Hvor mange har DU farmet?

DeletedUser

Guest
Farming er jo virkelig TW's kjedeligste side, skjønner ikke at folk orker å farme så vanvittig mye. Men det må kanskje til å lykkes i starten? :)
 

DeletedUser

Guest
Eller så er du på smøre/ferie tur med fruen.....da blir det en del pc. Men ellers kan jeg si at en oppstart under fotball VM og nå etterfulgt av Tour De France er jo perfekt! Sitter inne med pilsen og nyter sporten, pc'n står jo forran meg....kan jo alltids sende noen LK hit og dit:D
 
Reaksjonspoeng
3
At folk har farmet over 1000 landsbyer kan jeg skjønne, men jeg skjønner virkelig ikke hvordan de orker å farme 500 landsbyer for dagen :confused::S
 

zeanil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bare å være på pcen hele dagen og sende bort Lkene sekundet de kommer tilbake :)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
At folk har farmet over 1000 landsbyer kan jeg skjønne, men jeg skjønner virkelig ikke hvordan de orker å farme 500 landsbyer for dagen :confused::S

Ehm, på 72 timer og 32 minutt har jeg og dualspilleren min farmet 4197 landsbyer, noe som gir et snitt på 1399 byer farmet per dag, eller 57,86 byer i timen. Noe som kan rundes opp til ca 1 farmingangrep i minuttet i snitt.

Nerding, much? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ehm, på 72 timer og 32 minutt har jeg og dualspilleren min farmet 4197 landsbyer, noe som gir et snitt på 1399 byer farmet per dag, eller 57,86 byer i timen. Noe som kan rundes opp til ca 1 farmingangrep i minuttet i snitt.

Nerding, much? :rolleyes:

Og slik går dagene? :eek:
 
Topp