Besvart Hvor er verden 17?

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Heisann...

Jeg drev for en gang og tittet på profilen min, noe jeg gjør svært, svært sjeldent (aldri).
Jeg tenkte jeg skulle legge til de to verdnene jeg spiller på... men... kom over et problem på veien.

Ser ut som verden 17 har rotet seg bort.
Har noen mulighet til å finne den tilbake og legge den tilbake der den hører hjemme? :)

Takk. :p
 
Sist redigert av en moderator:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Beklager, når man legger til verdener man spiller på under profilen, er ikke Verden 17 i dropdown menyen.

Er vel ikke noen dropdown-meny? Du kan velge å enten huke av for "Vis prestasjoner fra andre verdener", eller la den være uhaket.
Så det vil jo si at du enten kan velge at prestasjoner fra tidligere verdener på denne spillkontoen skal vises, eller at de ikke skal vises.

Eller mente du noe annet?
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Er vel ikke noen dropdown-meny? Du kan velge å enten huke av for "Vis prestasjoner fra andre verdener", eller la den være uhaket.
Så det vil jo si at du enten kan velge at prestasjoner fra tidligere verdener på denne spillkontoen skal vises, eller at de ikke skal vises.

Eller mente du noe annet?

Ser ut som hjernen min midlertidig har tatt ferie.
Jeg glemte den detaljen med at dette er på dette forumet.

På denne siden: http://forum.tribalwars.no.com/profile.php?do=editprofile
Under feltet: "Spiller på hvilken verden:"

Beklager.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Takk for at du meldte i fra om dette! Dette har vi glemt å oppdatere, men det gjøres så fort det lar seg gjøre.
Vi skal skrive et innlegg i denne tråden når dette er gjort. :)
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Takk for at du meldte i fra om dette! Dette har vi glemt å oppdatere, men det gjøres så fort det lar seg gjøre.
Vi skal skrive et innlegg i denne tråden når dette er gjort. :)

Ikke noe problem! :)
Beklager for problemene med å forstå hva jeg siktet til. :p
 
Topp