IRC!

DeletedUser

Guest
Siden jeg er nokså oldschool og henger på IRC så ville jeg gi en liten heads up.

kanalen er #tribalwars.no og er å finne på quakenet.

Dersom enkelte kunne ønske seg en liten FAQ om hvordan å bruke IRC vennligst gå til http://www.mirc.com
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
For nybegynner ved IRC eller dem som ønsker å chatte uten å laste ned programmet funker det med ---> Denne Chat linken <---, hvor dere bare trenger og skrive inn "nickname" hvor det mangler og logge på.

Den enkle versjonen av chatten krever java (<-- download link hvis du ikke har det).

Gleder meg til å se flere aktive chattere :D
~Jazcan~
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Denne finner du på fremsiden til TW.no oxo. Det beste er å laste ned, men om du er slapp så går dette like bra :). Med denne versjonen slipper du virus (ja, faktisk), så det er bare å starte chatten så fort den er oppe.

Litt rask info for newbies, og som trenger veiledning:

Chat room: tribalwars.no (den står sånn når du kommer in, så ikke endre den :p.

Nickname: Valgfritt, men hadde vert fint med inngame nick. Nicket ditt kan vere tatt, så vis du ikke kommer in, så prøv igjen med et nytt nick.

Realname: Det er valgfritt, mener det står noe som IRC2go User. Trenger ikke realname :).

Det er litt informasjon som er gitt ut av snille Atlantis29, les mer om det på denne siden

Enjoy

~Kenn~
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Takker for tipset.

PS: Jeg tror jeg enkelt kan lage en mirc med et TW script. Så alle bare kan laste ned, og så uten å kunne noe om IRC bare trykke connect og så komme direkte inn på kanalen. Men usikker på copyright, og server plass til filen..
 

DeletedUser

Guest
Denne finner du på fremsiden til TW.no oxo. Det beste er å laste ned, men om du er slapp så går dette like bra :). Med denne versjonen slipper du virus (ja, faktisk), så det er bare å starte chatten så fort den er oppe.

Litt rask info for newbies, og som trenger veiledning:

Chat room: tribalwars.no (den står sånn når du kommer in, så ikke endre den :p.

Nickname: Valgfritt, men hadde vert fint med inngame nick. Nicket ditt kan vere tatt, så vis du ikke kommer in, så prøv igjen med et nytt nick.

Realname: Det er valgfritt, mener det står noe som IRC2go User. Trenger ikke realname :).

Det er litt informasjon som er gitt ut av snille Atlantis29, les mer om det på denne siden

Enjoy

~Kenn~

Får ikke til ;(

Hvis jeg går inn så står det not in a channel hvis jeg prøver å skrive noe.
What do i do?
 

DeletedUser

Guest
Så TW bruker også mirc,jeg skjent med de fra andre steder og kan en del koder for å skifte kanaler fort og lignende.
 

DeletedUser

Guest
Vel, det er vel ikke så mange fra TW som er på IRC mener jeg å huske :p

Btw. du mener vel å bytte server, for man kan jo være i mange kanaler samtidig ;) (Servere også forsåvidt).
 
Topp