Innstillinger for verden 4

Kva skal bli config for verden 4?

  • 1 per enhet, nye våpen, 100 stammegrense, store bonusbyer, bueskyttere

    Stemmer: 304 66,2%
  • 3 per enhet, ingen pala eller bueskyttere, stammegrense 40, pakker

    Stemmer: 65 14,2%
  • 3 per enhet, pala uten våpen, ikkje bueskyttere, stammegrense 60, store bonusbyer

    Stemmer: 90 19,6%

  • Totalt antall stemmer
    459
  • Avstemningen er stengt .
Status
Stengt for ytterligere svar.

rask

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ok,takker for svar :D

Det må være litt kjipt vis en med 500 poeng ligger midt i clusteret og du ikke får lov til og angripe han :p
 

DeletedUser

Guest
1'ern er jo et latterlig oppsett.. Jeg forbanner paladin og våpnene deres!

Nummer 3 derimot.. Der kan det bli mye moro, og et raskt spill. For uansett - 15 nivå i smia er MER enn nok. Kunne gjerne sagt 10 nivåer for å få litt strategi inn i det for min del.
 

DeletedUser

Guest
Skuffende med hastighet 2 på alle alternativene. Det blir få av de som faktisk har et liv som kommer til å spille denne verdenen lenge.
 

DeletedUser

Guest
hva med?

skulle vært spnn at barbarlands byene har tropper osv, kansje de angriper av og til, det hadde vært tøft:rolleyes::D
 

DeletedUser

Guest
Skuffende at så mange velger 1. for det første har 60% av de som har stemt 1 stemt feil, 30% vet ikke hva de har stemt på og 10% vil ha det sånn fordi da blir V4 en wannabe blanding av de verdnene vi har..
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. Kom på en ting avstemninga slutter jo i morra hvis jeg ikke tar helt feil.
Hva skjer med de som er banna? får ikke de stemt ? :confused:
 

DeletedUser

Guest
1 per enhet, nye våpen, 60 stammegrense, store bonusbyer, bueskyttere hadde vert hakke bedre;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp