Illuminati :D

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Snakka litt om det i musikk tråden !

Vell sitter på verandaen min med min gode venn (love) (beklager simon)
så tenkte jeg bare, jaja, hvorfor ikke bare lage en tråd hvor det jeg mener og har hørt er det riktige kommer frem!

Dette gir ikke mening til dere som ikke vet hva jeg snakker om; men for dere som er intrisert i konspirasjonsteorier se disse videoene først :)
det er en serie verdt å se!
Se denne serien!


Introduksjon, Hva er illuminati?

Illuminati er en konspirasjonteori der musikk industrien(som jeg skal snakke om) "sanne side" kommer frem. altså viser hva som egentlig skjer! Jeg har fått meste parten av min informasjon fra denne serien og min lærer/venn :D Ambefaler å se serien!
Illuminati er en sann organisasjon fra 1800-tallet tror jeg der hadde de hemmelige høter og hadde en ideologi Hvordan verden burde styres! Det startet opp i munchen i tyskland og spredde seg andre steder, men de ble fort bannlyst av ledelsen i landet, og da gikk de off-grid, altså hadde møter osv i enda mere hemmelighet! illuminati teorien er teorien om at avkommet fra disse folkene styrer verden!
De som tror på dette mener at illuminati styrer, usa, mediene og andre store propaganda medier, og styres organer. de mener barack obama er endel av dette! de mener at verden styres av illuminati, men med det mener de også at djevelen er endel av dette! altså verden er styrt av satan!


Hvordan er musikkindustrien påvirket av illuminati?

Jeg bruker eminem som eksempell nå da!
De mener at eminem skrev en avtale med djevelen i sitt eget blod, og i den avtalen så lover satan eminem(og andre som er med i slike avtaler med satan) at han skal få;
  • Kvinner
  • Penger
  • Popularitet
  • makt
  • alt han trenger!

i bytte mot;
  • Hemmelige satanistiske tegn i sanger og videoer
  • lojalitet
  • Spre djevelsk propaganda!

Når da eminen skrev under denne avtalen med sitt eget blod skrev han i hovedsak under på disse punktene!

Så derfor er det konspirasjon rundt mange musikk videoer av mange artister der de viser satanistiske tegn;
Her er noen eksempel på satanistiske tegn (må sette meg inn, mista nettet (emo))

Treenigheten(med øye):

[SPOIL]
illuminati(2).gif
[/SPOIL]

Dekke til det ene øyet;

[SPOIL]
britney-spears-pyramid-tattoo-illuminati-new-world-order-slave-mind-control-mkultra-eye-of-horus-3-video.jpg
[/SPOIL]

satan teget; dette er litt ekelt!:

[SPOIL]
satan_goat.jpg
[/SPOIL]


Der ser du noen tegn som ofte er med i musikk videoer eller fremsiden av album!

Det er også et slikt tegn på dollar sedelen :D

[SPOIL]
dollar_ase.gif
[/SPOIL]

Eminem, kort fortalt!

Eminen skal liksom være en del av dette da, og han har vært med illuminati ganske lenge, og det var det som gjorde han berømt, og til den han er i dag!

MEN!
Hans siste album recovery er laget slik at han rapper om hvordan han vil komme seg fri fra illuminati, og han ikke lengre vil være endel av det systemet! Så han vil komme seg fri og bli "recovra" :p
Som vil si å bli helbredet!
Viss du hører på sanger som 25 to life og tenker at han synger til djevelen og ønsker å komme seg fri da gir det faktisk ganske mye mening (nod) (giggle)
NB: "The other side" er et liv uten illuminati

Andre enn som var endel av illuminati!

Ifølge teoriene er også michael jackson en del av dette, men da han rev seg løs fra de måtte han bøte med livet!
Eneste måten å komme seg ut av det er å konvertere til gud, som vil si er islam, kristendommen eller jødedomen. (jeg mener også at disse tre religionene stammer fra samme gud, men ble tolket forskjellig av profetene)


Sammendrag!

Vell illuminati er en konspirasjon teori hvor det menes at satan styrer verden og personer selger seg for penger og berømmelse! De mener også at de skal ta en total dominasjon av verden og utrydde 99% av menneskeheten! for så å bygge den opp igjen! eminen var inne, men nå prøver han å komme seg ut!




Min menig, og det jeg tror er fakta!


Bullshit!

Vell viss det er sant, gir jeg fuck!
Bare ta med hagla ogdra til fjels mens de utrydder 99% av oss :p

Men hvorfor tror jeg det er deT?
jo! Siden artister som har med mange slike tegn i videoene sine får veldig mye oppmerksomhet! og med den oppmerksomheten får artistene, mange viwes på youtube, mange solgte singler og album + mye annen oppmerksomhet!
derfor tjener de fett på godtroende ungdom som kjøper slikt og bruker penger på det!
det er rett å slett så enkelt som det!

Gidder ikke skrive mere klokka 4 på natta :p


Men ønsker du å diskutere eller få nærmere forklarelser på ting er det mulig å kontakte meg på skype :)

 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
PS: Ønsker gjerne å høre hva dere synes om dette :p

Men ambefaler å se video serien, det er meget interessant!
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Ein masse med humbug, det er kva det er.

Skal ikkje utale meg so ekstremt mykje, men vil berre fraråde deg frå å dra inn satanismen for mykje her Younameit. Med mindre du faktisk veit kva satanisme er, burde du vere forsiktig. Sjølv er eg vel halveis Kristen og halveis Satanist.

Vil berre oppklare det at klassisk Satanisme, er det som blir brukt her. Det vil sei det er djevelskryrkera. Men Satanisme er også Filosofisk Satanisme. Det er ei ateistisk tru. Dei benekter noko guddomelegt eller helligt, men at verda bygger rundt mennesker. So ikkje utal deg for sterkt om satanisme. Er ganske so mange som har gått på den smellen!
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Ein masse med humbug, det er kva det er.

Skal ikkje utale meg so ekstremt mykje, men vil berre fraråde deg frå å dra inn satanismen for mykje her Younameit. Med mindre du faktisk veit kva satanisme er, burde du vere forsiktig. Sjølv er eg vel halveis Kristen og halveis Satanist.

Vil berre oppklare det at klassisk Satanisme, er det som blir brukt her. Det vil sei det er djevelskryrkera. Men Satanisme er også Filosofisk Satanisme. Det er ei ateistisk tru. Dei benekter noko guddomelegt eller helligt, men at verda bygger rundt mennesker. So ikkje utal deg for sterkt om satanisme. Er ganske so mange som har gått på den smellen!

Vil ikke blande inn satanisme!
Men satan, og det er jo slik jeg har forstått det, jeg mener ikke å krenke satanister, har snakket nok med tommy til å ikke gjør det!
Slik jeg også har forstått det er at satanister ikke direkte tilber satan? Og satanisme er mere en livsstil, uten noen "gud"
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
LaVeyen satanismen er slik hj. Satan er eit begrep, ikkje eit fenomen, for LaVeyen satanister.

[SPOIL]De ni satanistiske erklæringer:
Satan representerer fråtsing fremfor avhold!
Satan representerer vital eksistens fremfor tåkefylte drømmer!
Satan representerer ubesmittet visdom fremfor hyklerisk selvbedrag!
Satan representerer godhet mot dem som fortjener det, fremfor spilt kjærlighet til de uverdige!
Satan representerer hevn fremfor å snu det andre kinnet til!
Satan representerer ansvarlighet for den ansvarlige fremfor omtanke for psykiske vampyrer!
Satan representerer mennesket på likt et annet dyr, noen ganger bedre, men ofte verre enn de som går på alle fire, et dyr som på grunn av sin «guddommelige åndelige og intellektuelle utvikling» er blitt det grusomste av alle dyr!
Satan representerer alle de såkalte synder, ettersom de alle fører til fysisk, mental eller følelsesmessig tilfredsstillelse!
Satan er den beste venn kirken noensinne har hatt, da han har holdt dem travelt opptatt i alle disse årene![/SPOIL]

Som du ser er det likt kristendommen i den form at Kristne leveregler er snudd på haudet. Dette livsynet er på mange måter naturen sin gang. Og ikkje minst sjølvkritiserande! LaVeyen satanister innser kva vi mennesker virkelig er. Dyr, grusome dyr som dreper og øydelegger.

So båda ja og nei på spørsmålet ditt. Satanister (Djevelsdyrkere) tilber den Kristne satan ja. LaVeyen satanister, dei tilber også Satan. Men ikkje den Kristne satan ;)
 
Topp