Hvordan går speeden ?

DeletedUser

Guest
Har vi vunnet noe :) eller er svenskene bare teite og roter seg sammen for å slå alle norske vekk ved å angripe de hele tiden ?

Gi meg en oppsumering :rolleyes:
 

sed952

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
har vert med noen ganger jeg og de gangene jag har vert med er det for det meste de svenske som vinner.

er vell en gang norskene vant.
 

DeletedUser

Guest
norskene vinner de speedene de vil. har vel vunnet 5 speeder siden "samarbeidet med danskene"
 

DeletedUser

Guest
Nå har det seg sånn at jeg ikke har spilt speed/TW på looong time.

TC kommer forøvrig til å bli spilt, mandag/tirsdag - tirsdag/onsdag - osv. Om jeg ikke tok feil, men skal nok være det. Så da kan dere planlegge litt...

Ellers så tror jeg nordmenn gjør det bra på speeds, vi er en minoritet med antall spillere, dog vi kommer sterkt på plasseringen ;)

Lykke til, til alle som skal spille TC, selv blir jeg ikke å se mest sansynligvis.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Synd å høre, har selv ikke planglagt noe speed, men finner jeg en som er interresang kjører jeg på :)

Syntest vi nordmenn gjør det bra, hvertfall på de vi starter med, og gleder meg til TC :)
 

DeletedUser

Guest
alle blir like som den første.

FAnt ut at jeg er hjemme til tirsdag, så blir å skrape sammen rester av en ellers ferdigspist tallerken. Vi er 3mann nå tror jeg?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Yep ;)

Noen detaljer igjen :)

De som har lyst til å spille speed, og mener de er gode, kan legge "torres5599" på skype, også får vi se om vi finner plass til dere :)

Er et lag som mangler spillere.
 

DeletedUser

Guest
Pøh. Vant nesten forrige speed. Vi eide serveren. Jeg og 6 andre nordmenn. topp 7 rankingen bare nordmenn. 200K hadde jeg og Heralf på andreplassen hadde 190K. Men så ble jeg backstabba over natta... SNØFT!
 

Heralf

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Pøh. Vant nesten forrige speed. Vi eide serveren. Jeg og 6 andre nordmenn. topp 7 rankingen bare nordmenn. 200K hadde jeg og Heralf på andreplassen hadde 190K. Men så ble jeg backstabba over natta... SNØFT!

Nå må dere gi dere. med den der backstabbinga deres.

The-Saint hva med på 1 time krig. mellom 01:30-02:30 så Tok eg han fort ut han kalte meg styge ting så adla han helt ned tok 15min lengre.

THe saint ga seg etter 5min. Pga Han mistet ca 3 byer før han fikk sent støtte. til en by.

Så nå får dere gi dere med de der. Har sent hele SKype logen til deg å en til.

Men dere leser de ikke,Eg er drit lei av at dere seie eg backstabba dere........
 

badsmiley

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha, jeg har lest skype-loggen nå, og finner ikke et stygt ord som Saint har skrevet til deg her :)
 

Heralf

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha, jeg har lest skype-loggen nå, og finner ikke et stygt ord som Saint har skrevet til deg her :)

Da må du lese nøyere.

Hva ord han bruker til meg.


[05.10.2010 01:37:42] Crazy - The Saint: Fy faen til helvetes unge
[05.10.2010 01:37:44] Crazy - The Saint: feig


[05.10.2010 01:37:47] Crazy - The Saint: idiot

du vinner som den største feige jævelen på hele spillet


[05.10.2010 01:44:39] Crazy - The Saint: så sånne som deg dra til helvete for det er slike som ødelegger alt.





Synest de va frekke ord mot meg enkeligt. Om han er en dårli taper. Så trenger mann ikke å si de der....
 

badsmiley

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sorry, leste litt kjapt :)

Yeah, var ikke noen fine ord - Men jeg vet han reagerer ikke sånn, før du har gjort noe som ikke var med i avtalen.
Du kicket også meg og adlet off-byene mine.
 

Heralf

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sorry, leste litt kjapt :)

Yeah, var ikke noen fine ord - Men jeg vet han reagerer ikke sånn, før du har gjort noe som ikke var med i avtalen.
Du kicket også meg og adlet off-byene mine.

Hva va nicket dit da?

Kicket alle. Pga han truet.

Crazy - The Saint tar tilbake alle byene mine i morgen jeg

Å da hade dere vert med, litt flaut ca 30 min så greie ikke 2 spiler så har tilsamen 250k Kansje. å ta flere en max 3 byer av meg menst eg sykler hjem fra skolen. Så snipe eg å de dere får mye mostand så plusligt Ble dere borte o_O : )!
 

badsmiley

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
3 byer?!

Nå får du gi deg!

+ det var meg på 80k + en svenske som backstabbet meg på 70k! Det blir ikke 250k
Vi hadde 5 min på oss, der vi tok nærmere 10 byer :)

Du snipet ikke noen av toga mine, du stacket dem :)

Jeg snipet dine tog ;)
 

Heralf

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
3 byer?!

Nå får du gi deg!

+ det var meg på 80k + en svenske som backstabbet meg på 70k! Det blir ikke 250k
Vi hadde 5 min på oss, der vi tok nærmere 10 byer :)

Du snipet ikke noen av toga mine, du stacket dem :)

Jeg snipet dine tog ;)


MÅ jo lega på litt.


Svensken snipet eg tog jallefall.

Du hade 98k fakktiskt ;)

Eg hade 460k før skolen kom hjem til 440 k.

Å hade mistet 3 byer. Så ikke prøv å legg på mere en du jor.


Dere va 2 eg tok 10 byer av THe-Saint på onna 10 minn : )!
 

badsmiley

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hadde 84k når jeg begynte på deg, også adlet jeg noen byer, så når du var hjemme hadde jeg nok litt over 100k :)

Og hvem var de 2? Jeg + Ronaldinho-duden, adlet vel 1 by også gikk han i stammen din..
 

badsmiley

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nice (Y)

Jeg kom vel på 29. plass med 5k på en 2-timers speed på .com.pt der jeg nesten ikke var aktiv..
 
Topp