Hvem skal spille?

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Opprinnelig skrevet av O' heilage reglar
Begrens andre språk til kortet sitat eller setninger som passer den spesifikke situasjone

Da må du jo sette inn noen tegn som liksom skal tilsi at det er ett sitat.
For siden det er så lenge siden jeg noen gang tenkte på tysk (for det var tysk sant?), så fatter jeg ikke hva du prøver og si.

Da kan jeg jo sprute inn med samiske sitater og setninger som passer den spesifikke situasjonen.

Men tilbake til topic ;) - It leat somà !
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Regner med jeg starter opp som alltid, så får vi se etter en stund om jeg tar V6 like seriøst som V4 eller om det blir som V5 ;)
 

Dr.Killer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Regner med det.. Starter hvertfall opp, så får jeg se senere om jeg spiller aktivt der..
 

DeletedUser

Guest
:d

Jeg skal nok bli med på v6 :D

Syntes ting går UTROLIG TREGT på .no, instillinger har enda ikke kommet!:S kjapp dere litt a!
 

DeletedUser

Guest
hmm

Send link da :D vanligvis kommer det opp på tw.no, slik som andre servere om sånt.. :S
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hva er sjansen for at dere endrer noe drasisk på den listen på under et døgn?
 

DeletedUser

Guest
YES!!

fant tråden, og dette kommer til å bli bra!! favoritt instillinger!! Gleder meg sykt :D
 

DeletedUser

Guest
WTF!!

Settings'a nå er helt perfekt, jeg vil ikke ha den samme gamle, det har alltid vært det samme med alle .no serverne, bare kirke og speed som er forskjellige!

jeg ønsker veldig mye at dere ikke skal ha archer og kirke værtfall, og helst 1.5 eller mer i speed :) det må dere beholde!
 

DeletedUser

Guest
Me like, me like :)

Kan vel si at jeg så og si 100% sikkert starter Verden 6.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Settings'a nå er helt perfekt, jeg vil ikke ha den samme gamle, det har alltid vært det samme med alle .no serverne, bare kirke og speed som er forskjellige!

jeg ønsker veldig mye at dere ikke skal ha archer og kirke værtfall, og helst 1.5 eller mer i speed :) det må dere beholde!

Enig :D
 

DeletedUser

Guest
Jah

Om han f eks setter ned speed'en, eller putter på archer, eller endrer noe sånne viktige ting, så har dere værtfall mistet meg ;)
 
Topp