Hvor mye har du farmet?

DeletedUser

Guest
Oi! Jeg har ikke så gode farmer hos meg jeg ;( Eller så er jeg en dårlig farmer;) (Det er nok det som er problemet x)
 

DeletedUser

Guest
Hehe... Problemet ligger nok i spilleren :p Vi har nesten ingen gode naboer som farms...

Null stress though.. ;-P
 

DeletedUser

Guest
usj.. hadde det ikke vært for at eg er på ferie, skulle vi ha hatt langt over 2 mill ress nå..:(
 

DeletedUser

Guest
Spiller ikke du på Carnifex da?

Av det jeg har sett så har Carnifex et ganske bra område da :eek:


Det er kanskje en grunn til at vi har et godt område? :) Vi startet med 3 barbarbyer å farme og fikk nada ress, så vi hadde faktisk et ræva område :) Men mange øks og haugevis med LK har gjort at folk slutter... Merkelig det der.. :p

Så vi har faktisk laget et godt område kan man si ;-) (Bare sjekk ODA, er kun fra åpning av farms)

Btw; Farma strax 1,4 mill... :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hehe, nå tror jeg ikke tiden i NB har hatt så mye å si, men mer på ress. feltene til naboene dine senere i spillet.

Så tidlig at dere likte å angripe ;) Creedz skal dere ha altså, 1,4mio i raning, ingen annen har jo 1mio enda engang.

Cool! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hehe, nå tror jeg ikke tiden i NB har hatt så mye å si, men mer på ress. feltene til naboene dine senere i spillet.

Så tidlig at dere likte å angripe ;) Creedz skal dere ha altså, 1,4mio i raning, ingen annen har jo 1mio enda engang.

Cool! :cool:

Fordi alle på kontoen har vært borte i snart en uke det :) (har hatt fantastiske KVs da)
Skal prøve å ta det igjen tho.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vet jo det, dere var ikke på skype, svarte sent ig og gadd ikke prate der :p

Blir nr 2 jeg da!

988k atm.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, nå tror jeg ikke tiden i NB har hatt så mye å si, men mer på ress. feltene til naboene dine senere i spillet.

Så tidlig at dere likte å angripe ;) Creedz skal dere ha altså, 1,4mio i raning, ingen annen har jo 1mio enda engang.

Cool! :cool:


Takk for det :) Vil bare understreke at vi ikke har hatt scripts eller noe, så vi har gjort dette manuelt :)
 
Topp