Hyperaktiv vs. Hypermakten

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Helt seriøst, jeg klarer bare ikke holde kjeft:

Dere skaper ikke liv, dere lager et helvete. Du har ikke lagt merke til at alle som støtter deg og sine sinnsyke meinger av folk av din egen stamme/"hyper"allianse?

Det er vel normalt? Lager det et helvete for deg? lol
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nest etter moral og etikk, er aristokratiet i Hyperaktiv mest opptekne av narsisme. Etter å teke ein debatt kring etikk og spam, har vi komme fram til at vi kan akseptere spaming så lenge det er spam om oss! (Og særleg spam om kor bra vi er)

Etter å ha lest dei siste innlegga i denne tråden, kan vi vonbrotne konstatere at denne tråden har utvikla seg til å verte spam om noko anna enn oss!

Etter å ha tatt ctrl-f-"Hyperaktiv owns", ctrl-f-"Hyperaktiv must have teh awesome-syndrome" og andre søkeord som burde ha gjeve treff, ser vi i aristokratiet oss nøydde til å ta affære.

Hyperaktiv erklærer med dette krig mot alle som, etter denne posten, spammar denne tråden med postar som ikkje er relatert til Hyperaktiv og/eller vår erklæring mot "Hypermakten"

Det er sjølvsagt synd at vi må ty til slike drastiske verkemiddel, særleg no med denne akk så skjøre våpenkvila mellom partane, men vi ser inga anna løysing. Og vår integritet er nokså langt oppe på lista over ting vi i aristokratiet er opptekne av. Kanskje nest etter narsisme.


På vegne av Hyperaktiv
dommola
 

DeletedUser

Guest
Hehe.. Men var ikke ledelsen på hyttetur da? Trodde jo ikke de lå å overvåket forumet?

Ellers et bra iniativ og en flott trussel :)

(Dette var OT)
 

DeletedUser

Guest
Hehe.. Men var ikke ledelsen på hyttetur da? Trodde jo ikke de lå å overvåket forumet?

Ellers et bra iniativ og en flott trussel :)

(Dette var OT)

Jo, men i og med at krisa var såpass stor, så fekk dei istand eit bål, og vidaresendte meg denne erklæringa via røyksignal
 

DeletedUser

Guest
bra diskusjon ?

Ja dette er en verdig diskusjon på en nivå som sikkert avspeiler resten av stammene det gjelder angående medlemmers "aktivitetsnivå" og "finess" i spillet som sådan ?
 

DeletedUser

Guest
hahaha

Ja dette er en verdig diskusjon på en nivå som sikkert avspeiler resten av stammene det gjelder angående medlemmers "aktivitetsnivå" og "finess" i spillet som sådan ?

Virker som du har svært høye tanker om deg selv? Virker også på din holdning, at du tror alle andre rundt deg er fjortiser, lille venn?
 
Reaksjonspoeng
3
Virker som du har svært høye tanker om deg selv? Virker også på din holdning, at du tror alle andre rundt deg er fjortiser, lille venn?

Den smalt fra rett kjeft!

innse det. ingen på dette forumet er enig med dere i noen saker dere noensinne kommer til å legge fram pga deres stunt som skulle sjule deres fantastiske plan.

Bryt IAPen er mitt råd til hyperaktiv. Dere kan eie dem.
 

DeletedUser

Guest
.....

Det bryr vi da oss katten om? kanskje dere tror noe annet? hehe.

Dette er et krigsspill, og ingen av oss er her for å bli trodd eller hørt. Bare stusser over enkeltes, til en hver tid, surmagede oppstøt. Det gjenspeiler kanskje personligheten til den / de dette gjelder? Hva vet jeg...:rolleyes:
Det kan også være snakk om overgangsalder for noen? Vel.. Teorier
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ja dette er en verdig diskusjon på en nivå som sikkert avspeiler resten av stammene det gjelder angående medlemmers "aktivitetsnivå" og "finess" i spillet som sådan ?

Endelig kommer Dommola med en tråd som er både morsom og underholdene, men du klarer rett og slett ikke å la deg more! Makan til negativitet og gretne folk skal en lete lenge etter!!!

Hyperaktiv rules!
(sånn bare for ikke å risikere hevnaksjoner for å ha gått o.t.
 
Reaksjonspoeng
3
Det bryr vi da oss katten om? kanskje dere tror noe annet? hehe.

Dette er et krigsspill, og ingen av oss er her for å bli trodd eller hørt. Bare stusser over enkeltes, til en hver tid, surmagede oppstøt. Det gjenspeiler kanskje personligheten til den / de dette gjelder? Hva vet jeg...:rolleyes:
Det kan også være snakk om overgangsalder for noen? Vel.. Teorier

jeg prøver å la være å kalle deg noe.

Du spiller overlegen uansett hva som skjer. Kan du ikke oppføre deg som vanlige folk? Ta til deg fakta? Ta til deg det som 90% av de besøkende på dette forumet mener? Prøve å virke som en sympatisk person? Prøve å svare med en ordentlig tråd på argumenter som igjen og igjen blir kastet i trynet på deg? Prøve å innse fakta?

Nei du er nok i overgangsalderen du.
 

Jean luke picard

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
@forskningsprosjekt 001:

Nofjon1 er ferdig med overgangsalderen sin, he he.
;)
Det er derimot mer tankefullt at du enda befinner deg i en mer eller mindre prepubertal tilstand:D

Mvh
Jean-Luc Picard
 
Reaksjonspoeng
3
@forskningsprosjekt 001:

Nofjon1 er ferdig med overgangsalderen sin, he he.
;)
Det er derimot mer tankefullt at du enda befinner deg i en mer eller mindre prepubertal tilstand:D

Mvh
Jean-Luc Picard

Det var et ekstremt slående argument:eek:

Hvordan skal jeg svare på det? Det er umulig å finne på noe å svare når dere er så saklige. Hvorfor må dere være så flinke til å holde postene deres på et så utrolig høyt nivå?

Jeg gir opp:eek:
 

Jean luke picard

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ptroo

:)Selfølgelig innser alle at dette er et spill?
De forskjellige stammene posisjonerer seg ulikt i begynnelsen, BoS vektlegger en aktiv rolle i forumet. Noen kan sikkert føle seg "støtt" av slik bruk av forum, men i krigsspill er informasjon/desinformasjon en viktig ingrediens for å forvirre, irritere motstandere.
Det ser ut til at ledelsen i BoS klarer akkurat det.

Enig forskningsprosjekt 001?;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Nå er IAP i boks eller ikke og jeg bryr meg mindre.

En festlig tråd er ødelagt uansett av de vanlige mengdene spam og det tar for mye tid å slette en og en.

Stengt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp