Hvordan avslutte V7 - The DIY

DeletedUser

Guest
Ser folk har startet å mase om å få avsluttet V7, forstår ikke helt hvorfor men det får nå være.
Snill som jeg er tenkte jeg å lage en enkel DIY (do it yourself) for hvordan dere masekopper kan få V7 avsluttet. :)

Det er nemlig veldig enkelt, fryktelig enkelt faktisk. Dere bare adler alle som ikke er samme stamme som dere er i.

Dere trenger ikke takke meg, jeg er bare glad for å kunne hjelpe dere nå i disse tider hvor dere synes å ha mistet alt, alt, eh... hva enn dere måtte ha mistet.
 

DeletedUser

Guest
Ser folk har startet å mase om å få avsluttet V7, forstår ikke helt hvorfor men det får nå være.
Snill som jeg er tenkte jeg å lage en enkel DIY (do it yourself) for hvordan dere masekopper kan få V7 avsluttet. :)

Det er nemlig veldig enkelt, fryktelig enkelt faktisk. Dere bare adler alle som ikke er samme stamme som dere er i.

Dere trenger ikke takke meg, jeg er bare glad for å kunne hjelpe dere nå i disse tider hvor dere synes å ha mistet alt, alt, eh... hva enn dere måtte ha mistet.



Jaja, sarkasme er en fin bil.
Du tror ikke det er klart for oss at vi må adle dem(eller dem går grå, en mulighet de har benyttet en del) før en vinner blir utropt?
Jeg har egentlig ikke lyst til å svare deg når du spiller så idiotisk dum som du gjør her, men hadde ikke annet å gjøre på dette gitte tidspunkt.
Poenget er jo å få billigere gullmynter for å få prossessen raskere unna, samt få stoppa at nye kan lage seg konto her og at restart-muligheten forsvinner.
Du får jo det til å virke som om jeg griner for å få en direkte seier NÅ. Dust.
 

DeletedUser

Guest
Han er jo logisk da.:) Det er jo eneste måten å vinne på:p
 

DeletedUser

Guest
Sarkasmebilen har et poeng. Er ikke første gangen jeg har sett ham skrive humoristisk og sette ting på spissen ^^ Du får prøve å gjøre som han sier mens du venter på at teamet skal gjøre som DU sier :p
 

DeletedUser

Guest
Sarkasmebilen har et poeng. Er ikke første gangen jeg har sett ham skrive humoristisk og sette ting på spissen ^^ Du får prøve å gjøre som han sier mens du venter på at teamet skal gjøre som DU sier :p

Vi gjør jo det, Winter. Derfor er hans tråd ikke morsom, men mer som spam å regne.
Om du leser statistikken jeg har skrevet før jul i de andre trådene, så er jo trenden så klar at t.o.m SAS forstod at det var nytteløst, så de brøt opp stammen.
Jeg kan sikkert fiske opp mer statistikk som beviser mine ord, men da kommer vel sarkasmebilen igjen med humoren sin? :p
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Vi gjør jo det, Winter. Derfor er hans tråd ikke morsom, men mer som spam å regne.
Om du leser statistikken jeg har skrevet før jul i de andre trådene, så er jo trenden så klar at t.o.m SAS forstod at det var nytteløst, så de brøt opp stammen.
Jeg kan sikkert fiske opp mer statistikk som beviser mine ord, men da kommer vel sarkasmebilen igjen med humoren sin? :p

dere har jo igjen oss enda da Bjørnen
 

DeletedUser

Guest
Har jo ikke påstått at vi har 100% dominans heller da... :p
 

DeletedUser

Guest
Vi gjør jo det, Winter. Derfor er hans tråd ikke morsom, men mer som spam å regne.
Om du leser statistikken jeg har skrevet før jul i de andre trådene, så er jo trenden så klar at t.o.m SAS forstod at det var nytteløst, så de brøt opp stammen.
Jeg kan sikkert fiske opp mer statistikk som beviser mine ord, men da kommer vel sarkasmebilen igjen med humoren sin? :p

Hehe, jeg sier ikke at dere ikke gjør det. Men det han kan er å se det absurde i situasjonen, og kommentere det veldig bra. Fra en utenforståendes synsvinkel er dette faktisk hva man ser :)

Tror det var mest ment som en spøk, kanskje litt skuffende at du ikke tok den helt slik :eek:
 

DeletedUser

Guest

Bare én ting å svare på din "beskrivelse" av meg.

Du hevder dere gjøre som DIY-en sier, likevel er det meg ikke kjent at dere, stammen du er i (som vel er HG?), adler særlig av Snipe. Her kommer du og hevder jeg er sarkastisk, så farer du selv med løgn? MAKAN!


Oh, må bare nevne at Snipe og HG da altså ikke er samme stamme, noe som kan understrekes av at de ikke har samme verken navn eller medlemmer. Just a fun fact for oss som ikke liker å overlate alt for mye til tilfeldighetene.
 

