Innstillinger for verden 4

Kva skal bli config for verden 4?

  • 1 per enhet, nye våpen, 100 stammegrense, store bonusbyer, bueskyttere

    Stemmer: 304 66,2%
  • 3 per enhet, ingen pala eller bueskyttere, stammegrense 40, pakker

    Stemmer: 65 14,2%
  • 3 per enhet, pala uten våpen, ikkje bueskyttere, stammegrense 60, store bonusbyer

    Stemmer: 90 19,6%

  • Totalt antall stemmer
    459
  • Avstemningen er stengt .
Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
egentlig så lenge moralen hadde vært borte hadde jeg vært gald uansett :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg fant ut hvordan man stemte. Alternativ 1 er nok det beste. Man burde jo ha paladin. Men det som er dumt på alternativ 1 er at det er litt for mange som kan være med i en stamme.:)
 

super mario

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Alternativ 2 er desidert det beste alternativet etter min mening. Flott med innstillinger .no ennå ikke har hatt. Kunne blitt meget spennende :)
 

DeletedUser

Guest
Siktet til den som mangler (1% landsbypoeng), er fullt klar over hvor idiotisk den er, men den andre har jeg ikke sett/opplevd før :)

Kva er den andre er det du snakkar om?
Om du meiner 1% regelen er idiotisk så syns eg du er idiotisk :p
 

lord7

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Helt greie instillinger, ingen perfekte for meg men..

Men vi skal ihvertfall være glad for at vi har fått være med å bestemme såpass mye som det vi har gjort :)
 

DeletedUser

Guest
Helt greie instillinger, ingen perfekte for meg men..

Men vi skal ihvertfall være glad for at vi har fått være med å bestemme såpass mye som det vi har gjort :)

Joa, men mange rare meninger ut og går :p
 
Reaksjonspoeng
1
Alternativ 2 er desidert det beste alternativet etter min mening. Flott med innstillinger .no ennå ikke har hatt. Kunne blitt meget spennende :)

For min del vil jeg ha alternativ 1 siden jeg verken liker 3 techlevler eller pakker, men siden vi ikke har hatt noe av dette på .no før hadde vel alternativ 2 vært best.

..screw you jeg stemte 1 :p
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
jeg syntes vi skulle få bestemme hvem instillinger vi skulle hatt og ikke hatt. da hadde det jo blitt akkuratt som de fleste vil ha det. og da hadde vi også mest sansynelig blitt kvitt den fæle moralen
 

DeletedUser

Guest
jeg syntes vi skulle få bestemme hvem instillinger vi skulle hatt og ikke hatt. da hadde det jo blitt akkuratt som de fleste vil ha det. og da hadde vi også mest sansynelig blitt kvitt den fæle moralen

alle har netttop stemt om det på noen andre poster
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp