Ikon som indikerer om det er ressurser i byen

Reaksjonspoeng
1
Noen av mine stammefrender har det slik at de får et ikon(
storage.png
) ved siden av rapportene som viser om det er mer ressurser igjen i byen eller ei.
Jeg får det ikke fram :s Halp pl0x
 

DeletedUser

Guest
Noen av mine stammefrender har det slik at de får et ikon(
storage.png
) ved siden av rapportene som viser om det er mer ressurser igjen i byen eller ei.
Jeg får det ikke fram :s Halp pl0x

Har du angrepet noen etter oppdateringene ?
Da skal det virke :)
på nye rapporter :D
 

DeletedUser

Guest
Er det en mulighet for at dette er en premium funksjon??
 

DeletedUser

Guest
Er det en mulighet for at dette er en premium funksjon??

Trådstarter har premium, så at det er feilen er tvilsomt. Men det er nok en premiumfunksjon uansett mtp at nesten alle oppdateringer er for premiumister.
 

DeletedUser

Guest
Da er det klart, kun rapporter etter endringene viser sånn der varehustegn. Så farm mer Multigutt og spam forumet mindre :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har det...

Men da angrep jeg med en bonusby, kanskje det har noe å si?
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Er utrolig deilig å kunne se om byen er full eller ikke, ved bare å dra musa over byen :)
 

DeletedUser

Guest
Har angrepet med alt. Rambukker, øks, adelsmenn og LK.

Changes That Were Made:

* PA: Market and rally point now have their own history
* PA: Icon in report list indicating if max. carry capacity of troops was reached
* The title of a report now also shows the name of the originating village. Note that the title of reports from before 5.3 will not contain the village name.
* Tribe Forum: Possibility to mark all threads in all forums as read
* Change rights of arbitrary amount of tribe members in just one step
* Main building: Possibility to display all buildings that you are not able to build yet and their requirements.
* BBCode-bar now available when editing the ally description
* Help: Selecting a world now done with a drop down instead of a long horizontal list
* Arrows to browse through one's village: If one reaches the first or last of one's villages, the left and the right arrow does not disappear anymore. Clicking on it gets one to the last or first village, respectively.
* Bugfix: Removed first line from color picker in BBCode-bar which only consisted of the color white
* Bugfix: Paladin does not kill enemy units anymore if equipped with Kalid's telescope and accompanied by spies
* Bugfix: Players who are already a member of a given tribe cannot be invited into that tribe anymore
* Bugfix: Under certain circumstances browsing through one's villages with the arrows got broken when one of the villages had been enobled.



Og du makser kapasiteten?
 
Topp