Videresendt, Inno Innkommende støtte

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Dersom man har premium og går på samlingsplassen i en by og trykker "forespørsel" kan man få tilsendt støtte fra egne byer. Da ser man også hvor mye som kommer, og når siste støtte ankommer. Det jeg vil ha implementert er at tidsparameteren, som nå angir ankomsttid for siste støtte, skal kunne justeres. Altså, dersom et angrep treffer kl 20:00:01, og den siste støtten ankommer 06 i nattbonus, er det helt uinteressant for meg å få vite hva som kommer til å være der hvis angrepet er et fakeangrep. Jeg vil da at man skal kunne velge tiden. I dette eksempelet 20:00:00. Da vil det på innkommende støtte stå hvor mye som ankommer byen innen angitt tid. Det burde også være mulig å velge noe sånt som, sett tid til siste innkommende støtte.

Edit: Jeg ser også at det ville være praktisk å kunne angi start og slutttid. Da vil man enklere enn det er nå, kunne få vite hvor mye tropper som ankommer mellom to eller flere angrep.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Støttes ikke. Dette vil gjøre blant annet sniping veldig vanlig om jeg forstår tanken riktig.
 

DeletedUser

Guest
Funksjonen Munchlaxxxx snakker om er for ny til at jeg har satt meg inn i den (har ikke fått særlig angrep siden den kom), og ser derfor heller ikke koblingen derfra til sniping, men hva er galt med sniping? Er ikke det vanlig fra før av?
 

DeletedUser

Guest
La oss si at du får innkommende på disse tidene:
AM - kl 20:01:00
AM - kl 20:01:02
AM - kl 20:01:03
AM - kl 20:01:04

Det er noen som faktisk sender sånt...
Når du så kan velge å få inn støtte mer eller mindre timet for deg f eks kl 20:01:01, så blir det på en måte snipe. Om noen skjønner.
 

DeletedUser

Guest
Det finnes uansett tidsberegningsscript som er beregna for bruk til sniping og timing av nukes/sending av tog, så om dette kommer IG vil det ikke hjelpe sniping noe særlig mer. Man kan også bruke angrepsplanleggeren på twstats for sniping, så føler det argumentet blir litt tynt.

Forslaget støtte. Ser ingen ulemper med det.
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Det er heller ikke en sånn funksjon jeg var ute etter Fatal. Selv om det så klart kan virke sånn, var det oversikten jeg ville ha endret. Ikke at man får timet det for seg (ikke at det ikke finnes script for det, og at det derfor ikke skader å implementere det), men at når støtten er sendt, kan man se hvor mye som ankommer i et gitt tidsrom på denne "forespørsel" oversikten i samlingsplassen, som kun er for premium.
 
Topp