Hvem er..

DeletedUser

Guest
OK, spam ned deres mailbokser med dette klisjet.
Les innlegget til Ganongdorf, le, men trenger ikke skrive: "ha, ha" liksom.

Trådstarter fikk vite hvem Ganondorf var. Tråden er over. Geschlossen bitte?
 

DeletedUser

Guest
OK, spam ned deres mailbokser med dette klisjet.
Les innlegget til Ganongdorf, le, men trenger ikke skrive: "ha, ha" liksom.

Trådstarter fikk vite hvem Ganondorf var. Tråden er over. Geschlossen bitte?

Noen er vist litt sjalu? :eek: får du ikke noen "love" mails? :eek:
 

DeletedUser

Guest
OK, spam ned deres mailbokser med dette klisjet.
Les innlegget til Ganongdorf, le, men trenger ikke skrive: "ha, ha" liksom.

Trådstarter fikk vite hvem Ganondorf var. Tråden er over. Geschlossen bitte?

Hehe Shanks :)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
når jeg leser denne tråden, hvorfor får jeg en følelse av at Ganondorf virker "litt" lett på tråden. han har jo ingen kontroll på hvem han roter rundt med.
han må jo drikke hormoner i små drammeglass.
eller er han en "luremus" ala Britney Spears, som bare synger "uups i did it again"?? som lar alle sammen tro at akkurat DE er "the special one" ??
om det er sant så er det jo forferdelig, og er det ikke sant sa er det nesten værre.
 

DeletedUser

Guest
Knallis, hva er spillet uten litt humor? Ikke ta alt så usedvanlig serriøst ;)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
når jeg leser denne tråden, hvorfor får jeg en følelse av at Ganondorf virker "litt" lett på tråden. han har jo ingen kontroll på hvem han roter rundt med.
han må jo drikke hormoner i små drammeglass.
eller er han en "luremus" ala Britney Spears, som bare synger "uups i did it again"?? som lar alle sammen tro at akkurat DE er "the special one" ??
om det er sant så er det jo forferdelig, og er det ikke sant sa er det nesten værre.

Han er lett på tråden ja :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Når man først sender en PM til Liverbird eller Ganongdorf, så kan du alltid regne med å få et langt svar tilbake :)

Litt greit også noen ganger. Men det kan bli mye lesestoff når han først føler for å skrive litt ekstra! :p

Vel vel, da vet i hvert fall jeg hvem du er. Kanskje jeg slenger meg på V2 en gang og får fightet litt ;)

PS! Jeg var også som deg i starten. Våknet opp på vekkeklokke for å oppgradere og sende ut tropper på farming :cool:

hehe..:D
 

DeletedUser

Guest
Når man først sender en PM til Liverbird eller Ganongdorf, så kan du alltid regne med å få et langt svar tilbake :)

Litt greit også noen ganger. Men det kan bli mye lesestoff når han først føler for å skrive litt ekstra! :p

Vel vel, da vet i hvert fall jeg hvem du er. Kanskje jeg slenger meg på V2 en gang og får fightet litt ;)

PS! Jeg var også som deg i starten. Våknet opp på vekkeklokke for å oppgradere og sende ut tropper på farming :cool:

hehe..:D

Liverbird? Så han er Liverpool-supporter i verden 1? ;-)

magic dude: Hvis du tilfeldigvis skulle like å slåss MOT Ganondorf, så er du velkommen inn i Aristokattene:-D
 

DeletedUser

Guest
Leste du ikke det han skrev Shanks? Han overtok Liverbird-kontoen ;)

Joda, ville bare få det tydelig frem at han representerer L.F.C. på verden 1, og hvis dere ser min profil, så ser dere hvilket lag jeg holder med i v2;-)
 

DeletedUser

Guest
Liverbird? Så han er Liverpool-supporter i verden 1? ;-)

magic dude: Hvis du tilfeldigvis skulle like å slåss MOT Ganondorf, så er du velkommen inn i Aristokattene:-D

w8 a minute.. Siden han spiller på V1, kan jeg jo også kjempe mot han der! :eek::eek::eek::eek:

Flott å vite vet du ;)
 
Topp