Hvilke spillere respekterer du mest i hele v2?

karl petter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Syns denne bør inn her. Så hvilke spillere respekterer dere mest ? Nevn gjerne flere enn en person. HELST MED BEGRUNNELSE!!:cool:

Min rekkefølge er som følger:

1. glitter: Hun har ledet en stamme i rank 1 i over 1 år nå, utrolig jente. Hyggelig er hun også, og kan det å sende angrep og forsvare seg :D

2. Tidligere Ganondorf (tobben): Holdt seg rank 1 i et år, med en utrolig ledelse. Har misunnet han gjennom hele min karriere. En utrolig spiller, som kunne allt. Tok seg til og med tid til å svare meg på mail når jeg hadde 400 poeng :D

3. Torquemeda: Utrolig ODA. Kul fyr, som hjelper elite til døden.:cool:

4. Chrk1: utrolig OD, som kjemper bra. Hyggelig fyr er han også.:)

5. Lord Ollis: Har ledet Roem leeeeeenge nå. En utrolig spiller med masse skillzs. Hjelper deg når du trenger, og har gitt meg masse tips. Kanskje den spilleren jeg har fått best kontakt med her på TW.

6. Luxury: Holder en stor elite gjeng sammen, for til koordinerte angrep, og er utrolig hyggelig.

Sikkert mange andre, men disse er de jeg tenker først på :D
 

karl petter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hehe, bare hyggelig ;)

Gleder meg til din liste, jeg er spennt :cool:

Vedder på noe sånnt som dette : Glitter, DR.Yes, Viruskongen...? :D
 

DeletedUser

Guest
Nja, vet ikke. Blir nok å være litt kresen med hvem jeg skriver inn. :)
 

karl petter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er du alltid :)

Men kan du ikke skrive en liten liste, jeg er spennt :D

Eller kommer det noen :confused:?
 

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1. Utsug
Hjulpet meg siden jeg startet

2. DeeDee
Kjempehyggelig kar og har hjulpet meg fra starten av

3. Panzerface
Mannen med panzeransiktet, har hjulpet meg til fronten, der jeg ENDA ikke har blitt angrepet..

4. Meg selv

5. Meg selv
.
.
.
.
.
.
20 005. Meg selv
 

DeletedUser

Guest
Glitter - Hun har skills i det meste. Var fiender på V1, men lagt det bak oss og blander ikke inn V1 med V2. Ga meg en sjanse i Elite tidlig i min V2 karriere, og det viste seg å være bra for begge parter :) Jeg sløser ikke med sjansene mine og kommer nok til å være med i Elite til siste mann faller ;)

Torquemada - Tok tilbake en gråby som han tok fra meg for lenge siden, og det så utrolig dårlig ut for ett samarbeid mellom oss. Jeg la meg flat og beklaget alt, men jeg hadde ødlagt en ukes arbeid for tom :p Heldighvis er dette også en kar som klarer å legge ting bak seg, og vi friends nå :) Han er syk til å nuke!

chrk1 - Han har skills. Var uheldig å skadet seg IRL, så han kunne ikke være på kontoen sin på en uke eller noe, noe som ble dyrt for statistikkene hans. Men utrolig nok så står gutten enda, og han kommer ikke til å falle!

Andre spillere som er verdt i nevne er Wihi,Hertuginnen, eazh, hanse,pio. Kunne skrevet langt om mange men er fortsatt litt fyllesjuk så orker ikke :p
 

DeletedUser

Guest
Har det ikke vært ca 100 tråder som dette? Akkurat nå er det jo den derre Tribalwars Champion-greia, så den er nok bedre.
 

DeletedUser

Guest
Ex-Con - Tidligere leder i LAW. Kjernekar, husker vi var TW-gift på v1... muligens det første homo-ekteskapet på TW.no? Vet ikke hvilken konto han styrer nå.

Ganondorf (Tobben) - Tidligere diplomat i Elite. Hyggelig kar som kommer med lange saklige innlegg. :)

Glitter - Leder i Elite, en stamme som har vært lenge på toppen. Står respekt av det.

Zanmato - Tidligere leder i Yamato. Slutta nå.

Matrim - Leder i RoEm før jeg tok over. Veldig hyggelig kar. Slutta på v2.

EricØien - Spiller i RoEm. Veldig flink spiller som har vokst fort. En fornuftig og lojal spiller man kan stole på.
 
Topp