Hvordan jukse seg stor! :)

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Ja det er sikkert mange som lurer på hvordan man jukser seg stor i dette spillet. Egentlig ganske enkelt siden man kan bruke PP og overføre i hyt og gevær! Først avtaler man 5 spiller imellom, enten 5 som skal spille på samme konto etterhvert eller 4 som ikke skal spille på denne verden. Så er det bare for de 5 å bygge opp byene sine litt etter litt mens de selger ress til den spilleren som skal bygges opp. Når man kjøper ress så kan man bare føre tilbake PP'ne etterpå og gjenta dette frem til man er ca 500% større enn neste mann som ikke har skjønt det, eller som følger spillets regler. Altså dette er det man kaller PUSH konto godt hjulpet med PP, og benyttes av de som ikke klarer å spille uten å jukse :)

Oppskriften enkelt forklart
start 5 byer.
Selg ress fre 4 byer til 1 ved hjelp av PP for ress
før så tilbake PP'ne
Gjenta dette gang på gang på gang, og atter en gang.
Så kan du jo evt etterhvert adle disse byene uten å bruke tropper.
Så kan 5 stk spille som dualer på en STOR konto til sist!

Vips der er du en elendig spiller men mye større enn alle andre :)

Got it?
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Forøvrig også en god oppskrift på hvordan man dreper gleden ved spillet og hindrer nye spillere i å strømme til...
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Det er å unngå sperren mot fri ressurssending tidlig i spillet. Si at jeg overfører 1000 ress til deg for 10pp. Så sender jeg deg tilbake ppen. Da er ikke dette en byttehandel, men en fri ressurssending på en tungvint måte.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Du har gitt for mye rykte over de siste 24 timene. Prøv igjen senere.
Du får rykte senere

Må også legge til at dette er i Følge Jørn ikke juks men helt lovlig måte å utnytte innstillingene på ;)
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Det som er skremmende er hvordan Inno godtar dette. De må jo forstå at ved å tillate slik juks så mister de nye spillere og gamle. Må si jeg mister lysten på å spille når jeg ser hvordan folk jukser og at Inno tillater det!!
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Komplisert, men effektivt. Må prøves? Eller?

Veldig fint om færre prøver dette. Det har allerede ødelagt nok i dette spillet. Men jeg synes det er kjekkt om alle vet hva som foregår siden Inno selv lar det passere. Klart, kanskje de tjener litt ekstra på det tilogmed!

Slasken prøver jo tilogmed å selge byer for flere tusen PP til andre spillere.... Snakk om å være utspekulert tulling! Kanskje han skulle brukt litt tid på å lære seg spillet fremfor å finne muligheter for å jukse!
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Det som er skremmende er hvordan Inno godtar dette. De må jo forstå at ved å tillate slik juks så mister de nye spillere og gamle. Må si jeg mister lysten på å spille når jeg ser hvordan folk jukser og at Inno tillater det!!

De mister også inntekter, men det er vel ikke akkurat så relevant her. Det mest skuffende er det at Dakapo før den første verdenen med denne funksjonen, v18, sa at misbruk skal bli slått hardt ned på, men til tross for det utsagnet, forekommer slikt misbruk.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
De mister også inntekter, men det er vel ikke akkurat så relevant her. Det mest skuffende er det at Dakapo før den første verdenen med denne funksjonen, v18, sa at misbruk skal bli slått hardt ned på, men til tross for det utsagnet, forekommer slikt misbruk.

Dette blir iallefall min siste verden med PP funksjoner. Ser ingen grunn til å spille med slik utstrakt juks. Dessuten er jeg for lat til å gidde å gjøre slikt selv :( Litt mer tid å ressurser så skulle jeg ha kastet meg på toget jeg også. Stjålet PP av nye spillere som ville spille, bygd meg stor å truet andre spillere osv. Alt i den viten at høvdingene synes det er helt OK!

Trist hvordan dette er blitt :( La oss bare håpe at de klarer å evne å se at dette kun ødelegger for alle de som ikke vil jukse!
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Er veldig enig med deg. Som jeg har sagt tidligere... Tw var mye bedre før! :)
 

DeletedUser

Guest
Veldig fint om færre prøver dette. Det har allerede ødelagt nok i dette spillet. Men jeg synes det er kjekkt om alle vet hva som foregår siden Inno selv lar det passere. Klart, kanskje de tjener litt ekstra på det tilogmed!

Slasken prøver jo tilogmed å selge byer for flere tusen PP til andre spillere.... Snakk om å være utspekulert tulling! Kanskje han skulle brukt litt tid på å lære seg spillet fremfor å finne muligheter for å jukse!


Word! (nod)
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Veldig fint om færre prøver dette. Det har allerede ødelagt nok i dette spillet. Men jeg synes det er kjekkt om alle vet hva som foregår siden Inno selv lar det passere. Klart, kanskje de tjener litt ekstra på det tilogmed!

Slasken prøver jo tilogmed å selge byer for flere tusen PP til andre spillere.... Snakk om å være utspekulert tulling! Kanskje han skulle brukt litt tid på å lære seg spillet fremfor å finne muligheter for å jukse!


Fortell meg hvordan jeg jukser?
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Spillere som la ut på markedet, å nei jeg får ikke tilbake pp ene.


Å klart jeg føller meg truffet da du skriver at jeg jukser(giggle)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Donslask jukser ikke han bare benytter seg av en taktiskfordel for og kaste bort masse penger på og ta fra små barn gleden med tw også ser vi han snart på luksusfellen når han mister jobben for og niii svette tw å hus lånet vokser over hue på han


solono hvorfor er stamme forumet ditt så stille har ingen ting og skrive om fint om dere legger ut noen rapporter med hva dere har av tropper ?
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Donslask jukser ikke han bare benytter seg av en taktiskfordel for og kaste bort masse penger på og ta fra små barn gleden med tw også ser vi han snart på luksusfellen når han mister jobben for og niii svette tw å hus lånet vokser over hue på han


solono hvorfor er stamme forumet ditt så stille har ingen ting og skrive om fint om dere legger ut noen rapporter med hva dere har av tropper ?

(støttes)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Nå var ikke dette slik DONslask gjorde det, men hvordan dualen til DONslask gjorde det på kontoen Bismarck, som ble restartet.
 
Topp