Hvilken stamme er best (Stammene på rank 10)

Hvilken Stamme har dere mest tro på ?

  • Rank 1 - SR

    Stemmer: 20 15,5%
  • Rank 2- BoS

    Stemmer: 10 7,8%
  • Rank 3- HZ

    Stemmer: 31 24,0%
  • Rank 4 - Yakuza

    Stemmer: 42 32,6%
  • Rank 5 - NN

    Stemmer: 6 4,7%
  • Rank 6 - UNI

    Stemmer: 41 31,8%
  • Rank 7 - PALS

    Stemmer: 10 7,8%
  • Rank 8 - TDH

    Stemmer: 20 15,5%
  • Rank 9 - Rebels

    Stemmer: 16 12,4%
  • Rank 10 - TWK

    Stemmer: 7 5,4%

  • Totalt antall stemmer
    129
  • Avstemningen er stengt .

DeletedUser

Guest
Enig Pika :p Slutta på .se fordi jeg ble spammet av det der hele tida :p

Tenkte hele tiden "Åhh, endelig noen som sender hat mail til meg? :)", men nei da :(

Stemte på HZ, jeg tror HZ er den underdogen som kan sakene sine best :)
 

DeletedUser

Guest
Dette er den type tråder som er dømt til å bli spammet ned og flamet fordi slike tråder aldri kan bli objektive.

Siden min stamme ikke tilhører topp 10 kan jeg gjøre et forsøk på å være objektiv i mine tanker angående stammene.

BOS: BOS er en stamme som kommer til å holde seg oppe lenge fordi de er gode på rekruttering. De får stammer med seg der andre ikke gidder, og får dem ikke med seg, så forsøker de trusler :p Men denne taktikken har funket fram til nå, og det er vel ingenting som tilsier at det ikke skal funke i framtiden.

HZ: Disse gutta har laget liv både ingame og på forumet siden serveren startet. De har jekket ned en del andre stammer med "cocky" attityd :p Men det er liten tvil om at disse gutta kan spillet og de har vel fram til nå most all motstand de har møtt.

SR: Har steget jevnt og trutt en periode, men man hverken ser eller hører mye fra dem. Skulle gjerne sett dem i en krig mot større motstand for å vite hvor de står.

Yakuza: Drevne spillere. Om ikke inaktivitet knekker dem etter hvert blir de nok værende lenge. Har vært under angrep fra BOS helt siden starten av serveren og har bare økt i poeng stort sett alle sammen i stammen.

Rebels: Har også gjort det godt, selv om de en periode holdt på å falle samme pga inaktivitet og internt rot virket det som. Men har kommet sterkt tilbake og det virker ikke som vi blir kvitt dem med det første.
 

DeletedUser

Guest
stemte rebels-tdh-hz-yakuza ;)

trokke jeg har så veldig feil heller :p
 
Topp