DeletedUser

Guest
Huff...
Arnold du Arnold.

Les alt jeg har skrevet ang dette tema, det virker som det er en god del ting som har flydd forbi ditt hode. (eller gjør du ditt beste for å spille komiker/dum kanskje?)

For min egen del, så har jeg iallefall gjort en liten innsats idag, den korte tiden jeg har vært online;


Nåværende rekorder

Dagens stormakt
Du har erobret flest landsbyer i denne verdenen i dag(10 landsbyer)!

Ikke alle fiendebyer, men brorparten.
 

DeletedUser

Guest
Litt statistikk;

Side 1:
Spillere: IsBjoeRn
Side 2:
Stammer: Class!

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 10
Side 2: 19
Forskjell: 9

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7
Side 2: 0
Forskjell: 7

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 48,265
Side 2: 156,743
Forskjell: 108,478

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 34,527
Side 2: 0
Forskjell: 34,527

chart



Holder ikke dette.. En stamme med 16mill poeng ikke klarer bedre enn det der på et døgn. Jeg alene var jo ikke langt unna å slå dem.
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Litt statistikk;

Side 1:
Spillere: IsBjoeRn
Side 2:
Stammer: Class!

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 10
Side 2: 19
Forskjell: 9

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7
Side 2: 0
Forskjell: 7

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 48,265
Side 2: 156,743
Forskjell: 108,478

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 34,527
Side 2: 0
Forskjell: 34,527

chart



Holder ikke dette.. En stamme med 16mill poeng ikke klarer bedre enn det der på et døgn. Jeg alene var jo ikke langt unna å slå dem.


det er begynnelesen ;-))
 

DeletedUser

Guest
Vi kriger hele tiden, og turen for alle Class spillere kommer tidsnok!
 

DeletedUser

Guest
Redswan, lese alt du har skrevet? Hvorfor skulle jeg det, du skriver da her, og dersom det er slik at det du skriver her ikke stemmer overens med det du skriver andre steder så er det du som har lagt en stor brun en på leggen, ikke jeg.

Oh, du burde kanskje heller lese det jeg skriver. Skal ikke skryte på meg noe, men det er faktisk spot on, som dem sier det så fint.
Du hevder dere følger DIY-en, likefullt gjør dere ikke dette. Eller dere har kanskje startet å adle av Snipe? :rolleyes:


Hva er din definisjon av "fiendebyer"?
Med tanke på hva som er det endelige målet med spillet, å være vinnerstammen, er jo alle som ikke er i din egen stamme fiender. :confused:

Du adlet 10 byer, hvorav flest "fiendebyer". Ser man på statestikken du kom med var i beste/verste fall så mange som 3 av disse 10 byene ikke "fiendebyer". Så dette er byer du bare fikk da, siden de ikke var fiender var de vel frender?
 

DeletedUser

Guest
Redswan, lese alt du har skrevet? Hvorfor skulle jeg det, du skriver da her, og dersom det er slik at det du skriver her ikke stemmer overens med det du skriver andre steder så er det du som har lagt en stor brun en på leggen, ikke jeg.

Oh, du burde kanskje heller lese det jeg skriver. Skal ikke skryte på meg noe, men det er faktisk spot on, som dem sier det så fint.
Du hevder dere følger DIY-en, likefullt gjør dere ikke dette. Eller dere har kanskje startet å adle av Snipe? :rolleyes:


Hva er din definisjon av "fiendebyer"?
Med tanke på hva som er det endelige målet med spillet, å være vinnerstammen, er jo alle som ikke er i din egen stamme fiender. :confused:

Du adlet 10 byer, hvorav flest "fiendebyer". Ser man på statestikken du kom med var i beste/verste fall så mange som 3 av disse 10 byene ikke "fiendebyer". Så dette er byer du bare fikk da, siden de ikke var fiender var de vel frender?


Ikke bli for cocky bare fordi du nettopp har vunnet en verden du nå..
Om du ikke vil lese info om en situasjon du beskriver(prøver iallefall), orker ikke gjenta megselv, iallefall ikke for deg. Adjø.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Skjønner ikke helt hva som er problemet ditt, Arnold? Jeg har sett mange idiotiske kverulanter på forumet, men du er bare...teit. "The DIY" virker som at du spiller et spill og lager dine regler for så og håpe på at resten av med/motspillerene skal følge de..

HG og Snipe har en allianse og kjemper mot et felles mål. Vi kommer til og opprettholde alliansen frem til at V7 er avsluttet. Om moddene på .no / innogames ikke liker det, så er det jo pent deres problem. Er bare og slutte med innkjøp av PK, for da rekner jeg med at Innogames vil se rødt til slutt. Class! og andre småttiser går ned i dass, og om det er nødvendig, så er det bare og adle ned alt av gråbyer også i samme slengen.

2 stammer kan vinne en verden, det har blitt gjort på .net, og det skal vi klare og få til på .no også :). På tide og skrive historie ;).
 
Topp