Hvordan finne venner?

jymsi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hei, jeg er ganske ny i dette og har noen spørsmål.. Har en venn i USA som akkurat har begynt å spille, han er i en annen verden enn meg, hvordan finner jeg han. Kan vi være i samme stamme selv om vi er i forskjellige verdener??
 

DeletedUser

Guest
for å finne han kan du gå på http://no.twstats.com/ og trykke "Velg verden" oppe til høyre og søke på nicket hans

dere kan ikke vere i samme stamme vist dere ikke er på samme verden nei, så for at dere skal kunne vere i stamme sammen må f.eks. du begynne i den verdenen han er i..
 

jymsi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ok..

må jeg da lage en ny landsby i en annen verden, eller hvordan fungerer det?? Må jeg begynne å bygge på nytt i en annen verden og lage en ny stamme? Hvis jeg må det, kan jeg da velge meg en landsby i nærheten av han ??
 
Sist redigert:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
må jeg da lage en ny landsby i en annen verden, eller hvordan fungerer det?? Må jeg begynne å bygge på nytt i en annen verden og lage en ny stamme?
Du må starte på nytt i en annen verden, ingenting annet en nicket ditt følger deg til andre verdener.

Ny landsby, og du må opprette en ny stamme.
 

jymsi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Han er i verden 40.. men jeg finner bare verden 1-4 når jeg skal logge inn... Blir mange spørsmål det her, men jeg synes spillet er spennende og jeg er litt ensom i hjørnet mitt med min ene landsby, så det hadde vært morsomt å ha noen å spille med.. Mannen minspiller også, men det er 30 timers reise vei for min del til han, så de stammene han spiller med er langt utenfor min rekkevidde..

Er veldig glad for at dere hjelper meg, ting tar litt tid for oss damer som har passert 30 har jeg finni ut ... hehe
 

jymsi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
TAKK :D
Da prøver jeg å logge inn i verden 40 der, å ser om jeg kan finne en landsby i nærheten av han :) tusen tusen takk :D
 
Topp