Atlas :) Aksjon Joakim Aksjon
-TK- Populær på forumet Reaksjonspoeng 250 15. Apr 2015 #101 Jato Link skrev: Atlas Klikk for å utvide... Aksjon Joakim Aksjon
Jato Link Forumstjerne Reaksjonspoeng 590 15. Apr 2015 #102 Urgh, okei okei, men det er jo ikke som om MAB går noe sted hvis jeg venter LITT liksom... EDIT Sa jeg MAB? Mente Pilgrim...
Urgh, okei okei, men det er jo ikke som om MAB går noe sted hvis jeg venter LITT liksom... EDIT Sa jeg MAB? Mente Pilgrim...
THEnigga Aktivt medlem Reaksjonspoeng 33 21. Mai 2015 #103 Noen må vel få til et intervju av MD? V18 sin TW-Champion
habbomannen habbomannen Reaksjonspoeng 551 21. Mai 2015 #104 http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?7560-Magic-Dude-Forsvarssjef-og-styremedlem-i-IB
DeletedUser Guest 30. Mai 2015 #106 Helt ærlig så hadde det vært spennende med ett invervju av Dr. Good for å høre om hva stammelederen av OIM tenker om framtiden av v18. Nå har det jo allerede vært så ekstremt mange intervjuer av ODA-spillere.
Helt ærlig så hadde det vært spennende med ett invervju av Dr. Good for å høre om hva stammelederen av OIM tenker om framtiden av v18. Nå har det jo allerede vært så ekstremt mange intervjuer av ODA-spillere.