jada :)

DeletedUser

Guest
da har jeg endelig satt kontoen på slett, noe jeg skulle gjort siden mai men hadde et lite håp på rome så har vel ikke vært så sinnsykt aktiv maks 15 min i uken, så rart dere ikke har spist meg helt opp :) så lykke til videre i krigen arica og sad :) bortsett fra at serveren er helt klart vunnet av arica
 

DeletedUser

Guest
Lykke til videre, eazh. Hadde jeg bare hatt nok adelsmenn, så skulle jeg tatt deg i ett jafs. Får heller spare opp nå mot SaD :)
 

DeletedUser

Guest
hehe det hadde du nok sikkert ikke klart alene shanks :p jeg kan fortsette vis dere tar meg inn i stammen :p har jo tross alt 200 adelsmenn klare :p
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Fortsetter du eller ikke? :eek:
Skal du inn til AriCa vil jeg ha varsel litt før :p
 

DeletedUser

Guest
ja jeg nådde målet faktisk ganske lett, skulle bare bikke 10 mill så fikk jeg lyst og ha 100 mill i od :) men spilte nesten ikke etter jeg bikket 10 mill,

shanks jeg kommer ikke til og gå til sad.
 

DeletedUser

Guest
jeg satte den på slett i går så da veit dere sånn ca når den blir grå :eek:

så får se hva som skjer da vis dere inviterer meg :)
 

DeletedUser

Guest
Hvis du ikke får joine arica, kan du alltids joine Snø! da :)
 

DeletedUser

Guest
Ikke slutt daaaa :-/
Kommer til å savne deg, godgutten min sin :(
 

DeletedUser

Guest
mmm

Er ikke stort mer igjen av dei i k34 eazh ;*;*
ei teke 15 bya dagli x]
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Heldig du som har adelsmenn. Jeg har i flere måneder bare vært oppe i 2-3 byer hver dag :(
 

DeletedUser

Guest
hehe... vell mye innaktivitet ordner de vettu ;)
400k av ver ressurs også gidder man ikke å bygge annet enn gullmynter :)
hadde vell rundt 200 adelsmenn når ei starta.


eazh :(
 

DeletedUser

Guest
Ahh, da er det ikke rart du adler 100 byer per dag. Jeg sliter som fanken. Må spare opp nå slik at jeg står klar til en krig mot dere. Så kan du og andre fiender begynne å nærmere dere mine byer og mitt område:p Kom så, kiss-kiss, kom så Sad og NS:p Mjauu :D
 

DeletedUser

Guest
Du kan jo alltids begynne å farme igjen, Shanks :D

Heldige meg som alltid brenner inne med alt for masse adels, men aldri får rota meg til å bruke dem. :p
 
Topp