Hvor mange nukes/spillere må til (...)?

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ja litt merkeleg det der. men da får jo ArCia en lettere bytte da;).

hmm et par dager han mistet jo 1 eller 2 byer på onsdag. to dager det.
men det kan jo og tyde på at den "massive støtten har kommt til byene til jarlebrast
 

DeletedUser

Guest
Lettere enn fullstendig inaktiv? :) Eneste problemet er at moralen begynner å komme... :(
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ja, sant det grim, han ble eid,
woia blir jo og eid.

BLE.



Ooooog der forsvant Røverpakk ut av Elite også. Merkelig hvordan inaktive spillere blir værende helt til de blir angrepet...

Så du sier at vi ikke skal kicke røde spillere? Om han var rød vet jeg ingen ting om men vi kicker ikke medlemmer med en gang de får innkommings :)
 

DeletedUser

Guest
Så du sier at vi ikke skal kicke røde spillere? Om han var rød vet jeg ingen ting om men vi kicker ikke medlemmer med en gang de får innkommings :)

Jeg aner ikke. Det jeg vet er at han har vært inaktiv i evigheter, og forsvinner ut nå. Kan vel bare være en tilfeldighet... :)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg aner ikke. Det jeg vet er at han har vært inaktiv i evigheter, og forsvinner ut nå. Kan vel bare være en tilfeldighet... :)

Syns egentlig ikke det er noe rart, hvis man har en spiller som ikke deltar og er bare innaktiv. Så er ikke det noe moro å få på stat. Det tror jeg AriCa også skjønner:confused:
 

DeletedUser

Guest
Men han har jo ikke deltatt på leeeenge heller... :p Men for all del, byer er byer :)
 

DeletedUser

Guest
Da fant dei vel ut at det ikkje var vits å ha han i stammen når han berre kom til å bli angrepet. Er jo heilt normalt å kicke inaktive spelera.
 

DeletedUser

Guest
Da fant dei vel ut at det ikkje var vits å ha han i stammen når han berre kom til å bli angrepet. Er jo heilt normalt å kicke inaktive spelera.

Leser du hva jeg skriver? :eek:

For å utbrodere litt... det var bare ment som et retorisk spørsmål, og for å gjøre narr av at en inaktiv spiller blir sparket ut først når den taper byer, ikke før. Selvfølgelig gjør mange stammer det, men det er ikke noe mindre teit av den grunn. Det er selvfølgelig mulig at nå var første gang spilleren var rød eller whatever, men hvis man sjekker aktiviteten til Røverpakk på TWStats virker det usannsynlig.
 
Sist redigert av en moderator:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Joda vi veit at Elite har gjort det/eller dere har påpekt det flere ganger. Begynner vel å bli gammelt nytt:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Elite kicker ikkje folk heilt utan videre. Det ligg nok meire bak.
 

DeletedUser

Guest
Nå er det et par dager siden Jarlebast mistet en by da ;)

Ooooog der forsvant Røverpakk ut av Elite også. Merkelig hvordan inaktive spillere blir værende helt til de blir angrepet...

Jeg er usikker på hvor du vil med "merkelig hvordan inaktive spillere blir værende helt til de blir angrepet", men årsaken til at han forsvant fra elite er at han naturligvis ble rød når kontoen ble satt på slett (for ja, røverpakk kontoen er slettet nå). Og det kan stemme at han var inaktiv i form av lite adling, men jeg har ikke for vane å kicke ut spillere som har vært i stammen siden starten fordi de tar seg en liten adlingsferie.

Utover det så synes jeg også det er rart å kalle en operasjon vellykket når du selv påpeker at han er inaktiv. Og inaktiv blir man når kontoen står på slett...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg er usikker på hvor du vil med "merkelig hvordan inaktive spillere blir værende helt til de blir angrepet", men årsaken til at han forsvant fra elite er at han naturligvis ble rød når kontoen ble satt på slett (for ja, røverpakk kontoen er slettet nå). Og det kan stemme at han var inaktiv i form av lite adling, men jeg har ikke for vane å kicke ut spillere som har vært i stammen siden starten fordi de tar seg en liten adlingsferie.

Hvor jeg vil hen er at det er morsomt at inaktive spillere forsvinner ut av stammer når de blir angrepet. Det skjer gang på gang, og det skal hardt gjøres å finne en stamme hvor det ikke har skjedd. Generelt utsagn, om du vil.

Utover det så synes jeg også det er rart å kalle en operasjon vellykket når du selv påpeker at han er inaktiv. Og inaktiv blir man når kontoen står på slett...

Jeg går ut ifra at du sikter til den TWStats linken jeg la ut? På... GuitarFreak? Ikke Røverpakk? :) Det var helt klart en del aktivitet der til tider.
 

DeletedUser

Guest
Kunne dere arrogante Arica representanter være så vennlig å skjønne at hver eneste Elite spiller som blir adlet bort, eller kicket er det ikke dere som har skylden for?
Ja, dere har æren for noen få, men ikke alle. Ikke prøv å få det til å virke sånn.
Lavmål...
 

DeletedUser

Guest
Kunne dere arrogante Arica representanter være så vennlig å skjønne at hver eneste Elite spiller som blir adlet bort, eller kicket er det ikke dere som har skylden for?
Ja, dere har æren for noen få, men ikke alle. Ikke prøv å få det til å virke sånn.
Lavmål...

Kunne du være så vennlig å tenke over hva du skriver, før du skriver det?

Alle? Neppe. Enhver person med tilgang til et kart vil se at det er ganske usannsynlig. Jeg skjønner ikke heeeelt hvor du får den ideen fra, men jeg går ut ifra at du kanskje prøver å starte en totalt ubrukelig krangel med en slik latterlig - men underholdene - påstand.
 
Topp