Tas til følge Idee til ny verden/hp

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Vi kan ha en verden med f.eks like mange gråbyer spawna som på hp6, men at vinnerkriteriet er at man skal eie 70% av alle byer, og at gråbyene vokser 1k poeng i måneden?
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det eneste han kan adle er gråbyer, eller spillere som ikke gjør motstand lenger. Henviser gjerne til V1. Eneste jeg er enig i her, er at flere gråbyer er viktig, da det skaper en større verden, og at alle de ekstra "ekstra" premiumfunksjonene er deaktivert.

Så - nei, dette var en dårlig ide.
thumbs-down-gesture-smiley-emoticon.gif
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Mente det ikke for gråbyadling, men som håp i en større verden der det faktisk kan bli en større krig og at den varer lengre. og du kan tro hva du vil mr. negativ.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
gjør det, men olve må nok bannes, for han adler jo bare grått og innaktivt...
eller det hadde vært morsomt med en verden hvor gråbyene faktisk produserte tropper ;)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Bare slett tråden, får bare frekke/negative comments. sorry for at jeg kom med en ide for en verden som kan bli litt lengre.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg kunne faktisk likt en slik verden Olve :) hadde vært kult med en maks kvote på 3 gråbyer pr spiller, slik at gråbyadlinga ikke går i været, samt farme mulighetene økes. :D
 

DeletedUser

Guest
Olven, bare å ta turen inn på v14... Der kryr det av gråbyer, i en verden av grei størelse ;) Eller er det litt for treigt?
 
Topp