Hvor ble det av BA?

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
BA er oppløst,var visst mye som skjedde mens jeg var borte og det ble et synkende skip. :(
var det beste for alle tror jeg.
 

DeletedUser

Guest
BA er oppløst,var visst mye som skjedde mens jeg var borte og det ble et synkende skip. :(
var det beste for alle tror jeg.

ja for og vere ærlig ble alt en stor fiasko etter tid men samholdet i stammen var bra i seg selv
 

DeletedUser

Guest
ja for og vere ærlig ble alt en stor fiasko etter tid men samholdet i stammen var bra i seg selv

Ja, dere var nok enormt sammensveiset. Men det er jo en selvfølge da, når man sender ut invites til alle man ser på kartet.. Eller?
 

DeletedUser

Guest
Ja, dere var nok enormt sammensveiset. Men det er jo en selvfølge da, når man sender ut invites til alle man ser på kartet.. Eller?

skjønte ikke var rekrutør der selv prøvde og få men noen folk men vi gjik ikke bare og inviterte alle naboene

men nå er ba opløst så det kan vere det samme
 

DeletedUser

Guest
bare inrøm at det ble det før den tid jeg fikk aldri noen beskjed om og bli kv for deg du leger bare all skylda på meg du er så patetisk
 

DeletedUser

Guest
han menner det er min feil at ba ble opløst han var leder jeg baron . og han var på ferie så jeg tokk noen diplomatiske sakker dårlig så han menner alt er min feil og sier plutslig jeg er en uerfaren spille når han er like uerfaren selv. så jeg skule prøve og lure en spion og han trur ikke på meg.

sorry for dårlig skrive kunskap :p
 

DeletedUser

Guest
...Du skulle prøve å lure en spion men så oppløste du stammen istedet? :eek:
 

DeletedUser

Guest
nei zippy opløste den han trur at jeg skulle slippe in en spion


han trude ikke at det var en plan og lure den han trur bare plutslig at jeg er en av de mest uefarene spillerene i tw
 
Topp