IAP oppløst mellom SDDN og BNP

DeletedUser

Guest
I dag ble IAPen mellom SDDN og BNP oppløst. Vi går ikke til krig mot hverandre, men oppløser IAPen for å gi Bulls en sjangse til å stable seg på beina. Vi har tydeligvis overvurdert Bulls kraftig og regnet ikke med at de skulle være så enkle å spille mot. Noe som nå gjør at vi går til dette skrittet. Forhåpentligvis vil bulls komme sterkere tilbake og yte litt motstand igjen.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Så lenge BNP og SDDN ikke starter å denge på hverandre, så vil BULLS forbli eid.
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg tror faktisk 7bulls kunne greid seg bedre om det ikke hadde vært for all konto bytting og nye eiere..

Men BNP er veldig gode, men jeg mener at får å få en spenning i v4 igjen så skulle de tre store stammene kriget mor hverandre.

7BULLS vs BNP
7BULLS vs SDDN
BNP vs SDDN

Det trir jeg faktisk ville vært utrolig gøy :p
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Jeg tror faktisk 7bulls kunne greid seg bedre om det ikke hadde vært for all konto bytting og nye eiere..

Men BNP er veldig gode, men jeg mener at får å få en spenning i v4 igjen så skulle de tre store stammene kriget mor hverandre.

7BULLS vs BNP
7BULLS vs SDDN
BNP vs SDDN

Det trir jeg faktisk ville vært utrolig gøy :p

Selfølgelig ville dere gjort det bedre, men det ville fremdeles ikke vært bra nok. Hadde alle de tidligere eierene + de som er i bulls nå hatt topp motivasjon så hadde det kanskje blitt en jevnere krig ;)

Vil benytte anledningen til å takke SDDN for et bra sammarbeid, selv om det kunne vært bedre om 7BULLS hadde vært like gode som rawr ville ha det til :p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg tror faktisk 7bulls kunne greid seg bedre om det ikke hadde vært for all konto bytting og nye eiere..

Flere unnskyldninger du vil komme med når vi først er i gang? Hva med: "BNP fikk så mange byer fordi de angrep KUN innaktive spillere?". Den unnskyldninger er jo brukt daglig, om ikke flere ganger hver time :) Meen, var bare et forslag.

Håper nå at 7Bulls kan omorganisere litt i rekkene sine, så BNP får litt mer motstand enn de får per dags dato!
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Nå vil jeg si BULLS er veldig inaktive da. Så det er vel mer en grunn enn en unnskyldning, men skjønner godt en stamme blir inaktiv etter halve ledelsen slutter som en konsekvens av at BNP erklærte krig. Er vel lite motivasjon der i gården akkurat nå, og jeg ville blitt veldig overrasket om de tok seg sammen. Det vil nok ikke skje med mindre det kommer inn en sterk leder som klarer å ta tak og lage en ny ledelse, og sette fart på ting.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror faktisk 7bulls kunne greid seg bedre om det ikke hadde vært for all konto bytting og nye eiere..

Men BNP er veldig gode, men jeg mener at får å få en spenning i v4 igjen så skulle de tre store stammene kriget mor hverandre.

7BULLS vs BNP
7BULLS vs SDDN
BNP vs SDDN

Det trir jeg faktisk ville vært utrolig gøy :p

Eneste problemet her er at SDDN og BNP ikke har noe spesielt med front mot hverandre :)
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sant det skattum :)

Men je tror faktisk BNP hadde ordnet det om de ville det :)
Jeg mener bare det bare hadde gjort det spennende.

Og Scarborough, jeg sier ikke en unnskyldning, det er ihvertfall ikke det jeg prøver på beklager om dere/du tar det sånn.

Men jeg mener at hvis det ikke hadde vært for all konto bytting så tror jeg faktisk dette kunne vært mer jevnt.

BNP er en god stamm, å det skal de ha, å de har gode spiller uten tvil!!

BULLS har slitt med som sagt konto skifte og inaktivitet og motviasjon.
 
Topp