Informasjon. Noget flaut...

DeletedUser

Guest
Yakuza gidder ikke mer krig nå siden det tærer på kreftene og troppene og vil derfor bare utvikle oss i fred og ro. Så derfor har vi besluttet å trekke oss ut fra denne tåpelige krigen, selv om det for det meste er stanging av BoS.

Shamanen
-Yakuza
 

DeletedUser

Guest
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPER!!!!!!!

Neida..
Dere har overlevd lengere en jeg ville gjort :)

Godt jobba jenter :)
 

DeletedUser

Guest
Yakuza gidder ikke mer krig nå siden det tærer på kreftene og troppene og vil derfor bare utvikle oss i fred og ro. Så derfor har vi besluttet å trekke oss ut fra denne tåpelige krigen, selv om det for det meste er stanging av BoS.

Shamanen
-Yakuza

BITTELITT teit å skryte av hvor bra krigen går, og hvor bra dere har gjort det, når dere ikke har tenkt til å fortsette med det.

Fred og ro zan? www.tribalhugs.com :)
 

DeletedUser

Guest
Videre har vi i Yakuza sagt JA til en allianse med BoS som en del av fredsavtalen. Måtte det bli fred på jord hvor INGEN lenger angriper hverandre :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg kan bekrefte at en slik avtale foreligger fra og med i dag.

Som det sies, så har det jo bare vært stanging på begge sider og der er da ikke noe artig.
Alliansen er ikke så tett som generelt i US, altså ingen familieavtale, men stammene har en avtale om felles støtte og angrep.

Vi takker Yakuza for en strålende oppvisning, og ser frem til å jage felles mål med dere.

Takk for kampen. ;)
 

DeletedUser

Guest
trodde det kun var tapere som ga opp jeg :confused:

så hvorfor har bos alliert seg med tapere :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ja, Sorry jeg klarte ikke å dy meg:D

De som gikk på limpinnen var laz0rdestruct0r, Jugenissen og Darkmoon:D

APRILSNARR
 

DeletedUser

Guest
Krigen fortsettes, ingen i Yakuza gir opp. Alle spillerne til BoS og BoD er ført opp på en liste så de aldri kan flykte. Krigen er ikke over før de er rimmet alle mann.

Ha en god dag;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg kan bekrefte at en slik avtale foreligger fra og med i dag.

Som det sies, så har det jo bare vært stanging på begge sider og der er da ikke noe artig.
Alliansen er ikke så tett som generelt i US, altså ingen familieavtale, men stammene har en avtale om felles støtte og angrep.

Vi takker Yakuza for en strålende oppvisning, og ser frem til å jage felles mål med dere.

Takk for kampen. ;)

Lurer litt på om denne faktisk var seriøs og at Noffe gjorde en stor bommert der, er det en realitet så blir han utvilsomt den store Aprilsnarren:p
 

DeletedUser

Guest
denne var nesten like bra som når læreren min lot hele klassen sitte halveis inn i en "prøve", bare for å si det var en spøk... men bare nesten da :p
 

DeletedUser

Guest
Elendig spøk.

Selv jeg gikk ikke på den selv så dum som multemor mener at jeg er. :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes ihvertfall dette var unødvendig, så ærlig talt ikke humoren i det. Men så er jeg vokst opp med 'Allo, 'Allo og Blackadder, så nevermind me.
 
Topp