketriks på TW? ;)

- Tom

Haha, ja du tok meg nok der :D Tror jeg fortsatt har skrevet dem ned et sted ;p Hadde dem i merkander tidligere(Ye, hvorfor ellers har man den funksjonen), men ikke nå lengre :eek:

Er sykt hvor mye man kan finne på. Koble TW med koffert tanker osv :D Slikt snakk kan ikke komme offentlig ;o

- Tobben
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, ja ser man det. Komplimenter fra Shanks, det er ikke noe man ser hver dag. Jeg som trodde at grønne griser ikke kunne fly og nå skjer dette ;P

Ye, jeg vurderte faktisk å kun poste kontaktannonsen min, men fant ut at det ble litt teit å kun skrive alt mulig annet og ikke ta med så mye relevant ;o Så slang på litt ekstra lesestoff for de spesielt interessert eller de med ekstra god tid.

Vel, hva kan man si, det har alltid skjedd mye rart på TW helt generelt og ofte når jeg ser flere folk skrive, lurer jeg på hva som er galt med menneskeheten, hvem vet… kanskje engang sitter vi to sammen og pilser under solskinnet, skjedd mer uforutsigbare ting tidligere i TW forbindelse, så why not

Hehe, man kan vel si at jeg er litt vel engasjert i TW verdenen! Men er egentlig snill som et lam…

Jeg gir komplimenter til dem som fortjener det:) Og når de fortjener det;-)

Selv om jeg helt klart skiller TW-verdenen fra den virkelige, så er jeg nok hyggelig og grei. En øl er ikke å forakte, men hvis du prøver å lure meg til å svare på kontaktannonsen, så lurer du ikke en luring;-)

Men du er helt klart et ikon her inne. Selv om noen liker deg mer enn hva som sunt er, så tror jeg du er en hyggelig fyr. Du er dessuten engasjert, så selv om jeg synes det er dumt at du valgte å satse akkurat på denne serveren, så er jeg allikevel glad for det.
 

DeletedUser

Guest
øøøøøøøøøøøøøøøøøyyyyhh!! Hold fingrene unna!!! Tobben er min :mad:
 
Topp