J.F.F fam. - RUAB's slaver?

DeletedUser

Guest
Som jeg skrev til deg på PM, var planen men jeg gadd ikke stresse, tar ikke dette så seriøst lengre. Spillegleden har gått litt ned i det siste så får skjylle på det :p

Men flest av DN spillerene var for allianse så det var unødvendig å si.

Begrunnelsen var grei nok den. Ikke ta inn fiender som vi prøver å adle, da vil vi ikke ha et samarbeid med dere. Logisk nok.

Ox mistet noen nukes i veggen til dere inatt ja, dette fikk jeg ikke med før etter jeg skrev melding. Han måtte jo svare på deres off mot han.
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Igjen fortsår jeg ikke helt hva du mener, du slenger ut med spørsmål i hytt og pine uten å helt vite hvor du skal hen. UN og DN hadde vel aldri en alliangse, men en IAP. Ikke UN sin feil? Hvem sin feil er det da mener du? Når dere avbryter en IAP helt uten forvarsel så sier vel det sitt.

den kommentaren ble litt rotete, jeg ser den. men jeg svarte vel egentlig på to kommentarer på en gang.
det jeg mente var at siden vi har en Allianse med JFF så teller den mer i våre øyne en den heller elendige IAPén som vi hadde med DN.
og at dere kommer med en krigserklæring p.g.a et speiderangrep, sier vel mer om deres hissighet på krig en vår? dere kunne jo umulig vite om det bare var litt feiltasting ute å gikk?
neida, i steden kommer lederen deres med den heller fantasiløse krigserklæringen.

og det er det som blir så rart her. dere spillere indignerte og lurt opp i stry. men hvem har isolert mest å tjene på en konfrontasjon mellom våre stammer?
 

DeletedUser

Guest
Ox mistet noen nukes i veggen til dere inatt ja, dette fikk jeg ikke med før etter jeg skrev melding. Han måtte jo svare på deres off mot han.

2' gang det, håper han vet at alle gode ting er 3, fordi jeg kan ikke vente til neste gang :)


Nåværende rekorder
Dagens forsvarer
Som forsvarer har du den i dag bekjempet flest enheter i denne verdenen (56.487 enheter)!
Hold rekorden fram til midnatt for å motta medaljen


Er en del tropper det, 56.487 enheter :eek:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Skriver sjeldent her, men bare må, når vores alle zippy igjen ska "vise røv". Utroligt at en tumling som zippy igjen vil forsøke å kaste dritt på, en for meg utrolig aktet og æret spiller. Og denne gang skulle det altså falle på RUAB.

Forstår ikke hva som driver denne mannen ( gutten ) zippy.

Uansett hvilke "beviser" som legges frem, da vil RUAB alltid for meg stå som en av de mest ærlige spillere på TW.

Zippy..........ja hva ska man si!!!!!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Som jeg skrev til deg på PM, var planen men jeg gadd ikke stresse, tar ikke dette så seriøst lengre. Spillegleden har gått litt ned i det siste så får skjylle på det :p

Men flest av DN spillerene var for allianse så det var unødvendig å si.

Begrunnelsen var grei nok den. Ikke ta inn fiender som vi prøver å adle, da vil vi ikke ha et samarbeid med dere. Logisk nok.

Ox mistet noen nukes i veggen til dere inatt ja, dette fikk jeg ikke med før etter jeg skrev melding. Han måtte jo svare på deres off mot han.

Planen var det etter å starte å angripe, ser u logiken at det kanskje var dumt?

Nå var det mange som var for alliansen ja, jeg snakket om J.F.F ;)

Ja, men dere prøvde ikke å adle :)

Hehe, oki ^^
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
den kommentaren ble litt rotete, jeg ser den. men jeg svarte vel egentlig på to kommentarer på en gang.
det jeg mente var at siden vi har en Allianse med JFF så teller den mer i våre øyne en den heller elendige IAPén som vi hadde med DN.
og at dere kommer med en krigserklæring p.g.a et speiderangrep, sier vel mer om deres hissighet på krig en vår? dere kunne jo umulig vite om det bare var litt feiltasting ute å gikk?
neida, i steden kommer lederen deres med den heller fantasiløse krigserklæringen.

og det er det som blir så rart her. dere spillere indignerte og lurt opp i stry. men hvem har isolert mest å tjene på en konfrontasjon mellom våre stammer?

*Kremt*, nå må du lese tidligere innlegg gutt for der kommer det frem i en melding at vi snakket med Lyding123 om hvorfor han angrep, forøvrig hadde Oxcyder skrevet på forum at han ville ta seg av LS så vi visste at det ikke var feiltasting ;)

Det var jo dere som ønsket det, vi ønsket et sammarbeid, så da antar jeg at det er dere som tjener mest på konfrontasjonen.

Så uansett hvor sleip RUAB vil være vil han alltid uansett være en ærlig og god spiller for deg Gertpe?
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Det er bare å gratulere Fan nr. 1 av Sylphida.

Når han ikke har full kontroll over hva andre gjør eller avtaler så må han, skaffe seg spioner, betale unge spillere med premium eller ressurser bare for å få innblikk.

Er et spill for nybegynnere og erfarne, skal ikke være slik at en utnytter spillere eller påstå at spillere er spioner for at jeg skal kaste dem ut.

Du traff under belte stedet når du påstod at Sønnen min var spion som hadde gitt ut info til dere.

Har vist om at vi har noen spioner hos oss, så er med vilje at jeg har skrevet ting på forumet som du har svelget å brukt som en unskyldning for å bryte alliansen som vi hadde.

Det viser igjen at du ikke har full kontroll at du må bruke dette forumet til å sette spillere i dårlig lys.

Spille messig er du flink, men du tenker desverre for mye på deg selv og gjør ALT for at du skal lykkes. Spillere blir såret av måten du oppfører deg på å legger ut falske beskjuldninger.

Spillere støtter byer som ligger i front mot deg, det er bare å se på kartet, det er naturlig at en støtter opp i fronten.
Det høres ut som at alle byene du har tatt har inneholdt tropper hos meg. Stemmer iallefall ikke.

At spillere har blitt angrepet adlet midt på natta eller når spillere er på skolen, da får en ikke beskjed om at en trenger støtte eller hjelp før det er for sent.

Vi spiller for fun. ikke på liv og død.

Du har jo vært kv for spillere i stammen vår å lurt på vårt forum, så da vet du jo hva regler vi har om støtte andre spillere.

Til slutt, du sier du ikke kjenner meg igjen.... har spilt sammen med deg i andre verdner har alltid hatt diskusjoner ,men som du sier nå så er det vel heller du som har forandret deg totalt i denne verden her.

Vi spiller med åpne kort, og sammarbeider med stammer som ser gleden i å spille ærlig.

Hvorfor vi mister så mange byer, er nok litt fordi vi er å mange unge spillere som for første gang spiller.Vi kriget mot 2 stammer mistet en god del tropper på det, vi støttet DN mot So Saftig og spionene lekker info til dere over vilke spillre om ikke har tropper på grunn av de støtter oppandre...

Jeg kunne også dratt frem bevis på hvor sleip en kan være, men det blir helt feil å brette ut dette på OFF forum, hva henikt har det.

Mottoet mitt har alltid vært og håper og tro at det eirer til slutt.. Ærlighet varer lengst...

Lykke til videre med å skaffe deg enda mindre tiltro..

Mvh. Ruab
støtter Ruab :)
ikke rart ingen liker deg zippy når du er ein sånn userriøs egostisk type som deg som ikke kan annet enn og lyge på tw ;) Håper snart du vil sjønne at når man spiller ærlig vil man få mere respekt enn ein som spiller slik som deg ;)
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
så zippy, for å prøve å summere opp her. mener du at alle som ikke er med din stamme, bikkjene til Ruab? en fantastisk enkel konklusjon av hva som foregår her i V9.
men så er jo ofte det enkle det beste da.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
zippy, du er ikke san :(
 
Sist redigert av en moderator:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Å avslutte en IAP på den måten UN gjorde det, er en veldig useriøs måte å gjøre det på. Jeg er ikke verdens største fan av å gi lange tidsfrister ved brudd av IAP, men å sende en melding først er vel å foretrekke. Er vel heller ikke så mye å forvente?

Mister rett og slett litt respekten for stammer som ikke klarer å i det minste si i fra. "Opps, åja.. IAPen er over" i etterkant av angrepa blir for dumt i mine øyne. Hvem kan ta UN seriøst da?

Mulig jeg tar feil, men jeg mener å huske at alliansen JFF og UN hadde tidligere i spillet også ble avsluttet for noen i UN plutselig bare angrep.
 

DeletedUser

Guest
Det er snakk om et par tusen speidere som ble sendt av på en liten tur før jeg fikk sendt melding. Dere viste IAPen var over uansett. Seriøst, dette har absolutt ingen som helst betyding for noe som helst som har skjedd xD Morsomt at dere i DN elsker å klage over ubetydlige ting :p

Da må du nok huske feil, har ikke vært noe brudd som jeg kan huske hvertfall? Nei vi spiller for gøy å da passer JFF oss midt i blinken. Dere i DN tar alt så utrolig seriøst at av og til virker det jo som det glemmes at dette bare er et spill.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Speidere eller ikke. Det er dårlig, etter min mening.

Da husker du feil. JFF og UN var allierte en liten stund, også ble det et brudd, før det igjen ble en allianse.
 

DeletedUser

Guest
Javel, beklager for dette. Kan det legges bak eller er det noe dere skal henge over meg til vi er ute av V9?

Vet hvilket brudd du tenker på nå, når vi gikk til IAP en liten stund. Men det hadde ingenting med angrep fra UN å gjøre da :)
 

DeletedUser

Guest
Det er snakk om et par tusen speidere som ble sendt av på en liten tur før jeg fikk sendt melding. Dere viste IAPen var over uansett. Seriøst, dette har absolutt ingen som helst betyding for noe som helst som har skjedd xD Morsomt at dere i DN elsker å klage over ubetydlige ting :p

Da må du nok huske feil, har ikke vært noe brudd som jeg kan huske hvertfall? Nei vi spiller for gøy å da passer JFF oss midt i blinken. Dere i DN tar alt så utrolig seriøst at av og til virker det jo som det glemmes at dette bare er et spill.

Noen ganger glemmer jeg at IRL er et spill, er det mulig liXzZzom, humor - hva er det for noe a?
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg er enig i at speiderne ikke var det smarteste jeg har sett, men ting skjedde jo før det. det var absolutt ikke umotivert av Lyding når de speiderne ble sendt av sted. og det vet både Zippy, Villa og spesielt Lorden alt om. så dette med å spille så indignert p.g.a et IAP brudd bør falle på steingrunn.
denne krigen mellom stammene hadde kommet uansett på grunn av måten som ledelsen i DN gjør ting på. verre en det er det ikke.
jeg sier ikke at DN skal stå med lua i handa p.g.a sin posisjon i V9, men litt mer, skal vi si, finesse hadde nok ikke skadet.
 

DeletedUser

Guest
Logget meg vist inn på en bruker jeg hadde for et år siden. Men det er meg på begge, hehe :p

Å igjen det med speiderne, lurt var det ikke men betydlig var det på ingen måte heller så la nå saken være.
 
Topp