IRL

DeletedUser

Guest
Agskaper lagar ny stamme igjen... kva skjer?
I staden for å kicke dei inaktive i nn så lagar dei ny stamme?

Vel vel, får vel oppdatere diplomatilista ;)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Skjer det noke artig på v3 nu for tida utenom agskaper sine eskapader? Synes dere er så stille og høflige... Mer action ingame, eller bare slasketendenser?
 

DeletedUser

Guest
9 medlemmer no.
Kj3llern, freps og sjefen frå vee
og krinkokranko frå tve
resten frå nn

merge på gang?
 

DeletedUser

Guest
Kan jo ikke ha en stamme uten gartner blir for nykternt og kjedelig da.
 
Reaksjonspoeng
3
Mistenker sterkt at dette er en stamme rettet mot Dogza. ;) De samler de som har god statistikk mot oss fra de tre største stammene som er imot oss og satser på at det vil føre med seg gode stats mot oss :eek:

Hvorfor ikke ta med larsal ah?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Tror ikke statsen er avgjørende på hvem som blir innvitert og har ikke hørt att stammen er laget for og ta ut DOGZ hadde den vert laget for det hadde den ikke hatt så mange medlemmer.

Men målet mitt er og ta ned dere og finner jeg flere i stammen som er like motivert på det målet så griner jeg jo ikke,

Regner med att sannsynligheten til att dere havner på fiende lista er større enn for att dere havner på IAP lista men stammen er ikke laget spesielt for DOGZ.

Hadde det vert starta en stamme med det fokuset hadde jeg vert grunnlegger liker små stammer. he he he
 

DeletedUser

Guest
Den dagen jeg setter energien inn for fult på DOGZ vil du se en grønn buss på ammerud.

Da fyller jeg bussen vår med nymfomane gruppis, weed og godt drikke parkerer den på Ammerud da er halve stammen deres innaktive ett parr uker og VAL gutta kan ta ned resten.
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke statsen er avgjørende på hvem som blir innvitert og har ikke hørt att stammen er laget for og ta ut DOGZ hadde den vert laget for det hadde den ikke hatt så mange medlemmer.

Men målet mitt er og ta ned dere og finner jeg flere i stammen som er like motivert på det målet så griner jeg jo ikke,

Regner med att sannsynligheten til att dere havner på fiende lista er større enn for att dere havner på IAP lista men stammen er ikke laget spesielt for DOGZ.

Hadde det vert starta en stamme med det fokuset hadde jeg vert grunnlegger liker små stammer. he he he
hvordan vet de dette?
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Den dagen jeg setter energien inn for fult på DOGZ vil du se en grønn buss på ammerud.

Da fyller jeg bussen vår med nymfomane gruppis, weed og godt drikke parkerer den på Ammerud da er halve stammen deres innaktive ett parr uker og VAL gutta kan ta ned resten.

Hah :p

Gi meg og noen til av gamlinga en kasse cognac så har du slått ut den resterende halvparten også :p

Ufint!

Menneh....Djeez. Vanker seffers krig ja :p IAP liste. hah!
 

DeletedUser

Guest
IRL ftw! Lykke til kara;). En stamme som har skjønt det, en av flere. Nemlig ikke å måtte ubrodere i hver eneste forum post med "vi er best, ikke motsi det ellers må jeg på død og liv komme med alle mulig argumenter og statestikker slik at alle forstår at vi er best". Bare med andre ord og noen liksom smarte sarkastiske kommentarer. Oi...skjønner ikke hvem jeg sikter til :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
3
Ser jo at det er en merge dette her, men hvorfor ikke bare merge inn i en stamme alle sammen? Så den ene stammen får høyt gjennomsnitt?
 
Topp