Hvordan skal du vinne v24?

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
(star)(star)DU HAR KANSKJE SPURT DEG SELV DETTE SPØRSMÅLET??(star)(star)
(star)HVORDAN SKAL JEG VINNE V24????(star)
(star)(star)(star)FRYKT IKKE!! JEG HAR LØSNINGEN DU TRENGER(star)(star)(star)
(star)(star)(star)NÅ KAN DENNE GUIDEN BLI DIN. FOR BARE 20NOK(star)(star)(star)

(star)(star)(star)(star) KAN DU VINNE V24(star)(star)(star)(star)





_______________________________________________________________________________________________________________________________________________












FOR Å FÅ TILGANG TIL Å SCROLLE NED, ER DU NØDT TIL Å VIPSE 20NOK TIL 94844846. EVENTUELLE HACKERE SOM FÅR TILGANG UTEN Å BETALE VIL FÅ KAMUFLERTE LEGOKLOSSER PLASSERT RUNDT OM I HUSET/LEILIGHETEN/CONTAINEREN/BOLIGEN TIL DEG, JUKSEREN, Å TRÅKKE PÅ.







Dette er en 10-stegs guide til hvordan du kan ende opp som seierherren av v24. Av juridiske årsaker står jeg ikke ansvarlig hvis guiden ikke treffer dine tilfeller eller hjelper deg å vinne v24. Dette er en guide til hvordan du kan vinne, ikke hvordan du bestemt vinner. Jeg håper dog at min kunnskap kan hjelpe deg å bli en bedre spiller.


STEG 1:
Du trenger en god plassering! Før du starter på v24, bruk gjestetilgangen du finner her og finn ut hvilket kontinent det er mest gunstig å starte i ift antall gråbyer, store spillere i området og hvor hyppige de store spillerne er til å angripe. For å finne ut av det kan du sjekke hvor mange motstandere vedkommende har drept på profilen, eller om de har noen dagens medaljer for å drepe mange motstandere. Hold deg unna de.


STEG 2:
Du trenger 20% høyere tømmer, leire, og jern-produksjon. Disse er ekstremt viktige, spesielt på v24 ettersom det er mye bonusbyer og høy standard ressursproduksjon. Forskjellene vil kanskje ikke være så alt for store når du har 1-3 byer, men når antallet byer du har i besittelse nærmer seg tre-sifret vil det gjøre stooore forskjeller.


STEG 3:
Du må ha PK, KA og FA. I utgangspunktet trenger du kun premium konto, farme assistent og konto admin. Pr mnd må du avse minst 430pp (premium poeng) til disse funksjonene.

STEG 4:
Stammen din må ha spioner. Nå som det er så ekstremt lett å kommunisere på tw med både skype, innebygd chat, offentlig forum og ellers gode venner, er det lett å skaffe seg spioner. Kanskje en gammel venn av deg spiller i stammen til fienden? Kanskje du lager avtaler IAP mot spionasje? Kanskje du til og med frister med jomfruer og sørlandschips? Hvordan stammen din skaffer det er uvesentlig, så lenge dere har minst én.

STEG 5:
Hold ut i gamet såpass lenge at du kan vokse deg stor på dine egne stammemedlemmer. Ja, du hørte meg rett; Vokse deg stor på dine egne stammemedlemmer. Innadling er nemlig vesentlig for å nå toppen. Du ser vel på nåværende rank 1 og tenker ‘’hå-hoy, han der har nok en hemmelig metode som gjør at han vokser så utrolig fort!’’. Mye av hemmeligheten for en slik rank ligger nettopp i innadling

STEG 6:
Dualer. Solospillere har for lengst dødd ut. Hvis du vil vinne v24, trenger du dualer. Minst to, helst tre. Dualene dine skal hjelpe deg med trinnene over, kjøpe flere flaggpakker og kjøpe mer pp til flaggpakker.
267c6dd88f7f611534ca658da795e688.png
(henvisning -Coller, v25)

STEG 7:
Backstabbing. Backstabbing er et veldig gammelt triks, men har på ingen måte dødd ut med årene. For å vinne v24 er det vesentlig at du på ett tidspunkt har sveket dine medspillere for å redde din egen konto. Om dette er i form av stammebytte (gjerne på natten) eller bare sveket stammen din i form av spionasje, er ikke vesentlig. Det viktigste er at du har backstabbet.

STEG 8:
En del av å bli best, er å få alle andre til å tro at du er best. Du må gjerne skrive det på profilen din (se henvist bilde ovenfor, -Coller), skrive det på offentlig forum, eller la alle vite hvor bra du gjør det på en .net server med dine atten duals, som du trossalt har spilt på i seks dager, ni timer og elleve sekunder på.

STEG 9:
Det er viktig å ikke la fienden hvile. Med å ikke la fienden hvile, mener jeg selvfølgelig at du skal adle en barbarby midt i byene deres. Neste steg er å booste opp byen med pp-en som dualene dine så elegant har bidratt med. Du vil i løpet av ekstremt kort tid, ha en stor og flott by med en times gangvei til veldig mange av din fiendes byer.
38c5144c2e3332751467b1ac8fc99461.png


STEG 10:
Ta seieren på forskudd. Noe av det viktigste med å vinne en verden, er å ta seieren på forskudd. Leder stammen din med et par millioner poeng? Gratulerer, dere har vunnet! Nå kan dere slappe av og vente til fiendespillerne sletter kontoene sine og steller seg på tribunen for å heie dere i mål.





Jeg håper guiden har lært deg nok om spillet slik at du kan vinne v24. Hvis den ikke falt i smak, kan du alltids legge igjen en kommentar, så skal jeg gjøre mitt beste for å svare deg.
Ha en ellers fin morgen/dag/kveld!
Hilsen oss i guide-teamet (bare meg foreløpig)
 
Sist redigert:

-Coller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Tusen takk, har lært mange triks som jeg skal bruke framover! :)

Ble dessverre kamuflerte legoklosser rundt om kring i containeren min, hadde ikke råd til å betale siden alt jeg hadde ble brukt på PP :(
 

-Coller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Dualen min logget vel inn for første gang på V24 i dag tror jeg, spilt helt solo fram til det :p

Kun hatt KV 1 gang i 2 minutter også om jeg ikke husker feil

Jeg har vel aldri merget med noen på V24 heller

Adlet mye grått har jeg gjort da, men måtte jo nesten det, var jo så gøy å se folk klage på forum om det :D
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Fikk høre at innlegget mitt var ''salty af'', men syns nå kommentarene til innlegget var minst like salty (wasntme)
Ikke ta dere så nær av det. Det er propaganda (hug)
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Artig propaganda da, det skal du ha. Mye bedre en det tøvet fatal prøvde på :)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Plis ikke dra inn at jeg prøvde å bruke ordet tilbake mot Marius og Coller. Vil jo bare bli godtatt av de kule gutta, det var et ærlig forsøk.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
ett svar der man prøver å forsvare seg selv, og mener ens oppfattelse av den gitte hendelsen ikke sammenfaller med den som er beskrevet.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Da var vel -Coller det? Hele kommentaren var vel for å motbevise mine påstander fra innlegget mitt.

Altså, han var.. uhm... salty?
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Han tapte da ikke spillet?

Han forklarte enkelt og greit at han ikke hadde gjort alt som var på din guide, bare for å vise at det var mulig å være topp 3 uten å bruke guiden din (nod)

Du kan lese noen av innleggene til Dg44 om du vil lese salty innlegg ;)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Nå syns jeg dere var unødvendige nesevise (nerd) Kan ikke fokuset gå vekk fra ''salty'' og over til den fantastiske guiden min?
 

-Coller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Følte bare jeg burde forsvare meg litt etter å ha bli brukt som eksempel på den måten :p

Var morsom post da, fortsett sånn! :)
 
Topp