Hyperaktiv vs. Hypermakten

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Topp

Et suverent innslag.

Du: Vi tilbyr deg en IAP. (Selvom vi ikke inngår IAP`s) Kan krigsadministrasjonen hos deg vurdere dette? :) (Helt seriøst)
 

DeletedUser

Guest
Et suverent innslag.

Du: Vi tilbyr deg en IAP. (Selvom vi ikke inngår IAP`s) Kan krigsadministrasjonen hos deg vurdere dette? :) (Helt seriøst)

Etter å ha jobba lenge med å utforme denne erklæringa, er medlemmane krigsadministrasjonen særs slitne (forståeleg nok) og har avspasert for å ta seg ein hyttetur. Dette betyr at vi nok må vente med å plage dei med slike spørsmål. Mulig vi kan gå med på ein mellombels våpenkvile til vi får konferert med krigsadministrasjonen. Vi lyt presisere at dette kan ta litt tid sidan vi har fått eit tilsynelatande lukrativt tilbod om å slå oss samen med ein stamme som kallar seg Lion, li. Vi må naturleg nok ta stilling til dette først.

På vegne av Hyperaktiv
dommola
 
Reaksjonspoeng
3
Konsentrerer meg når jeg vil, og svarer på hva jeg vil jeg. Og du har ingenting å bli fornærmet over. Bare et tips om å endre attituden din noe.. ;)

jeg endrer attituden og blir fornærmet når jeg vil jeg.

Kanskje du skulle begynne å poste litt mindre arrogante poster? Bare et tips for fremtiden altså. Tenkte du ikke likte attituden din og ville forandre på den vettu;)
 

DeletedUser

Guest
Etter å ha jobba lenge med å utforme denne erklæringa, er medlemmane krigsadministrasjonen særs slitne (forståeleg nok) og har avspasert for å ta seg ein hyttetur. Dette betyr at vi nok må vente med å plage dei med slike spørsmål. Mulig vi kan gå med på ein mellombels våpenkvile til vi får konferert med krigsadministrasjonen. Vi lyt presisere at dette kan ta litt tid sidan vi har fått eit tilsynelatande lukrativt tilbod om å slå oss samen med ein stamme som kallar seg Lion, li. Vi må naturleg nok ta stilling til dette først.

På vegne av Hyperaktiv
dommola

Hehe. Vi forstår arbeidsmengden som er nedlagt, og imøteser svar når adm. igjen er uthvilt ;)
 

DeletedUser

Guest
Skal sjekke om jeg har fått dette riktig? Den derre stammen prøver å ta folk fra vår allianse? Lavmålt...
 
Reaksjonspoeng
1
Jeg liker ikke at dere kaller dem for "hypermakten". De er verken hyper, eller har makt. De er bare en gjeng pompøse nubs som spammer ned forum
"VI ER ALLIERTE"
"Nei det er vi ikke."
"Bare lurte dere, det er vi"
"Nei"
"Jooo, det er vi, lurte dere igjen. Hansemann steng de andre trådene"
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker ikke at dere kaller dem for "hypermakten". De er verken hyper, eller har makt. De er bare en gjeng pompøse nubs som spammer ned forum
"VI ER ALLIERTE"
"Nei det er vi ikke."
"Bare lurte dere, det er vi"
"Nei"
"Jooo, det er vi, lurte dere igjen. Hansemann steng de andre trådene"

Sur fordi du ble lurt?
 

DeletedUser

Guest
Nå begynner jeg å bli irritert...

Vennligst gi meg et svar.

1.Hvem ble lurt?
2.Hvordan ble de lurt?

Får skikkelig noia av dette.
Vet da ikke om jeg ble lurt heller.

Lol... Man skal aldri besvare et spørsmål, med et annet, men legg deg heller å hvil litt, så ikke noiaen blir værre? :)
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke annet enn å si at BOS har gjort forumet på v3 litt artig selv om de aldri vil bli trodd igjen.
Til alle dere som enda driver å lurer så les trådene og tenk så slipper dere lure mer
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke annet enn å si at BOS har gjort forumet på v3 litt artig selv om de aldri vil bli trodd igjen.
Til alle dere som enda driver å lurer så les trådene og tenk så slipper dere lure mer

Må jo lage litt liv. Uten alt dette hadde vel 25% sluttet av ensomhet? hehe
 
Reaksjonspoeng
1
Helt seriøst, jeg klarer bare ikke holde kjeft:

Dere skaper ikke liv, dere lager et helvete. Du har ikke lagt merke til at alle som støtter deg og sine sinnsyke meinger av folk av din egen stamme/"hyper"allianse?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp