Idiot som prøver å oppnå noe

DeletedUser

Guest
Davidekule I dag kl 14:45
haha idiot.. wannabe

jskines I dag kl 10:47
Vi er en stamme som har toppet vår spiller-stall med de beste spillerne i V1 og V2. Vårt mål er å være nr. 1 her i V3. Dette vil vi lykkes med i løpet av kort tid.

Alle spillere som ikke er medlemmer av vår stamme er våre fiender. Alle røde byer er vårt mål. Vi vil gi deg en sjanse til å klare deg i V3, men om vi ikke skal adle deg vil det kreve 100 av hver ressurs levert til BoS (473|446) K44 daglig. Ditt andre alternativ er å restarte et annet sted for å unngå dette.

Vi legger din skjebne i V3 i dine hender. Vil du bli adlet eller vil du ha en mulighet til å klare deg?

Vi gjør oppmerksom på at om vi ikke mottar respons eller ressurser innen 24 timer fra denne melding er sendt, vil vi automatisk legge deg inn i vårt bookingsystem for snarlig adling.

Mvh
jskines
BoS

Idiotisk vokse metode. Har ikke en gang sjans
 

DeletedUser

Guest
he

Haha lykkes i kort tid ja? Ta inn alle du finner ligg spredt på kartet :) dette går nok bra BoS
 

lord altair

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hva skal du gjøre=???!!?!?!

En spydmann!

This is doom i tell you, DOOM!




PS. det du kan gjøre : slå tilbake med en paladin
 

DeletedUser

Guest
BoS har sykt mange flinke folk da, men ser ut som det er newbies der å:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
fett å true noen til å sende deg ressurser når det faktisk ikke er mulig ennå ><


Gratis bytting er deaktivert akkurat nå

Internt i stammen vil handel bli aktivert på 05.02.2009 den 17:51.

Gratis sending av ressurser vil bli aktivert den 06.05.2009 på 18:51.
 

DeletedUser

Guest
Han er ikke den eneste som har fått en sånn type melding:p

Denne meldingen fikk FireSoul:
Link of Hyrule på 06.01. kl 21:30
Hei kjære nabo...

Ville bare si at livet ditt på denne serveren er ganske mye lettere om du ikke starter ved siden av meg, fordi da blir jeg nødt til å bruke litt ekstra tropper på å farme deg. tro meg, det er ikke noe gøy for noen. så om du kunne gjøre oss begge en tjeneste, restart og spawn et annet sted mens verdenen enda netopp har begynt. jeg sender dette bare for å hjelpe deg :)

På forhånd takk. ;)




mvh
Link
 

DeletedUser

Guest
hahah, spawn?? :p hvilket spill har han spillt for mye tro^^
 

DeletedUser

Guest
Dårlig

noen må jo være veldig dårlige å han forexempel er en av de:D
 
Topp